Lasītāju pieredze par saviem auto

Skoda Superb 1.8T 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Skoda superb 2003. gada ar 1.8T no Stokholmas apkaimes Zviedrijā. 150 hp. Grieze 210 Nm.
Classic izpildījuma salons, kas iesākumā nedaudz apbēdināja, bet, tā kā zviedriete ir uzlikusi lietos diskus, kas classic nenāk, iebāzusi klimata kontroli , multi stūri ar kruīzu un škodas izpratnes sporta sēdekļus, tad kopumā auto pieņemams.

Noskrējiens izskatās īstais, gan pēc stāvokļa, gan arī pēc servisa grāmatām un apkopju rēķiniem. Pārbaudīju krāsas biezumu. Sists tas nav bijis, bet riteņu arku apakšā krāsa atlupusi. Tā kā Zviedrijā ceļus kaisa ar akmentiņiem, tad tie atsituši krāsu.

Nobraucis esmu tikai kādus 400km, bet ir jau pāris lietas, ar ko padalīties.

Salīdzinājums ar citiem auto, ar ko man ir nācies vairāk vai mazāk braukt:
Līdz šim manā pārvaldībā ir bijuši sekojoši auto - Audi 80, Opel Astra 1999. g., skoda octavia I, II (4 gab), Opel Vectra 2008. g 1.9dīzelis, Honda Accord 2.2 dīzelis 2008. g.. Ar audi 80 un opel astru varu nesalīdzināt, jo klases pilnīgi neatbilstošas. Oktāvijas arī klasi zemākas, tāpēc arī ar tām nav vērts salīdzināt, jo superb ir praktiski visās jomās labāks. Oktāvijai vienīgā priekšrocība ir bagažnieka funkcionalitāte, jo tas ir hetčbeks.

Opel Vectra un Accord ir līdzvērtīgā klasē un droši varu teikt, ka gaitas komforta, vadāmības, apdares materiālu un skaņas izolācijas ziņā superb noteikti ir pārāks. Aizmugurē sēdošajiem ir nejēgā daudz vietas kājām. Beidzot bērnam sēžot savā sēdeklītī nav nekādu iespēju nosmērēt priekšējos sēdekļus, jo tie ir pārāk tālu: )

Plusi:
+Salonā nav dzirdama šipotas riepas radītais troksnis
+ērti sēdekļi un daudz vietas aizmugurē sēdošajiem
+milzīgs bagažnieks
+Dzīvīgs motors. Šķiet, pat tik lielam auto jaudas pietiek.
+Subjektīvi, bet šķiet nedaudz smukās par B5 passat.
+Samērīgs patēriņš tik lielam auto. Man pašreiz ikdienā braucot no Baložiem uz Ganību dambi un atpakaļ vidēji iet 9 litri/100km.
+ Šis motors ir pārbaudīts ar auto gāzi. Esmu jau iestājies rindā uz gāzes uzstādīšanu.
+ Līgana gaita, komfortabla piekare. pagaidām nekas negrab
+ Lai arī Whatacar. com ir rakstīts, ka grūti nomainīt tuvo lukturu lampiņas, tās ir ļoti ērti nomainīt. Noteikti ērtāk kā oktāvijai, vektrai un accordam.

Mīnusi:
- braucot pa bruģi, nedaudz panelis iečīkstas.
- pie zemiem apgriezieniem otrajā ātrumā neliekas tā, ka pārējos. Līdzīgs defekts bija golf 4 1.8T GTI golfam. arī pēc kārbas remonta šo defektu neizdevās novērst.
- priekšējās pagrieziena lampiņas varētu būt ļoti grūti nomainīt.

Bet ir šim auto viens ļoti liels mīnus, par ko ir vērts aprakstīt sīkāk.
Izdarīju muļķību un nepaprasīju, lai pārdevējs pats piereģistrē un iziet skati.

Izrādās, ka B5 passat un skoda superb, kas uz passat B5 bāzes, ir viena ļoti tipiska slimība - gar salona filtru salonā tek lietus ūdens. Grīda zem sēdekļiem vienkārši pludo un līdz ar to vadi un komforta bloks arī. Nepacēlot grīdas pakojumu, to nevar pamanīt.
Manam superbam nedega salona apgaismojums, netaisās vaļā bagažnieks un nedega numura apgaismojums.
Numura apgaismojumam bija jānomaina viss bloks, kas ietver arī bagažnieka pogu. Karlo tā tirgojas pa 61ls.

Brīnos, ka te forumā nekas nav rakstīts par ūdens radītajām problēmām passatiem un superbiem. Parakājos pa briskoda. net un izrādās, ka UK šī problēma jo īpaši aktuāla un šie raksta, ka visiem kā vienam. It kā citādi šiem auto esot maz kaites.

tur arī izraku, ka salona apgaismojums ir simptoms, kura galvenais cēlonis ir ūdens pa visu auto grīdu.

Ar hermētiķi nostrādāju salona filtra korpusa blīvējumu, lai ūdenim nebūtu iespējas iekļūt salonā.
Izrāvu benķus un pacēlu paklāju. labajā pusē bija aptuveni kādi 4-5 litri ūdens. Vadi šajā pusē vēl nebija korodējuši.

Šofera pusē ūdens nebija, bet kādi 8-10 vadi savienojuma vietā bija nokorodējuši. Nebija pie rokas lodāmurs, tāpēc vadus satinu un uzskruvēju to plastmasas uzmavu, ar kuru var vadus savilkt kopā.

Salonā gaisma parādījās, bet bagažnieks joprojām neveras vaļā. Kad paliks siltāks, apbruņošos ar lodāmuru, jauniem vadiem. Meklēšu savienojuma vietas un pārlodēšu tos.

Ja kādam līdzīga problēma, var palasīties šeit.
http://nackuk. blogsp... hts- puddle. html

Nu un te arī var izdarīt secinājumus, kāpēc 2003. gada auto cena pie 157k km noskrējiena maksāja tikai 2900Ls.
Zviedrijā šāda ūdens problēmas novēršana visticamāk maksā trešdaļu no šī auto cenas, kas arī ir iemesls, kāpēc tā ir nonākusi pie manis.


Secinājums - ja ir nepieciešams ietilpīgs un ērts ģimenes auto par lētu naudu un nebiedē ķimerēšanās ar ūdens radītu seku novēršana, tad šo auto var ņemt. Ja pašam nav iemaņu ar auto salona demontēšanu, tad šāds remonts var izmaksāt dārgi, jo ir laikietilpīgs.

Kad būšu vairāk pabraucis, papildināšu rakstu. Varēšu arī padalīties pieredzē par šāda auto ekspluatāciju ar gāzes iekārtu
Vilko @ 24.marts 2012 0:00
Ford galaxy 1997 Novērtējums: 8 Komentēt
Savā laikā pilnīgi uz dullo, pēc bildītēm no privātpersonas mobile. de noskatīju sarkanu galaxy 2.3l bendzīns ar 107000 km nobraukumu un vācu tehnisko. Pēc nedēļas mašīna bija Rīgā. Protams, kā jau vāciešiem pienākas, ar melnu eļļu dzinējā un sliktām riepām, bet viss pārējais pilnīgi OK. Pati mašīna tipisks 90- to gadu vidus izstrādājums ar pabriesmīgu salona materiālu izvēli. Piemēram, krēslu un durvju apšuvuma drēbi noteikti ir palīdzējuši izvēlēties lēto poļu mēbeļu dizaineri. Nu labi, tas ir gaumes jautājums un 97. g. varbūt es domātu savādāk, bet tas, ka šī drēbe pilnīgi noteikti slikti tīrās ir neapstrīdams fakts. Nācās nopietni iepazīties ar plašo auto kosmētikas klāstu- putu airosoli, airosoli bez putām, dažādi šķidrumi u. c. Nav vērts, vislabāk tīrās ar parastajām šķidrajām ziepēm, beigās tikai kārtīgi jānosusina ar mikrošķiedras lupatiņu.
Tālāk- mazliet pozitīvāk. Salons tiešām negrab un es priekšā ieliku oriģinālos, gaišas ādas beņķus, kas viegli tīrās un izskatās glauni. Pārējie beņķi palika vecie, taču ja nepatīk viņus var izņemt laukā pa vienam un tad paliek ļoti daudz vietas bagāžai. Vispār jau šis koncepts izrādijās ļoti veiksmīgs un arī nākamaie galaxy, sharan, alahambra modeļi atšķirās tikai ar kosmētiskām izmaiņām- pamat virsbūve ir viena un vecā.
Runājot par motoriem- labākā izvēle protams ir vecais labais vw dīzelis, jo ekonomisks, taču neticu, ka tik vecam autiņam par saprātīgu naudu var tādu atrast. Optimālākais no bendzīniekiem manuprāt ir 2.3l (145ps), jo 2.0 (115ps) ir riktīgi vārgs, bet 2.8 ļoti ēdelīgs. Mana mīļākā tēma degvielas patēriņš. 2.3l motors ēd min. 8.5l (ļoti reti) braucot pa šoseju, bet caurmēra 9-10l, pilsētā 13-15l. 2.0l motora apetīte ir tāda pati. Tie ir cipari kas nav ņemti no mašīnas kompja, bet rēķinati, rakstot firmas ceļazīmes. Runājot par patēriņu pilsētā, tad tāds ir uzrādīts arī oriģinālajā grāmatā (14l) un tur nav ko brīnīties, jo mašīnas pašmasa ir ap 1700 kg. Ja nav naudiņas degvielai jāliek gāzi vai jāpērk dīzelis.
Ritošā daļa kopumā ir izturīga ja neskaita stabilizātoru atsaites un stūres stieņa galus Šīs detaļas var sanākt mainīt ļoti bieži taču tās nav dārgas un grūti nomaināmas.
Ir dzirdēts par problēmām ar automātiskajām ātrumkārbām, taču pats ar to nēesmu saskāries (man ir manuālā kārba).
Reizēm izlec pa kādam elektronikas defektam, bet tās vairāk ir vecuma un mūsu klimata vainas.
Vēl liels pluss - virsbūve ļoti izturīga pret rūsu, ja rūsē, tad vai nu autiņš sists vai gaužām nekopts.
Mīnuss - bundža ātri uzkarst un ātri atdziest. Domāju, ka pie vainas varētu būt lielais stiklojuma laukums, nevis sliktais pakojums.
Ar autiņu pats jau pārvietojos 6- to gadu. Kopumā pa Latviju nobraukti ap 120000km. Autiņam virsū stāv vēl oriģinālais sajūgs, izpūtējs, katalizātors, dzinējs nav aiztikts, divreiz mainīju visus amīšus, pa reizei visus bremžu diskus, daudz reižu stabilizātoru atsaites, divreiz stūres stieņa galus, vienreiz labo miroņgalvu. Tas lielos vilcienos arī viss. Atzīmi ieliku salīdzinot tā laika mašīnas, jo mūsdienu autiņi tomēr ir galvas tiesu pārāki. Tik veca mašīna tomēr ir baigā loterija, var paveikties var nepaveikties.
Paldies!
ezis @ 29.februāris 2012 0:00
Hyundai Getz 2005 Novērtējums: 8 Komentēt
Sveiciens!

Nopirku lietotu 2005. g. izlaiduma Getzu ar 1.5 dīzelmotoru. Pirkšanas iemesls bija - ekonomiska pārvietošanās uz darbu un atpakaļ (~150km katru dienu). Iegādes brīdī (09.2011. g. ) noskrējiens bija 137000km.
Uzreiz pēc iegādes nomainīti abi priekšējie gultņi, zobsiksna un ruļļi. Nu un, protams, eļļa ar filtriem.
Tagad nobraukti jau 5 mēneši (~20000km) - viss ir kārtībā.
Manā uztverē par 3000 EUR, ko esmu par to samaksājis, ir OK. Bija dilēma: ņemt Getz vai apmēram 8 gadus vecāku VW vai Audi Dīzeli. Izvēlējos korejieti un esmu apmierināts!
Starp citu, KASKO viņam ar 0 pašrisku ir tikai 100Ls gadā : ) - Labs
Zirgs @ 26.februāris 2012 0:00
BMW 118d 2008 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Pastāstīšu par savu darba auto.
Kā teicis viens pasaules gudrais - labākais auto ir:
1) jauns
2) darba

Tātad saņēmu BM AUTO salonā pilnīgi jaunu darba BMW 118d : ) Nu sapnis, jauna un vēl tāda mašīna... Biju pozitīvā šokā.

Aprīkojums:
- klimats
- automāts
- apsildāmie sēdekļi
- pusādas RECARO salons
utt.

Uzsākot ekspluatāciju, atklājās brīnumu lietas ar automātisko kārbu, sajūtas bija it kā izslīdētu sajūgs, automātam pārslēdzoties, piedevām arī švakiem jebšu sūdīgiem automātiem piemītošais niķis slēgties ar tādu kā sitienu.
Brauciens uz BM AUTO, kārbas smadzeņu pārprogrammēšana utt. It kā ok.
Pēc pāris mēnešiem atkārtojam to pašu procedūru (BM AUTO serviss man jau reāli ZB).

Noskrējienam tuvojoties 100tkm (kas ir principā nekas), nomira tāds devējs kā dzinēja temperatūras mērītājs, rezultātā auto nebrauc ātrāk par 30km/h, mirgo sarkanā dzinēja temperatūras lampiņa un atkal bija jāsauc evakuators.

Tagad 125tkm noskrējiens, visam kronis ir dzinēja kaputt arī. Nemācēšu izskaidrot nianses, bet atjaunojams neesot un nieka 6000 eur par jaunu motoru.

Nu ar šo mana pieredze ar JAUNU auto BMW arī noslēgusies, auto stāv bezdarbībā, gaida vai nu motora maiņu vai remontu utt.

Ko varu teikt par 118d:

- dinamisks auto
- kluss un nostrādāts salons (ne grab, ne čīkst)
- laba pretbuksēšanas sistēma braukšanai ziemā (gaitā dodot virsū, nekāda stresa)

Tajā pašā laikā:
- ārkārtīgi neizturīga tehnika, regulāri servisa apmeklējumi, saglabājam evakuatora telefonu : D
- neekonomisks (ne mazāk paar 7,5l/100km, manuprāt, nežēlīgi daudz jaunam mazajam dīzelim)
- ziemā izkustēšanās no vietas - mission impossible! Vadāju pilnu bagāžnieku ar smilšu maisiem, bet tik un tā mani regulāri piesmēja un stūma kaimiņi : D

Respektīvi, jābūt ļoti turīgam cilvēkam, lai pirktu jaunu BMW. Un ar mierīgu nervu sistēmu, lai tas auto netiktu apskādēts kārtējā salūšanas reizē : )
Never ever BMW!!!
kasinsh @ 1.februāris 2012 0:00
Opel Vectra 2.0dti ecotec 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Nezinu kā citiem, bet nu patīk man šīs mašīnas dizains- bija ļoti uzticams un lēts auto 5 gadu garumā... Lai nomainītu visus filtrus un motoreļļu nepieciešami 30Ls! Eļļu man noēda nu aptuveni 200 gramus uz 50.000km. Pirms apskates parasti nomainīju stūres pirkstu(apm.6ls) un kādu stabilizātora gumijas buksīti- apm, 2Ls. Zema priekša-2x vienā mēnesī pārsitu alumīnija karteri- nu nekas- pats vainīgs ka pannu neiegādāju- abās reizēs pa 5ls metināšanas darbi. Vēl negatīvums ir graboņa(man hečbeks) un par durvju moldingiem laikam jau daudziem opel īpašniekiem ir zināms, ka tie mēdz atlīmēties, jā un vēl taču ir tas trakums ar logu pacēlāja mehānismu- lokās un logam viena puse izmaucas: ) Un vēl nokūpēja man gandrīz visa mašīna, kad nosvila ABS sūknis- dūmi no kapota nāca nepajokam, atrāvu Ventspils centrā kapotu un
norāvu klemmi, tad izrāvu to štekeri no ABS bloka un braucu vēl šobaltdien(gads pagāja)- nevarēju atrast tādu pašu- štekeris nez kāpēc atšķiras- nav jau nekāda vaina tikai nestrādā ne ABS ne spidometrs.
Un tagad par izslavēto augstspiediena sūkni... Līdz šim brīdim brīnījos, ko visi te raksta, ka sūknis šiem motoriem ir slimība- ātri izbeidzas- esmu nobraukājis jau 320.000km un absolūti nekādu problēmu, bet tomēr sagaidīju arī savu kārtu- braucu un apstājās mans opelītis- pieliku pie kompja- jap, sūkņa galā tas vārsts aizgājis. šodien parakos pa www, atradu pa 120 ls citu- rīt pirkšu un mēģināšu paša spēkiem nomainīt, lai gan sakot jau ka labāk pašam neķerties- liels čakars esot, bet nu uz Rīgu vilkt negribas tos 100km un manas mazpilsētas meistari domāju ir tikpat gudri samainīt detaļu cik es. Varbūt kāds ir mēģinājis pats to varoņdarbu izdarīt? Padalieties pieredzē.
Aigars1984 @ 18.janvāris 2012 0:00
Audi 80 B4 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Pirm pusotra gada iegādājos audi 80 b4 avantu 1.9 tdi. Autiņu meklēju kādus 9 mēnešus, kamēr kautko sakarīgu atradu. Principā vēl skatījos skoda octavia 2 un audi A6 līdz 97 gadam (protams dīzeli), bet B4 bija pirmais kas bija kaut cik necik sakarīgs. Skodai līdz atvēlētai summai, kas tika atvēlēta autiņa iegādē, nekā sakarīga nebija, bet A6 neatradu nevienu kas kaut cik necik būtu ok un nebūtu baigi nodzīts.
Tātad tagad par b4...... autiņš bija no Vācijas un es biju pirmais, kas viņu lv skatījās. Izripojis no rūpnīcas 1995 gada beigās. Kad pirku, uz tāfeles bija 141 240 km, kas pec sludinājuma izlasīšanas izraisīja smiekus, bet kad apskatīju vāģi, nācās secināt, ka noskrējiens ir visai īsts vai vismaz tuvu tam (vēlāk atrastā un uzietā infa nobraukuma patiesumu apstiprināja). Kā jau lielākai daļai B4, arī šis konkrētais eksemplārs bija aprīkot visai paskopi: elektriskie logi tikai priekšā un kondicionieris, kas arī darbojās. Vairāk nekādas ekstras : (, pat ne tahometra, bet tizls pulkstenis....

Tātad pa šo laiku esmu nobraucis nedaudz veirāk ka 50k km, kuru laikā esmu nomainījis:
- pagājušajā ziemā priekšējos amīšus, jo pie -20 viņi sasala
- priekšējos un aizmugurējos sailenblokus (pēc tam kad šogad izgāju TA)
- priekšējās un aizmugurējās kolotkas
- kad nopirku nomainīju aķīti, jo visrū stāvēja tikai 55Ah kastīte, kas ziemā varētu būt pa īsu dīzelim
Nu protam arī eļļas maiņas un filtri un ziemas riepas ar diskiem. Zobsiksnu un rievsiksnu ar visiem roļikiem nomainīju gan tikai nesen, jo vācijā bija mainīta un nākamā maiņa bija uz 200k km (kad nopirku zobeni protams pačekoju). Tagad iet uz beigām arī aizmugurējie amīši, bet ceru, ka līdz pavasarim nobraukšu. Man amīši vispār nevienam autiņam ilgi neiet, jo sanāk padaudz pa zemes ceļiem braukāt.
Vairāk arī neko neesmu darījis, ja neskaita šādus tādus uzlabojumus, kas nav saistīti ar auto apkopi. Tā laika gaitā ieliku kruīza kontroli, pilnās priekšējās lampas, miglas lukturus un pilno borta datoru ar autočeku, tahometru, āra temperatūras displeju, kā arī nočipoju, lai iet labāk kad veic apdzīšanu ārpus pilsētas.
Apetīte 1.9 dīzelim ir vidēja, ja vasarā uz taisnes braucot lidz 100km/h ir 4,5-4,7 litri, tad ziemā pie tāda paša ātruma sanāk 5,2 - 5,5 (riepas ar radzēm), turpretī pilsētā patēriņš vasarā ir kādi 6-6,5, bet ziemā 7 - 8 litri, pagājušajā ziemā, kad bija uznācis -20 īsos pārbraucienos pa pilsētu (līdz 9 km attālumam) rija visus 10 litrus. Ja brauc virs 100 apetīte aug manāmi. Autiņu piedarbināt pagājušajā ziemā nebija problēmas arī pie -28 grādiem, leca jau pie otrā apgrieziena. Uzskatu, ka, ja dīzelis ir kārtībā, iedarbināt viņu var tieši tik pat labi/slikti kā benzīna dzinēju

Tad tagad par plusiem un mīnusiem:

+salīdzinoši mazs degvielas patēriņs
+ir tosola sildīšanas sveces, kas ziemā dod patīkamu siltumu salonā tiko piešķiltam un aukstam dzinējam
+ saliekot pakaļējos benķus ir līdzena grīda
+nedārgas rezerves daļas un pieejamas visos kaktos

- bagāžnieks varēja būt lielāks
- diezgan pacieta ritošā, sevišķi aizmugurējā ass
- diezgan pazems priekš ziemas
- ja negrib lai saplēš gumijas zem durvīm, jāskatās lai tur ziemā nesasalst sniegs vai ūdens
- aizmugurē sēdošajiem durvju ailes varēja būt lielākas
- aukstā laikā un kad līst, svīst ciet aizmugurējie logi, jo uz tiem netiek pūsts gaiss
- kā jau dīzelis, dzinējs uzsilts lēni, jānobrauc kādi 12 km lai dabūtu 90 grādus
- k0ndicionieris izslēdzas pie +6 vai +7 grādiem (nav sanācis laika apčakarēt vadības bloku), bet salona ventilācijas recirkulācija ir ieslēdzama tikai pie ieslēgta kondicioniera.

Kā atzīmi lieku 7, jo ir diezgan daudz sīkumi (sk pie mīnusiem), kas reāli besī


marko @ 16.janvāris 2012 0:00
Toyota Avensis 2.0 seq auto 2007 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Nopirku mazlietotu, nobraukums ap 80, viss kā solīts. Nekas negrab, viss ir kluss, tīrs un strādā. Eļļu nerij, ārpus pilsētas taupīgs - 7 l.
Kārba strādā labi, super kluss dzinējs. Super pāreja no dīzeļiem. Brīnos kā es 8 gadus spēju klausīties to dīzeļu rūkšanu.
Pietrūkst sēdeļki ar atmiņu, bet tas ir individuāli. Vissiem jau to nevajag. Ir Mp3 vismaz jaur CD matricu.
Piekare klusa, kvalitatīva. Multistūrai gan nav nekāda jēga. Neko jau jēdzīgu tur regulēt nevar.
Pieredze pāris mēnešu. Ir citi viedokļi?


 
bcr @ 6.janvāris 2012 0:00
BMW 325(24V) 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Pirms 2 gadiem iegadajos E36 325(24V)Gads 92. Loti asa un izturiga masina, ne reizi nav pievilusi. Auto esmu ta iemilejis, ka pat nav domas man vinu pardot. (Neslepsu, ka daudz esmu vina ieguldijis, jo esmu diezgan pedantisks uz tehniku un par savu drosibu ir jarupejas)Motors var teikt ir ideala stavokli- loti klusi strada un apgriezieni nepeld. Tas ari man bija primarais kad pirku auto. Slapja laika no vietas uzskaot braukt ir mazliet kaitinosi, jo bez seviskas pedala spiesanas burnouts sanak negribot. Esmu asu izjutu cienitajs un teiksu, ka mani pilniba apmierina jauda, uzraviens un dinamika. Nesen braucu uz 200 km/h un teiksu godigi, atrums nebut neliekas liels, itka brauktu ar limuzina klases auto. Vienigais kas parsvara var uztraukt perkot E36 ir KOROZIJA, kas ir raksturiga problema siem modeliem. Tagad auto ir savests laba tehniska un vizuala stavokli, tacu laiks pie ta ir nezeloti daudz terets. Segvielas paterins ir atkarigs no kajas smaguma. Videjais paterins arpus pilsetas 8-9L/pilseta 10-11... protams, netrakojot. =))
 
raihins @ 30.decembris 2011 0:00
Mazda xedos 6 1996 Novērtējums: 7 Komentēt
nu tad taa esu iegadajies mazda xedos 6 1.6lbenzinu loti patika sis auto. smuks dizains stabils uz cela. rusas nau vispar laikam paveicies ieprieksejais saimnieks izkatas ka ir rupejies par auto. masina apstradata ar gumiju no apaksas taka kadu laiku neruses;)paterins pilseta 8-9l uz 100km pa strasi 6.5-7l. ka brauc var ari mazak dabut braucot uz 80kmh. esu nobraucis vairak pa gadu tika veikti sadi remonti nobira sajugam gultnis mainiju visu sajugu 80ls ar darbu. sadas tadas buksites saru un mironeni kopa mironene 25ls sara 8ls atbalsta gultnis 4ls plaukta bukse 4ls nu ta so so darbs 40ls. a vell suports 40ls restaurets nomainiju pats. un prieksejie bremzu diski 40 ls nomainiju pats kalotkas 8ls ari pats mainiju. ella 7ls filtrs 4ls ari pats. izmaksas nau dargas ka visi te raksta xedos oo baigi viss dargi ta nau. a vell izsitu aizmugurejo lampu nopirku srota abas divas ar baltiem pavarotiem 20ls pa visam 4tram. taka saka nekas negrab nedumo un ellas nopludes nau kas raksturigi mazdam. nu ta isuma plusi stabila, viegli vadas normali braucot klusa, labs raviens 1.6l, viela maizais nodoklis leta eksplotacija parsvara viss no 626. minusi vareja but ekanomiskaks vairak pagaidam minusu nau: ))atvainojos ka bez pieturzimem steidzos. paldies
 
koijots @ 30.decembris 2011 0:00
Mitsubishi Eclipse 2G (1996) 1996 Novērtējums: 9 Komentēt
Eclipse 2G atsauksmes

Tātad, jau sen zināju, ka 2G eclipsē slēpjas kaut kas īpašs- un pareizi arī domāju- ātra, stabila, skaista kupeja aktīvam cilvēkam.

Pozitīvais:
1. Auto ir skaists un ļoti piesaistošs uz ielas- daudz atskatās.
2. Precīza stūre, teicami manevrē pat pie lieliem ātrumiem.
3. Stabila- līkumos praktiski nesasverās ar stock piekari.
4. Dzinējs- kaut 2.0, tajā slēpjas zvērs(2.0 neturbo versijai 150zs), liekas nekas īpašs, bet griež līdz 7200apgriezieniem.
5. Manuālā kārba ar otro ātrumu virs 120km/h, kas ja patīk dragreiss ir vnk ideāli- izliek lielu daļu 3litrīgos dēļ garās kārbas.
6. Auto ir ļoti viegls un aerodinamisks- nejūt pretīmbraucošo smago vēja plūsmu.
7. Ļoti izturīga un cieta piekare- kā jau sporta auto.
8. Vislielākais pluss- variet neticēt, bet mierīgi braucot tērē zem 7litriem benzīna, sportiski ne vairāk kā 10l.
9. Mazais nodoklis-53ls

Mīnusi:
1. Kā jau sporta auto, lielākā daļa ir sistas
2. Ja oriģinālie lukturi, jākombinē klāt oranžie pagriezieni. '
3. Auto zems, bet to var pieciest, jo k;a nekā sporta auto.
4. Pie liela ātruma sānu stikli svilpo, jo stikliem nav rāmja.
5. Balsta šarnīri jāmaina ar visu sviru- atsevišķi nevar, bet ja tos nomaina, tad ilgi par to var aizmirst(cena bija 55ls oriģinālajiem ne krutkām).

Eclipse tā ir gaumes lieta- ja izmēģināsi, sapratīsi, ka citi auto pēc eclipses 2G ir solis atpakaļ.

ilgi vēl braukšu ar 2G!

ja atradīsi nenočakarētu, nekad nenožēlosi!
 
ivars @ 22.decembris 2011 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti