Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Scorpio 2,0i DOCH 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Taatad....
Nopirku par 1300$, ieprieksheejais saimnieks bija pamatiigi sasitis, bet bija loti labi sagatavojis paardoshanai.
Remonti: tekoshie (ella, kaarbaa, diferenciaali un motoraa) pussinteetika, sveces, vadi. Aizmugureejie spilveni 40Ls; Varstu vaaks 10Ls; Benziina suuknis, 40Ls, ieliku no Ford Focus; aizmugureejie amortizatori - Sachs 22Ls par gab; Prieksheejie bremzhu diski 17 Ls gab, Sajuuga disks un kurvis 110 Ls, Droseles staavoklja deveejs 5 Ls, aizdedzes tranzistors 15Ls.

Plusi: Liels salons, ar elktr. logiem, spoguljiem, luuka, utt... forda standarta pakete,
kad uzliku riepas R15 205/85, bedres mazaakas par pusmetru nejutu : ))
Benziina pateerjinsh Pilseeta 9-11 l, soseja 8-10 l.
Liels, miiksts, iet kaa laiva pa uudeni,
Sameeraa kluss salons,
leetas detaljas, miiilziigs bagaaznieks.
Leca kaa puulkstenis vislielaakajos salos.
Vadiishanas prieks ziemaa(aizmugureejaa piedzinja)
MAN PATIKA.
Miinusi: uz 120 stabilaaks nekaa 90-100 km/h;
meedza luust pashos nepiemeerotaakajos briizos;
Zuda ella;
120 ZS ir par maz mashiinai ar pashmasu 1270 kg , kad iekshaa seezj 5 cilveeki un bagaazja.
Kad atgrieziishos LV, noteikti pirkshu atkal Scorpio, 1992-94 gadu ar 2,0 16 v dzineeju, jo smiekliigi, ka 2 sadales vaarstaam ir jaagriezh 8 vaarsti : ))))
P. S. Par to naudu ideaala mashiina cilveekam, kas miil garus paarbraucienu gan uz shosejas, gan pilsettaa, un kuram parasti ir daudz liidzbrauceeju.

mincis @ 8.janvāris 2003 0:00
Ford Mondeo 1995 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
Īstenībā dodu 8.5 balles, bet noapaļojot sanāk 9.

Bija doma pirkt universāli, jo tas vizuāli šķiet pievilcīgāks un ir arī praktiskāks. Pēc neveksmīgiem laba eksemplāra meklējumiem, šis konkrētais auto pats mūs atrada... garš stāsts : )

Tagad, kad pietrūkst naudas bendžam : D, mēdzu pārvietoties ar 1.8TD Mondeo hečbeku. Jau 2 mēnešus ripinu un nav bijis pilnīgi nekādu problēmu. TPU- TPU- TPU!!!

Vērtējums ir augsts, jo par to cenu neredzēju citu alternatīvu šim auto kvalitātes/dizaina u. c labumu ziņā. Auto tiešām nav slikts, tas nesagādā problēmas, ir prieks ar viņu braukt, lēts ekspluatācija utt.

Konkrētā auto īpatnība ir tas, ka bagāžnieku var atvērt tikai no salona un tas, ka jamajā iekšā stāv tā laika top versijas Forda Mondeo 2.5 V6 salons. Tas nozīmē - sportiski beņķi, kas ir pulka lielāki par parastajiem. Priekšā sēdošajiem tā ir ērtība, bet aizmugurē sēdošajiem tas traucē, jo līdz ar to samazinās vieta kājām. Ir koka imitācijas panelis. El. logi/spoguļi/lūka utt. bla- bla- bla ierastās Mondeo extras. Jāsaka, ka tajā laikā Mondeo bija vieni no vislabāk aprīkotajiem (jau bāzē) auto savā klasē. Lielum- lielais mīnuss - nav kondicioniera un kruizkontroles.

Man ir salīdzinoši mazs oriģinālais!!! noskrējiens 175k km. Motors, priekš dīzeļa, ir ļoti kluss. Protams, ka mazliet trūxt jaudas, kā nekā 90Hp uz 1400Kg pašmasu ir maz, bet kad pieslēdzās turbīna, kas notiek pie 2.5k apgr./min, tad jau var normāli vilkt. Bet ne jau Zs ir galvenais dīzeļdzinēju rādītājs. Nm šādam dzinējam ir 177, kas ļauj braukt jebkurā ātrumā (ne jau km/h, bet jebkurā robā) ar nepiespiestu akselerātora pedāli, un mašīna neraustīsies. Var mierīgi braukt kalnā ar nepiespiestu pedāli, un motors nenoslāps.

Diezgan labi padodas dzinēja tūningam/chiptūningam. Zinu, ka par 500 EUR no 90Zs/177Nm dzinēja tiek iegūts 105Zs/210Nm. Bet es nu gan to nedarīšu. Priekš tā ir benzīnnieki, ar ko trakot un gāzt.

Mašīna dzīvo garažā, bet gadās dažas reizes, kad paliek arī ārā, un ar pielekšanu lielā salā nav nekādu problēmu.

Vidējais degvielas patēriņš jauktajā ciklā ir apmēram 6.5L/100km. Tas ir 2x mazāk kā manam otram vāģim, kurš pārtiek no 98 benzīna. Ekonomija ir "na ļico". Vajadzēja vienu weekendu maukt uz Liepāju caur Ventspili. Tad gan patēriņš bija "pamatīgs" - 7.5L/100 he- he- heeeee : D, jo nebraucu lēni, he- he. Pamocīju savu dīzelīti uz 150km/h. Auto stabilitāte = ļoti laba. Protams, ka ātrums nav pārāk liels, ir braukts arī ātrāk, tomēr motora skaņa pie tiem apgrieziem biji dikti skaļa. Man sametās žēl, noklausoties motora gaudošanā, un no V- pils uz Liepāju braucu vidēji uz 120, šeit jāpiemin, ka maxV pēc rūpnīcas datiem šim auto ir nedaudz virs 180km/h. Nu i kuram benzīnniekam būtu šāds patēriņš, pie tāda ātruma?

Tā ir vēl viena lieta, kas man patīk dīzeļos - spied grīdā cik gribi, tik un tā degvielas patēriņš ir vienkārši smieklīgs. Pēc ofic. datiem mierīgi ripinot uz 90 tas dzinējs vispār pārtiek no svaiga gaisa : D : D : D. Nu labi, labi, patēriņš ir mazliet zem 5L. WOW! Ne?

2 mēnešu lietošanas laikā, pie norullētiem mazliet mazāk kā 4000km, nopietni remonti nav bijuši. Vienīgais, kas bija ārpus parastām apkopes lietām (eļļa un filtri), bija jānoregulē savirze (to jau jutu pie auto testēšanas to pērkot) un vēl nācās nomainīt ventilatora motoru, jo vecajā bija izbeigušies gultņi. Tas izmaksāja 30Ls.

Labās lietas:
- ietilpīgs (tomēr es izvēlētos universāla versiju, kas ir par 20cm garāka);
- lēts (Fords ir Fords - detaļas ir ļoti pieejamas un lētas. Pie kam nemaz tik bieži nav jāremontē);
- ekonomisks (1.8TD dzinējs "pārtiek no svaiga gaisa" - vid. patēriņš ir 6-6.5L/100km);
- drošs (ir 2 AIRBAG. Un drošs arī tādā ziņā, ka pēc dzinēja iedarbināšanas durvis automātiski aizslēdzās ciet);
- nezog (nemaz nav iecienīts zagļu vidū. Statistika ir tāda, ka iepriekšējā mēneša laikā netika nozagts neviens Mondeo, tai pat laikā bija "aizgājuši" 19 VW Passat).

Sliktās lietas:
- lēni silst (nu tā ir visu Fordu vaina).

Bildiņas varat apskatīt šeit:
http://www. iauto. lv/fordclub. php?op=show&id=114
Pirate @ 28.decembris 2002 0:00
Ford Mondeo 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Mans fordins (1,6 i benziins, 95Zs) ir no pirmaas serijas, tos saka razot no 1993. g. Standarta variants, ir nedaudz ari ekstru kaa - luuka, gaisa spil., ABS, stures pastiprin. Mani vecaki brauca pa lauku celiem kadus gadus triis, un tagad es kadus divus.. ipasu sudzibu nav. Pielec loti labi ari loti lielaa salaa nav problemu piedarbinaat. Detalas salidzinosi ar citaam markam nav dargas, bet problema pastaveja - atklaju ka sajuga disks ir nodilis, aizvedu pie meistara un vins pastaveja ka vien motoru izcelt un atlikt atpakal servisaa maksaajot 150 Ls, jo ir loti sarezgiiti uztaisiits. dzirdeju ka Vw tas maksa 30 Ls.. Bet visuma bez siis lietas varu teikt ka tiesaam masiina kalpo godam vieniigi vareja but nedaudz vairak jaudas, kas lieki noderetu drosaakai apdzisanai..
tatad resumee -
+ ietilpiigs, plass, komfortabla brauksana.
+ drosa brauksana, jo labi turas uz cela.
+ diezgan ekonomisks prieks siis klases (pilseeta - 8 l., arpus pil. - 6 l uz 100 km)
+ diezgan izturigs, jo pa 5 gadiem ir nomainiits - prieksejie gultni, sajuga disks, izspied gulnis, parejas ir apkopes lietas..
- vajadzetu nedaudz vairak jaudas, ap 120 Zs jau butu norm
- salidzinosi dargs remonts.
- nav pietiekams sildelements, jo nepietiek visam salonam.
Eduards @ 27.decembris 2002 0:00
Ford Scorpio 2.9i 1987 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Mans Ford Scorpio 2,9i (automāts) manā rīcībā ir jau gadu un tāpēc man jau ir, ko teikt. It kā nekādu īpašu problēmu nav bijis. Ritošā daļa reizēm ir prasījusi remontu, bet pēc krietniem vienreizējiem ieguldījumiem (KEMI) vairs problēmu nav bijis. Pēc avārijas kāds vadu kabelis bija uzkritis uz izpūtēja un tāpēc sadega vadi, kas servisos radīja vairāku mēnešu neizpratni, kāpēc normāli nestrādā elektronika... (izdeg drošinātāji, nosēžas akumulators, utt. ) Dzinēja lielās griezes momenta dēļ laiku pa laikam ir vērts apskatīties uz kardāna gumiju - tā mēdz ieplīst.

Galvenie plusi:
- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
- ļoti liels, ietilpīgs auto (limuzīnu klase)
- samērā dinamisks, pateicoties savam relatīvi nelielajam svaram
- kaut dzinēja jauda ir tikai 150Zs, tam ir ekselenta grieze - 228Nm, jo motors ir V6
- 4 pakāpju automātiskā ātrumkārba (ZF) uzvedas samērā dinamiski, daudz neatpaliekot no rokas varianta - reti lūzt un lēti remontējama
- dzinējs pielec uzreiz pat pie liela sala (-30C)
- jau pēc default tam ir lielākā daļa nepieciešamo "ekstru"

Galvenie mīnusi:
- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
- izgāzušies aizmugurējie riteņi (dēļ tilta svara samazināšanas), tāpat kā dažiem BMW modeļiem
- priekš 2,9 it kā parāk maza jauda - pateicoties tā laika sabiedrības vēlmēm ražot īpaši ekoloģiskus auto (par laimi necieta griezes moments)
- stipri rūsē aizmugurējās riteņu arkas
- mīksts slieksnis: pat pie nelielas avārijas tas ieliecas
- daudz vadības elektronikas - liela iespēja kaut kam nojukt
- samērā liels benzīna patēriņš - 15l pilsētā, bet ārpus - 8-9litri uz 100km
- mazas tūninga iespējas

RESUME: Kopumā ar šo auto esmu apmierināts, bet zinu droši, ka Scorpio otro reizi nepirkšu : ) Ar automātisko kārbu tā ir ideāla mašīna sievietēm, kam patīk lieli auto.
reds @ 8.decembris 2002 0:00
Ford Sierra 2.0 1983 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Ford Sierra 2.0(ar karbūzi) universāls zilā metālikas krāsā tika iegādāts pa lēto senča firmai kā darba auto tālajā 1994 vai 93 gadā. Nobraukumu neatceros nemaz, taču mazs nebija. Šis bij pirmais ārvalstu auto ar kuru pat man atļāva pabraukāties(tad vēl biju mazs: ) ). Auto atstāja ļoti praktiska auto iespaidu, ar itin niecīgiem remontiem, un vēl niecīgākām to izmaksām, pat tajos gados. Auto nebija jauns, taču kalpoja krietni labāk par 6 gadus jaunāko Audi 80 1.8S, ko senči nopirka privātajām vajadzībām. Ļoti iespējams jāpasakas šīs Siermašīnas iepriekšējiem lietotājiem. Salons gan bij ne pa jokam apskrāpēts pretēji ārējam paskatam, jo pirms tam to bij lietojis kāds radinieks kurš nodarbojas ar celtniecību un bij vadājis i cementa maisus, i ķieģeļus... Kā par brīnumu, rūsa šo sieru nebija skārusi un īpaši neskāra vēl līdz pat 1999 vai 2000. (ja neskaita dažus sīkus pleķīšus tur kur krāsa uzsista bija līdz dzelzim) gadam, kad auto motorīc bij atkodies pie 580000km(!) un auto tika pārdots pa lēto(200Ls, laikam)... Auto tika lietots kā vasarā tā ziemā bez pārtraukumiem.
Ekstras šai auto nebija it nekādas, taču iekš darba auto tas arī nav vajadzīgas.
Šajā laikā 1994-2000, tika veikti diezgan daudz sīki remonti, visus neatcerēšos, bet minēšu dažus :
radiatora maiņa(1998. gadā), izmaksāja ap 50-60Ls.
bremžu kluči, amortiņi utt. izmaxas neatceros nemaz.
Pakaljas lampu, kas bij sasista nomainījām pa piecīti.
... bet tā nopietni remonti nav bijuši. 6 gadu laikā auto arī nepiedzīvoja nopietnas avārijas(bij dažas sīkas, nenozīmīgas buktes).
Ēda benžu viņš diezgan, ap 11-12l pa pilsētu un 8-9l pa trasi.
Labi, izplūdu slavas rakstos... : ) Bet nu tagad +/-

+ Lēta ekspluatācija un remonti
+ Lēts auto
+ Ļoti praktisks(to gan saku tikai par universāla versiju)
+ Priekš tā gada(83) dizains gan ārpusē, gan salonā ir vairāk nekā ok!

- Nu grab salons jau diezgan spēcīgi.
- Diezgan zems.
- Komforta līmenis, protams, zems, bet tas jau nav luxury car...
- Salona apsilde ļoti nekvalitatīva...
- Diezgan tomēr ēdelīgs, lai gan ļoti atkarīgs no braukšanas stila.

Kopumā par šo auto sūdzēties nevar, savam mērķim tas kalpoja vienkārši lieliski... tādēļ arī atzīme tāda augsta būs.

P. S. Cik zināms tas auto arī tagad ir uzcelts no miroņiem un ar jaunu motorīti turpina rullēt pa Rīgas ielām vēl šobaltdien...
NightWing @ 21.novembris 2002 0:00
Ford Focus 1999 Novērtējums: 1 Komentāri [16]
1,5 gada laikā pēc garantijas remonta beigām kopējās investīcijas remontā 2.500 LVL. (Eksplotācija pilsētas režīmā).
Garantijas un pēcgarantijas laikā nomainīju:
1. Kondicionieri.
2. Visus gultņus (3 reizes).
3. Stabilizējošo stieni (2 reizes).
4. Priekšējo lampu ("rūpnīcas defekts")
5. Durvju stiklu blīves (2 reizes)- laida garām ūdeni.
6. Vietām neturās krāsa uz virsbūves (arī pēc garantijas pārkrāsošanas).
7. Vietām neturās krāsojums panelī.
8. Nolūza signalizācijas taurīte - sarūsēja tāpat kā daudzas citas detaļas zem auto un motora telpā.
utt.
P. S. Pozitīvs moments Baltic Motors servisa darbinieki. Nekad neatteica un palīdzēja jebkurā diennakts laikā.

Pirms pērciet domājiet!!!!!!!
Jānis @ 19.novembris 2002 0:00
Ford Escort 1981 Novērtējums: 6 Komentāri [8]
Bija man tāds eskortiņš. Kopumā varu teikt, ka priekš šāda gada mašīnītei jau nav ne vainas un arī tās motoriņš 1.4 karb. benzīns bija diezgan ņiprs. Protams, ka šāda gada mašīnītei ik pa laikam kautkas var atslēgties, tāpēc būtu nepieciešamas šādas tādas zināšanas par to, kur ko darīt tādā gadījumā. Vispār mašīna ir diezgan graboša un vēl, ja gribat pirkt, ieteiktu rūpīgi apskatīties vai mašīna jau nav pavisam sarūsējusi (piem. vai grīdā nav jau caurums, vai priekšgals mašīnai nekrīt nost).
Ja galīgi nav naudas, bet braukt gribas, tad var izvēlēties šo, jo cena salīdzīnoši ir ļoti zema.
Bijušais lietotājs @ 17.novembris 2002 0:00
Ford granada 1983 Novērtējums: 8 Komentēt
V6 2.8i ghia
baigi birstoshs exemplaars diemzeel patraapiijies, toties labaa komplektaacijaa - kondicionieris ( kompresors gan pagalam), elektriskaa luuka, elektriski reguleejami priexeejie seedeklji ar apsildi, elektriski reguleejami spogulji ar apsildi, centraalaa atsleega, elektriskie logi, no salona elextriski atverams bagaazniex, mehaaniskais elljas spiediena deveejs, LSD differenciaalis, veel shaadi taadi siikumi a- la normals spoileris aizmuguree ( priexeejais ar ir, tikai palauzts diezgan), originaalie ronal lietie diski : P
nu, par visu, kas mainiits, labaak nestaastiishu ;) motors, kaarba - 3reiz, aizm atsperes, sajuuga trose, grozs, veel kkas pa siikumiem....
draco @ 15.novembris 2002 0:00
Ford Taurus 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Ford Taurus GL - ražots 1996 gadā - tālajā Čikāgā, aprīkots V6 3.0 dzinēju. standartā daudz ekstras, kā jau amiishu auto, protams automāts. Priekša velkošā. Tika iepirkts pirms apm. 9 mēnešiem un pašlaik nobraukums sastāda 12tk km, lielākoties ekspluatēts pilsētā. No vadītāja viedokļa ērts auto - vadās labi, plašs un ērts, pietiekamu disanmisks ja brauc drive režīmā, automāts strādā teicami, pārsledzas nemanāmi. Auto ir ar interesantu eksterjera/interjera dizainu ( tas man arī bija notiecošs faktors pērkot auto, protams min. dzinēja tilpums ir 3.0 ). Dzinēju salonā nedzird, pat apskatē dzheks saka - ieslēdz dzinēju, a šis ta darbojas : )! Tiesa, braucot virs 120 ir dzirdams gaisa plūsmas radītais troksnis.
Tas, iespējams zemapgriezienu dzinēja dēļ - barucot overdrivā pie 60km/h apm.1200 rpm.
Nav jūtīgs pret degvielu - sākumā lēju 95, bet tad user manuālī izlasīju ka ieteicamais oktāna skaitlis ir 87 un augstāku nav jēga gāzt, tagad leju 92, un dinamiskumu tas nietekmē.
Remonta darbi kas veikti šajā laikā- vispirms standarta "procedūras": eļlas dzinējā un kārbā, sveces (2Ls gab. ), siksna(22 Ls), kalodkas un jaunas riepas, kā arī mainot kalodkas tika apmainīti pakļējie bremžu trumuļi, jo vecie bija izdiluši - imaksas - apm.70Ls kopā ar kalodkām.
Tad vasaras vidū pēc baruciena pa akmeņainu grunteni iedegās check engine lampa un sāka raustīties spidometrs baruacot ar ātrumu virs 110km/h, kā arī kruīzkontrole nefunkcionēja - raustījās, rezultātā palasot infu i- netā, konstatēju ka vainīgs varētu būt VSS (vehicle speed sensor) datchiks. Tā arī bija - rezultātā 2 nedēļas gaidot detaļu vizinājos ar "ragaino" : ), jo bez tā auto nekust - izmaksas - 16Ls. Principā standarta detaļu cenas neko dārgākas nav kā eiropas auto, tikai ilgāk jāgaida kaut kas "nestandarta" !
Kautkur nedaudz pazūd antifrīzs, iespējams ka salauztās vītnes dēļ izplešanās bačokā, taču pašlaik neesmu tajā iedziļinājies, jo radiators aprīkots ar 2 ventilatoriem un pārkaršana nedraud! Tātad kopumā remonta izmaksas tādas pašas kā citiem auto - vecākus remontē biežāk un kopsummā tas pats vien sanāk.
par degvielas patēriņu - pilsētā - 12-14 litri uz šosejas apmēram 8-9, bet vajadzētu būt mazāk - pēc grāmats vajadzētu būt pilsētā kadiem 11,3 - iespējams ka katalizators vainīgs - vecs jau laikam : ) jāpakonsultējas būs ar Uupizz, viņš savam Eagle to amputējis un ieguvis krietnu degvielas ekonomiju !


tagad plusi un mīnusi manā vērtējumā:

+
vadāmība+dzinējs, Piekare, braukšanas prieks, ārējais dizains, salona dizains, skaņas izolācija, oriģinālā rādžiņa skaņa, A/C un pārējās extras. Liels, plašs salons, turklāt arī salonā viss ir ergonomiski un pārdomāti izvietos gan elkoņu balsti, gan cuPholderi. Ērti krēsli, vienīgi varēja biku tālāk bīdīties ;) man garas kājas. (Omegā tālāk varēja atbīdīt, bet tad aizmugurē sēdošiem nav kur kājas likt !!) Liels bagāžnieks, atverams ar pulti. Vēl patīk ka atverot priekšējo haubi - nav jāliek tā kājiņa, jo tas atveras pats uz amīšiem : ))

_
varēja būt labākas kvalitātes plastmasas apdare salonā, nav standartā CD, noapaļoto formu dēļ jāparkojas uzmanīgāk, jo spoguļos neredz gabarītus, un jāatceras ka ir vēl gari bamperi : ) (tos regulāri kāds apskrāpē).
Nav piemērots zemes ceļiem, jo ir diezgan zems un ja brauc ātri ar "vēderu" skar zemi, kā arī kāds akmens var atkal sabojāt VSS datchiku : ) iepriekšminētajā gadījumā tā laikam tā arī bija, jo tas bija mehāniski aizlauzts.

Kopsavilkums:
pats ar šo auto esmu ļoti apmierināts, barukšu kāmēr ies un būs ko bākā liet : ))) ASV pastāv vēl SHO versija ar V8 3.8 dzinēju, pret tādu mainītu !!!
osscar @ 15.novembris 2002 0:00
Ford Granada 1979 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
versija turnier ( universal, jeb kaa dazhi saka, pikaps) V4 1.7 karburators ( solex ja nemaldos)
tika havots aptuveni 2 gadus, paruuseejis, no remontiem - peec pabraukshanas pa brugji aizmugureejaa bremzhu trubinjaa plaisa - tika nozaagjeeta iisaaka, izvalceeta, un viss ok. veel atnjirdzaas viena svece - saaka ar paartraukumiem straadaat - nomainiita... tas no remontiem itkaa viss... pepelacs nebij slikts, saaniski vareeja cool naakt, ne pa sausu afaltu gan protams ;)max speed ap 150 kmh,74 zirgi, iiss tilts, priex taadas kombinaacijas gaaja tiiri cieshami, ar 4to ja iemin griidaa, bija juutams, ka celj ar ;)
tipiska darba mashiina, ja pareiz atceros, L komplektaacija, no elektrikas nekaa nebija...
draco @ 15.novembris 2002 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti