Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota corolla 1990 Novērtējums: 5 Komentāri [3]
Hmm iegaadaju sho mashiinu tikai vakar viss it kaa ok: )) 1,6 16V cik appeetijaas motors no Celikas skaisti un jauki, bet vai nu man liekas ka neiet, vai arii neiet vai nav gaads saskaaries ar shaadu probleemu teiksim taa izskruuveejot sveci ir dzirkstele taada ka maz neliekas ieskruuvee atpaklja un stobrs neiet bet pie 5000 aborotiem aiziet hmm ar comu ilgi stukojaam un nevaram izdomaat sveces ielikaam jaunas, arii neliidzeeja kompresija 9,5 izmeerijaam viss ir ok bet shis njem un neiet hmm labi buutu profaans kas neko nerubii bet taadu briinumu nebiju redzeejis.
vispaarejie iespaidi ir visnotalj pozitiivi
bet audi robi tocna sleedzaas labaak, bet tas jau ir atkariigs no taa kas ir braucis ar to auto, un cik izcakareejis visu.
klusa diezgan plash salons.
sieviete jau sajuusmaa bet pasham kautkaa pietruukst
laika vainiiga pabraukshana ar subaru : )) man tagad visas neiet: )))

McraE @ 15.oktobris 2004 0:00
Seat Toledo 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Nopirku šamējo pavasarī - iekrita acīs - 98. gads, 1.9TDI, Galvenais - 3,700EUR, nebija sists utt. nokonstatēju, ka pabraukts bez eļļas (tikai 2,5 litri max bija iekša), bet it kā nekādus defektus servisā nefiksēja. Nopircis, protams, nomainīju skriemeļus un siksnu. Tā nu vasaru nobraucu - dabuju mainīt pāris spuldzītes, un pastiprinātāja siksna čīkst, pie galēji izgriestas stūres + nedaudz eļļas pie turbīnas.. Bet vispār pati mašīna liekās fantastiska - dinamiska, ērta, pietiekami liela un milzonīgs bagāžnieks : ) Atrast rūsu pagaidām neizdevās.. Stūre griežas ļoti viegli, sākumā bija grūti pierast, max esmu pabraucis uz 180, šķiet īpāši neko vairāk ar ārā nevar dabūt, bet uz ceļa turās labi. Ir gan viena lieta, kas kretinē - nolaižot stūres liftu tā zemāk, nekādi nevar redzēt spidometru - kaut kā nav saskaņots. Vispār kopvērtējumā domāju, ka neko labāku pa šādu cenu nevar vēlēties, drīzāk gan brīnīties. Iesaku meklēt tieši 98 gada modelīti, tas skaitās pārejas uz Toledo II - kaut kāds neliels rūpnīcas bodykits, tonētas lampas un apaļu formu reste priekšā - kopumā izskatās krietni labāk kā parastais variants. Vispār skatījos, ka šis pārejas modelis saucās "Toledo Magnus"
 
sniegs @ 10.oktobris 2004 0:00
Opel Senator A 2.3TDi 1985 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Autiņš ir pa prīmo!!
Protams tik vecam auto rūsa spēlē savus noteikumus, bet tagad, kamēr man ir atņemtas tiesības, strādāju pie tā, kā negudrs!!
Domājat, kas tas tāds TDi ? (OPELIM)??????
Jā: 2.3L dīzeļa motors, ar zemspiediena turbīni, interkūleri un mazliet elektronikas, tā kopā sanāk ~130Zs
(Precīzāk tas skan OPEL SENATOR 2.3 Comprex Diesel)

PLUSI:
Senis, tas tomēr nav opelis tas ir GM, amerikāņu komforts un drošība! Skaņa ir kā lidmašīnai, dīzeļa klakšķa praktiski vispār nav, tikai pirmās 2 sekundes pēc iedarbināšanas, pēc tam nemaz nepateiksi ka tas ir dīzelis. Varbūt tādēl, ka motora pārsegs no iekšpuses ir tapsēts, apakšā jau no oriģināla ir tā sauktā panna, kas nosedz visu motortelpu no apakšas. Pat spārni no iekšpuses ir izlieti ar 5mm biezu gumijas kārtu!
Salons ir pat ērtāks nekā man ādas dīvāns pie televizora, it īpaši aizmugures sofā. Tādu kvalitāti auto salonam es nebiju redzējis. Laikam jau šie ir padomājuši par cilvēka vēlmēm un labsajūtu. Bet ja tomēr gadās, ka kāda detaļa salonā ir novecojusi, vai vienkārši sabojājusies, tad nekādas problēmas nesagādās kautko izjaukt, un mazliet padomājot tik pat veikli sastelēt atpakaļ. Kā man piekēram tas gadījās ar durvju rokturi, kas mazliet iesprūda!, Tas pat nebija jāmaina, vajadzēja tikai atlikt vietā un tas man prasīja ~1/2 stundu! Elementārs auto, bet tomēr smalks!!
Nekas nekur negrab, panelis pat tagad izskatās diezgan stilīgs, ja ņem vērā to, ka auto ir 85. gada izlaidums!!!

Jāņem vērā viens liels pluss, kas dīzeļu cienītājiem patiks! Tehniskajā apskatē manu dīzelīti negriez pilnos abarotos, jo viņi redz nezinot cik tādam zvēram esot jāgrieās!!!
Nezinu, manējam uz tahometra ar gāzi grīdā bija 4700apgr./min., un pēc filtra maiņas pat dūms galā nebija!

MĪNUSI:
Tomēr visiem šiem jaukumiem pāri tomēr sliecas viens nelāgs fakts: detaļas dārgas! Mainīju gaisa filtru, tas maksā virs 20Ls
Ja detaļu var nopirkt, tad tā ir dārga, bet ja nevar, tad vienkārši to nevar nopirkt (jāmeklē netā)
Arī pumpējamie amarttizātori, jau kā pāris gadus ir izbeigušies, jo tās gumijas gofras, laikam galīgi netura mūsu grants ceļs, bet tas jau nemazina braukt prieku, jo cik tad bieži tos amīšis izmantojam!!
Protams rūsa dara savu, bet ar to var tikt galā izmantojot mazliet izlietotās eļļas un kur nepieciešams metinātāja pieredzi!!
Mazliet traucē auto lielais svars, kas ir mazliet zem 2 tonām, tai svarā arī pazūd tie 130Zs, bet nav jau tik traki, var paciest var pat salikt dažam labam benzīniekam!
Arī Km/h rādītājs nav slikts tikai mazliet zem 200, un pus tāds, ka trokšņa nav itin nekāda un uz ceļa arī labi turās (kā nekā neatkarīgā piekare visiem 4- riem ratiem)

Tādus galīgi lielos mīnusus ar nemaz nevaru atrast!!
Bet tā jau sakot, ka katrs jau savu auto slavējot!!!
 
Zjaks @ 9.oktobris 2004 0:00
Jaguar XJ6 1990 Novērtējums: 10 Komentāri [19]
Superīgs vāģis, mēnesi atpakaļ nopirku. Jau sastapos ar detaļu deficītu. To, ko var dabūt - cenas normālas, man liekas, ka 7 bembim dārgāk sanāk.
Šādi tādi defektiņi ir, drusku rūsa, drusku ritošā prasās pēc uzmanības, elektronika arī gļuko, bet lielāko daļu defektu jau esmu novērsis paša spēkiem. It sevišķi elektronikai - kad nopirku, man puse no avārijas lampiņām dega, taga tikai viena palika, kas saka ka bremžu kluči jāmaina. 99% no visām problēmām ar elektroniku cēlonis ir apsūbējuši kontakti - notīri, saliec atpakaļ, un viss darbojas: )

Katrā ziņā - iespaidu uz cilvēkiem atstāj, uz ielas atskatās, braucēji arī galvu pagriež. Vislielākās emocijas ir kad vīriešu dzimuma pārstāvjiem atver haubi - 95% gadījumu pirmais vārds ir cenzējams krievu lamuvārds: )

4 litru motors man par pārsteigumu izrādās ļoti ekonomisks, ar manu mierīgo braukšanas stilu vidējais patēriņš ir 7-9 litru robežās (pilsēta+šoseja).

P. S. Meklēju kontaktus ar citiem Jaguar īpašniekiem, itkā esot bijis klubs, bet paputējis. Varbūt ir vērts dibināt jaunu?
 
Makrejs @ 8.oktobris 2004 0:00
Opel Vectra 1.7D 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Kopumaa njemot auto ljoti labs. Kaa jau visiem Opeljiem zem 1995. gada ir klasiskaa puushanas kaite, kas arii ir pats kaitinoshaakais shim auto. Ir savas muljkiibas un aizmaarshiibas peec divreiz naacies palikt uz celja - 1. aizmirsu laikaa samainiit degvielas filtru, tas aizgaaja ciet, auto noslaapa un pieshkjilt vairs neizdevaas, naacaas evakueet uz tuvaako servisu, kur to probleemu atrisinaaja, kopeejaas izmaksas 15Ls; 2. Shad tad ir veerts paskatiities uz vadiem, kas atrodas zem kapota, ko es nebiju kaadu laiku dariijis un taa nu sanaaca, ka vienu vakaru braucot maajaas no darba nokrita masas vads no gjeneratora un izraavu tukshu akji, izmaksas - garazhaa samekleets papraavs vada gabals un mazliet lodalva. Nenjemot veeraa shos divus atgadiijumus probleemas man ar sho auto nav bijushas, tikai atliek shad tad paklausiities vai nav kaada jauna skanja pienaakusi klaat un laicigi noveerst trokshnjotaajus : ). Iegaadaajos aptuveni pirms gada, ir shur tur pa kaadam ruusas plekjiitim (baltam auto redz katru siikaako ruusas punktinju), ir paspeeta samainiit zobsiksna (sen tas bija, neatceros preciizu cenu, bet ja nemaldos, tad 12Ls), gjeneratora siksna (~4Ls), abi aizmugureejie gultnji (2x4Ls), loga tiiriitaaji (2x4Ls), kalotkas priekshaa (5Ls), ielikts pieticiigs audio apriikojums (~260Ls, btw. esmu ieveerojis, ka Opeljiem kaut kaa laba akustika salonaa, liec kaadu dranjkji gribi, skan taapat labi, manaa gadiijumaa viss ir no Pionieriisha, iznjemot subs), vasarai iepirku 15"diskus, tikai riepas bija virsuu pa traku tam motoram - 205/55 (80Ls komplekts), logu toneeshana (~15Ls, leetaas pljonkas nekam neder, pa vasaru baisi izbalee), vienai pusasij gumija bija pushu (3Ls), lai izietu apskati naacaas sametinaat vienu slieksni un aizmugures lonzheronu, kur atbalstaas atspere (10Ls) un vienreiz dabuuju cauru izpuuteeju (2Ls).
Dinamika shitam motoram uz to bundzhu nav nekaada, lai tiktu liidz 100km/h ir vajadziigas nPadsmit sekundes un vairaak par 190km/h es vinjam neesmu vareejis izspiest (un tas arii pa kalnu uz leju ar mugurveeju, pa taisnu shtraasi iet liidz 170km/h). Toties pati braukshana ir leeta, pateerinjsh ir ~5 l/100km, ja brauc atljautos 90km/h, tad mieriigi rakstaas arii zem 5 l/100km (ar vienu baaku bez raizeem varu izbraukt divas nedeeljas ~1000 - 1200km). Turaas uz celja teicami, vadaamiiba arii ar 205/55 galoshaam ir gana laba (bez stuures pastiprinaataaja), piekare turaas godam (mainiiti tikai gultnji) arii pie mana braukshanas stila (laikam mazinjsh IQ) tikai pie 150km/h saak prasiities peec kulturaalaakiem amiishiem, tie kas tagad virsuu laikam vinjam no dzimshanas tur staav (beigties veel nedomaa, tikai manam braukshanas stilam pa miikstu). Kad tikko nopirku likaas, ka motors paskaljsh, bet ar molibdeena disulfiida kuuri arii tas tika noveersts (+3Ls pie katras eljas mainjas).

Veerteejums:
Dinamika - 2 (ko gan var gribeet no 60Zs uz 1080Kg)
Komforts - 5 (baazes versija, eerti kreesli, ar A6 gan nevar nesaliidzinaat)
Pateerinjsh - 9,9 (prieksh 14 gadiigas mashiinas domaajams, ka 5l/100km ir gana labs raadiitaajs, nav 10 tikai deelj taa, ka Toyota Prius eed mazaak (3,7l/100km ja pareizi atceros) un ir tak arii VW Lupo 3L, kas iztiek ar 3l diizelja uz 100km, tikai neviens no vinjiem nerakstaas 1990. gada Vectras cenas kategorijaa : D).
Rezumee - ideaals auto, lai brauktu no punkta A uz punktu B, priecee leetums, ne tik ljoti priecee puushana un dinamika (taas truukums, respektiivi).
Hmmzis @ 7.oktobris 2004 0:00
Mazda 323C 1.5i 16v 1994 Novērtējums: 9 Komentāri [16]
Šis autiņš manā īpašumā nonācis pavisam nesen - nedaudz vairāk par mēnesi. Cena nedaudz zemāka par tirgus - 2300EUR.
Personīgi man patīk mašīnas izskats, tāpēc arī izvēlējos tieši C versiju nevis it kā praktiskāko F, kas mani nesaista tieši izskata dēļ. Kamēr bērnu nav un braucu viens vai divatā, pietiekoši ērti. Reizēm gadās kādu vest arī aizmugurē, bet vēl neviens nav sūdzējies par neērtībām.
Pirms nopirku, mašīna bija kādu laiku stāvējusi un bija "noligojusies" pēc braukšanas. Sākumā "raustījās" braucot pa pilsētu, bet tas pazuda izskrienoties uz ceļa, vienkārši motoram vajadzēja "saelpoties".
Iepriecina benzīna patēriņš - vidēji 6.5 - 7l uz 100km (priekš mana braukšanas stila tas pat ir pārsteidzoši). Iepriekš braucu ar Escortu 1.4i, vidēji uz simtu sanāca kādi 10l.
Uzrāviens no vietas un apdzenot pilnīgi pietiekams, lai nebūtu jāpaliek kaunā pie luksofora un lai nebūtu jābaidās, ka baļķiniekam var arī nepaspēt pabraukt garām, pat braucot četratā.
Perfekti vadāma uz ceļa, manevrēšana pa sastrēgumiem un parkošanās ļoti viegla.
Vienīgais, kas līdz šim nepatika - zobsiksnas un eļļas maiņa - kopā 100Ls. Labi, ka vēl lielākais rullītis nebija jāmaina (80Ls).
Mika @ 4.oktobris 2004 0:00
Audi a4 avant 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [25]
Audi A4 Avant 1.9 tdi . Super auto bet............... nopirku pavasarii to autinu, it kaa tikko no vaacijas, kaa patiesiibaa nezinu , bet pie....... isties tam auto nebija kur. Izgaaju e- n- tos testus dazaados servisos, visur tikai pozitiivi sleedzieni, iznemot audi centraa(auto riga) kur man uzskaitiija simtiem defektu, no seerijas- jums riepaas gaiss saskaabis. Viss it kaa ok, patiikama brauksana,110 zirgspeeki arii dod sevi maniit, videeji ap 6 litri degvielas pateerins, visur elektronika, viss eerti, lielisks ruupniicas audio, klimata kontrole u. t. t....... bet... pirms meenesa iebraucu servii piekari notesteet, kaut kas saaka grabeet,, taads auto, nu nesmuki ja taadam kaut kas grab,, un... sleedziens viens- cieniitais jums jaamaina praktiski visa piekare, izmaksas ap 950 Ls. Biju vienkaarsi autaa. Kops nopirku auto daudz neesmu nobraucis, kaadus 60-70 tuukstosus un jaamaina lielaakaa dala piekares. Saliidzinaajumam- man iepriekseejais auto bija ford scorpio 2.5 td, novilku ar to aptuveni 300 tukstosus, mainiiju tikai ellu un bremzu kalodkas, ellu mainiiju ne biezaak kaa reizi 40 tuukstosos, citi remonti nebija nepieciesami
alexxis @ 4.oktobris 2004 0:00
Renault 19 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
motors: 1.8 16v
patērē (skatoties kaa brauc ;p) ~ 10/100
nobraukums, ja var ticēt spidometram - 29040
Par eertiibaam nesuudzos.

-
Jaunas redzerves daļas ir dārgas, bet lietotas atrast pagrūti.
Stūres pirksti jāmaina ~ 1-2x gadā (laikam padaudz stūri uz vietas griežu)
Latvijā ne1 tādus auto netūnē (ja gribi kādu spoileri/bamperi, tad tikai uz pasūtījuma)
Pēc ziemas parādās daži jauni rūsas pleķi, bet mazi.
+
itkā viss apmierina, izņemot tos dažos mīnusus.

Braukāju jau 2 gadus.

Ieteikumi?? Arī renault ir mašīna.
 
SpokS @ 3.oktobris 2004 0:00
Cadillac De Ville 1987 Novērtējums: 9 Komentāri [12]
Par 1987. gadā ražotā Cadillac De Ville Convertible īpašnieku kļuvu uz pāris mēnešiem esot okeāna viņā krastā - ASV. Jāsaka, ka amerikāņu auto jau iepriekš man raisīja pozitīvas emocijas, un pirmo reizi iegūstot savā īpašumā šādu auto viedoklis mainījās tikai uz labo pusi. Protams V8 dzinējs nav tas ekonomiskākais un skeptiķiem būs taisnība par lielo degvielas patēriņu, taču bauda ko šāds jaudīgs, plašs, ērts un skaists auto sniedz tā vadītājam atsver visu. cadillac tika nopirkts New York par 500$ un protams tas nebija ideālā tehniskā un vizuālā kārtībā. Tomēr tumši sarkanā virsbūve (ar dažiem palieliem pleķiem) un baltais noņemamais jumts joprojām bija gana eleganti un neradīja man mazvērtības kompleksus. Salons bija apvilkts ar baltu ādu, kas uz vadītāja sēdekļa gan pāris vietās bija sagriezta un diezgan padilusi. Auto diezgan ilgu laiku netika kustināts, tāpēc mazliet bažījos vai izdosies jauno pirkumu iedarbināt, bet ņemot palīgā piepīpētāju un blakus mašīnas akumulatoru daudzlitrīgais motors viegli iedarbojās, radot amerikāņiem raksturīgo bubināšanu. Pirmajā dienā ar De Ville bez jebkādām problēmām aizbraucu līdz Bostonai un vienīgā apstāšanās ceļā bija nepieciešama lai papildinātu degvielas krājumus un apēstu kādu hamburgeru. Ļoti patika un joprojām patīk automātiskās kārbas pārslēdzējs pie stūres - tas pirmkārt atbrīvo vietu trešajam pasažierim priekšējā rindā, un otrkārt ir ļoti ērti ieslēgt izvēlēto darba režīmu. Vienīgā lieta, kas man ne visai patika ir digitālais spidometrs, kurš turklāt sāk mirgot, ja braukšanas ātrums pārsniedz 85 jūdzes stundā, neļaujot uzzināt cik reāli lielu ātrumu spēkrats var attīstīt. Tomēr nav ļaunuma bez labuma, jo digitālais spidometrs ļāva jebkurā brīdī parslēgties uz Eiropā pieņemtajām metriskajām mērvienībām. Displejā varēja redzēt sekojošu informāciju: braukšanas ātrums, āra temperatūra, salona temperatūra, bākā esošās degvielas daudzums, pašreizējais un vidējais degvielas patēriņš un vēl virkni informācijas, kuras nozīmi es līdz galam tā arī nesapratu. Jau no paša sākuma mašīnai bija problēmas ar automātisko kārbu, kura neļāva strauji palielināt ātrumu (izslīdēja), tomēr pēc pāris simtu jūdžu nobraukšanas es iepraktizējos "neslidināt" kārbu un vairāk raizes viņa man neradīja. Jā mašīnai nestrādāja arī kondicionieris, kas būtu lieti nopderējis tajā karstumā. Vidējais degvielas patēriņš pilsētā bija 20 - 25 litri uz 100 km, savukārt braucot garos gabalus pa šoseju tas nokritās līdz 10 litriem uz 100 km. Lai arī auto ir liels, ceļš no vadītāja vietas ir viegli pārredzams gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā. Pirms pats nebiju bijis jeņķos un braucis ar viņu autiņiem likās smieklīgi, ka amerikāņu filmās mašīnas pat pie nelieliem pagriezieniem dikti kauc. Braucot ar Cadillac nākās atzīt, ka Hollywood darboņi šajā sakarā nemānās un mans auto uz līkumiem radīja pat ļoti kaucošu troksni. Nezinu cik mani secinājumi pareizi, bet pieļauju, ka pie vainas ir lielā auto masa, kura visādi cenšas "noraut" riepas no ceļa. Turklāt kā noprotams manam Cadillac riepas nebija tās labākās.
Aptuveni trīs mēnešu laikā, kamēr es lietoju Cadillac remonts bija nepieciešams divas reizes - 1. saplīsa priekšējā labā riepa, kādu nedēļu nobraucu ar "dakatku". 2. parādījās caurums radiatorā.
Tā kā jaunām riepām naudas man nebija, vietējā šrotā nopirku divas vienādas piepumpētas riepas uz diskiem par 10$. Pirkšana izpaudās sekojoši - prasu šrota darbonim vai ir mana izmēra riepas, šis parāda ar roku uz 100 m tālāk esošo riepu kalnu (vismaz divstāvu mājas augstumā)un saka ej meklē, tur noteikti jābūt. Savukārt ar radiatoru viss bija sarežģītāk - kad parādījās pirmā noplūde, kādu nedēļu iztiku ar ielāpu, kuru izgriezu no tukšas alusbundžas un pielīmēju ar līmi (tipa moments), bet tas protams nebija nopietns remonts. Šrotā tik vecam Cadillac radiatoru nevarēja atrast, bet jauns maksāja pārāk dargi. Par laimi manu nelaimi bija pamanījis kaimiņš - Puertorikānis, kurš piedāvāja salodēt radiatoru par 45$ ar nosacījumu, ka es pats to noņemšu no auto. Šim mērķim viņš man pat iedeva savu atslēgu komplektu. Nu jāsaka kas mani pārsteidza - radiators pieskrūvēts ar vismaz trīs dažāda izmēra skrūvēm (baigais čakars katru reizi meklējot pareizā izmēra muciņu) un motortelpā vienkārši nav brīvas vietas, lai piekļūtu man vajadzīgajiem mezgliem. Radiatoru ņēmu nost kādas 2 h un tas laikam Puertorikānim radīja žēlumu , jo par lodēšanu un tosolu (Kad radiators sāka tecēt es lēju klāt parastu ūdeni, bet viņš man aizliedza šādi rīkoties un ielēja savu tosolu), kas arī aizņēma aptuveni 2h paprasīja tikai 20$, sakot, ka arī pats reiz bijis jauns un saprot ka jauniešiem katrs dolārs ir svarīgs. Turklāt viņš palīdzēja to radiatoru beigās arī pielikt atpakaļ un vēl kādas 30 min ar mani braukāja, lai pārliecinātos, ka viss ir kārtībā. Citādi auto ripoja ļoti labi - līgana gaita, nekādu lieku un skaļu trokšņu (protams izņemot riepas līkumos), bez problēmām nobraucu vienā dienā 1000 km - vienvārdsakot feins auto. Nu ik pa laikam gan tas noslāpa, bet iemeslu tam es tā arī nesapratu. Jā aizmirsu vēl pateikt, ka lai arī pats dzīvoju Massachusetts, auto reģistrēju New Hempshire - vienkāršāka procedūra un nav OCTA! Pēc piereģistrēšanas devos veikt Tehnisko apskati, kuru var nokārtot gandrīz katrā DUS - mani iepriekš brīdināja, ka pārbaudīs atgāzes un vēl šo to, bet realitātā TA aizņēma 3 minūtes !!! - piebraucu pie DUS, iegāju iekšā un teicu, ka vajag veikt inspection, iznāca amerikānis, sakot How do you do un Oh! nice car, palūdza atslēgas, iesēdās vadītāja vietā, iedarbināja dzinēju, pabrauca 2 varbūt 4 metrus, strauji nobremzēja, divreiz uztaurēja un ielīmēja apskates talonu logā uz 6 mēn (auto reģistrēts uz manu vārdu un vīzas termiņš beidzās pēc pāris mēn. tāpēc šis teica, ka apskate būs tikai uz 1/2 gadu) tad piebilda enjoy America. baigās auto palika čomam, kuram probraucot no USA autiņš nobeidzās un palika ceļa malā vientuļi stāvam.
Rezumējums - auto ir vienkārši lielisks un nožēloju, ka pažēloju naudu, to attransportēt uz Latviju, jo nedaudz piestrādājot domāju, ka tas ripotu vēl daudzus km.
panna @ 1.oktobris 2004 0:00
BMW 320 24V 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Sveiki. Pirms gandrīz gada biju spiest pārdot savu veco auto un tad sākās jauna transporta meklējumi. Principā murgains pasākums ja nezini īsti ko gribi, bet bija skaidrs, ka taj jābūt četrdurvju mašīnai. Tāpēc pēc lielām pardomām un šaubām Maskavas ielas placī tika iepirkts konkrētais BMW. Latvijā nobraukusi gadu, noskrējiens 220000 km, ekstras: kruīzkontrole, pilns ekipējuma komplekts no BMW (atslēgas trīstūris ....... ) Pie diagnostikas tika konstatētas eļļas noplūdes, uz beigām ejoši prieksējie amortiņi, bremžu uzlikas, bet remonta summa tika noņemta no cenas, tāpēc ok. Tad pirmie remonti (sorry par neprecizitātēm) bremžu uzlikam, priekšējie balsti, saļņiki viss ~120Ls, eļļas maiņa + visi filtri ~40Ls un viss, vairāk nav nekas taisīts. Eļas noplūde izrādijās nenozīmiga.

Par plusiem, manā versijā:
- pietiekoši plašs salons,
- pietiekoša jauda,
- patīkama salona ergonomika,

Par mīnusiem:
- cilvēki saka ka aizmugurē maz vietas,
- padārgi remonti,

Benzīna patēriņš:
šoseja 90 - 110 km/h ar kruīzu ~7.5 l/100km
pilsētā no 10l/100km līdz bezgalībai, normāli 12l/100km

Man patīk, nenožēloju.
Gatis @ 1.oktobris 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti