Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Focus 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [27]
Apraksts par Ford Focus 1.6 TDCi Unversāli 2006. gada.

Līdz šim vizinājos ar nemaz ne tik i vecu BMW E39, bija labs: liels, ērts, daudz dažādu funkciju, ar labu apetīti, vienīgā nelaime, reizēm gadījās kaut ko nelāgu apēst un tad nu gan bija arī jāpaārstējas. Ko lai saka- ļoti pozitīva mašīnīte  Bet nu ja runā cilvēcigi- izņemot komforta, nekā cita tajā „bembī” arī nebija! 

Nolēmu iegādāties jaunu auto, galvenais, lai universālā virsbūve, jo patīk ceļot un tad ir svarīgi, lai ērti justos 4 pieaugušie un viņu mantas! Apbraukājot Rīgas salonus, secināju, ka pie BMW es tomēr netikšu, tāds arī nebija mans mērķis, gluži Hyundai, vai KIA arī man negribējās, vairāk skatījos uz Eiropā ražotiem spēkratiem. Iepatikās Octavia Combi, bet tomēr tā likās tāds opīšu variants, 407 SW īsti nevarēju „pacelt”, Passat’u vēl ne tik  Tad ievilkos  arī Ford autosalonā, kur baigām reklāmām izkārts Mondeo, laikam iztirgo noliktavas : )) aplūkojot un salīdzinot, izsecināju, ka tas Mondeo īpaši neatšķiras no Focus (es tieši unversāļus domāju un šajā gadījumā ietilpību), piedevām, jaunais Focus ir daudz smukāks  gan eksterjers, gan arī interjers (man personīgi ļoti nepatīk tas Mondeo pulkstenis centrā  ) un Mondeo jau principā „gāja” uz nomaiņu un, protams, cena arī- Focus tomēr ir lētāks. Focus, manuprāt, tiešākais konkurents Renault Megane man nepatīk pēc interjera, pēc eksterjera vēl varbūt, bet interjers pavisam noteikti nē.

Tā nu izvēlējos Focus ar 1.6 TDCi motoru, Trend aprīkojuma līmeni +jumta reliņi ar šķērstieņiem, 15” diskus. Kopā izmaksāja ap 21k euro ieskaitot visas apdrošināšanas.  Extru ziņā šis no E39 atpaliek tikai ar nekam nevajadzīgo lietus sensoru, ļoti noderīgo mikroklimatu, nedaudz mazāku bagāžas nodalījumu, nav elkoņbalsta, 4x elektrisko logu, piedevām tie divi, kas ir, strādā ļoti stulbi- jātur, lai aizvērtu, vai atvērtu! Kā plusu var minēt audio sistēmu, BMW oriģinālā skanēja sliktāk, lai arī tur bija CD mainītājs, skaļruņi tur nebija augstā līmenī (iespējams dārgākās komplektācijās arī ir kaut cik, bet manējā E39 mūzika bija...  ).

Lietošana. Fordiņš, neskatoties uz savu niecīgo tilpumu (1.6l) iet ļoti ņipri, ja godīgi, tad E39 ar 2.8 benzīna agregātu un mehānisko transmisiju gāja daudz smagāk un reāli paātrinājumu sāka just tikai pie 4500apgrieziniem. Ford’s toties jau pie 3000 sāk skriet, īpaši trešajā pārnesumā, kuru jūt visvairāk  Visā visumā, Focus ar šādu dzinēju varētu būt labākā jaudas/ekonomijas attiecība, jo reāli ir kādi 6-7l sākumā un tagad jau 5-5.5l pa pilsētu, ārpus ir 4,5-5. Kā braukšanas mīnusu var minēt to, ka motoram nepatīk apgriezieni zem 2k, piemēram, ripojot pie krustojuma, liekot otrajā pārnesumā, ļoti iespējams, ka mašīna noslāps, vai arī ļoti nepatīkami raustīsies, tas ir gadījies arī ar lielāku ātrumu, kamēr pieradu pie šīs automašīnas. Skaņas izolācija- dzird, gan motoru, gan lielā ātrumā arī vēja un riteņu radīto troksni, tas tā kā būtu mīnuss. Vēl pie mīnusiem var uzksatīt tankam cienīgu pagriešanās rādiusu, vai man tikai tā liekas, bet nu ar E39 bija vieglāk apgriesties, tas varbūt no piedziņas, bet nu, nezinu, man tā liekas un viss  Vēl mīnuss ir aizmugurējās sijas- parkojoties ļoti grūti sākumā bija saprat, kur tieši tas stūris ir, tagad, kad esmu iemācījies to izdarīt ar spoguļiem, ir vieglāk, bet sākumā pieradums skatīties pa aizmugurējo logu bija liels- bet jēgas pa viņu skatīties nav nekādas  kā mīnusu vēl var minēt arī sēdekļus, maziņi un cieti! 200km no vietas un pilnīgi prasās izkāpt un kādas pāris min palocīties un dažas reizes apskriet ap mašīnu  ātrums- mašīna priekš LV ceļiem laba, ripo ļoti naski, nemaz nespiežu maksimālo, pietiek jau tā, ka pa tiem ielāpiem un risēm sāk drusku nēsāt! Kad pabrauc pa LT maģistrālēm, tad ar nožēlu saprotu, ka tur ceļi tomēr ir labāki par LV, jo, pat pie 170, autiņš ir dinamisks un apdzīšana problēmas nesagādā, šeit man tādu ātrumu ir bail attīstīt. Kā jau minēju, trokšņu gan pietiek šādā ātrumā, bet, cik tad bieži tā braucu?! 

Vis beidzot...
Ar šo auto esmu aizmirsis, kā izksatās „Statoil”, kur atrodas „Latbema”, atkal varu „labi izgulēties” un beidzot saodu, kā „ož” jauna mašīna, nevis zila eglīte, ar uzrakstu „new car” : ))

Lai arī vairāki draugi smīkņā par manu maiņu E39 uz Focus, mani tas galīgi neuztrauc, vairāk pukojos par to, kur mana domāšana bija agrāk, jo līdz šim automašīna bija kā naudas bedre: remonti, degviela, milzīga apdrošināšanas nauda, 100 signalizācijas un 10 imobilaizeri, kuriem reizēm patīk niķoties, kā arī beidzot varu neuztraukties, ka kādam muļķim ienāks prātā noiet ar naglu gar manu autiņu, vai nolauzt kādu spoguli, jo Focus tiešām nekrīt acīs un neesmu dzirdējis, ka Focus’us kāds tā bojātu! Auto patiešām ir atstājis pozitīvu iespaidu, izmainījis manu domāšanu un attieksmi pret auto. Ko dod tas 7 gadus vecā bembja komforts, ja reāli bmw komfortu nevar atļauties? Var jau nopirkt X5 pa tiem 22k euro, bet, vai man vajag lūzni, par kuru es maksāšu un, kurš stāvēs labi apsargātā placī un draugos varēšu palielīties ar „krutām” bildēm galerijā? Protams, es te neceļu debesīs Ford, vai noniecinu BMW, vienkārši saku to, ka, ja nevari atļauties Premium marku, tad nemaz nepērc tādu!


Šeit uzskaitīšu tikai tos + un -, kuriem ir jēga, jo komplektācija un ekstras ir naudas jautājums, bet šīs ir vairāk attiecināmas tieši uz šo mašīnu!

(+)
+ jauns auto
+ ekonomisks auto
+ izmaksu ziņā lēts auto
+ nav KASKO riska grupā
+ nav policijas melnajā sarakstā (t. i. lētāka atpirkšanās, nekā ar E39)
+ nav tieksmes kādam pierādīt un apliecināt
+ zudusi vēlēšanās agresīvi braukt
+ citi autovadītāji ciena, nevis „nolamā par urlu”
+ es vairs neīrēju iežogotu maksas autostāvvietu pie mājas

(- )
- labi aprīkots Focus arī maksā labi
- draugu stulbā attieksme un aizspriedumi pret auto marku
- apziņa, ka es tomēr nevaru atļauties jaunu bmw, bet vecu man arī nevajag

P. S. rakstā nepieminu nekādas servisa izmaksas, jo tādu nopietnu praktiski nav bijis (noskrējiens tikai 20k km!).
autors @ 18.jūnijs 2007 0:00
Ford Fiesta 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Nopirku Ford Fiesta pirms 4,5 gadiem autoplacī., kur mašīnīte bija ilgi stāvējusi. Noskrējiens bija 80 000 km, gadu pirms tam atvesta no Vācijas. Pats esmu profesionāls šoferis ar 30gadu stāžu;tādēļ nopirku paļaujoties instinktam, ka auto būs labs. Samaksāju 1050 LS. Citu meklēt nebija laika.

Pa 4,5 gadiem nobraukti 90 000 km. Pa dažādiem ceļiem un laika apstākļiem. Sajā laikā tika mainīts: rokas bremzes trose, aizmugures amortizatori, protams, bremžu uzlikas, pagriezienu rādītāju bloks(šo auto slimība), divas izpūtēja daļas. Tika braukts ar aprēķinu, ka pēc manis mazūlīte tiks nodota detaļām un lūžņiem.
Degvielas patēriņš pilsētā7-8 litri, trasē6-6,5 litri. Bija uzliktas augstākas riepas.
+vienkārša, bez elektronikas, tikai apsildāmais aizm . stikls;
+labi turas uz sniegaina un noledojuša ceļa, laba caurgājība;
+sakarā ar mazo detaļuskaitu nav kam lūzt un sabojāties
+labi iedabinās lielā aukstumā;var atvest ledusskapi, jo var nolaist aizm . sēdekļus;
-1,3 motorīša jauda ir par mazu, grūti apdzīt, grūti, ja pilna mašīna. Ideālais šī modeļa dzinējs-1,8 dīzelis.
- ļoti rūsē, it paši arkas;
- maz peļņas automeistariem, jo gandrīz visu varu saremontēt pats, ērti remontējema;
Tad sākās krakšķi kārbā(ar šo auto tika iemācītas braukt trīs sievietes... ), arī apskates laiks bija klāt. Lietota kārba bija jāved no Lietuvas, jāiegulda nauda uz apskati, izlēmu, ka nav vērts.
Un tā šķīros no mazulītes, kur ne reizes nebija mani pievīlusi saņemot 150 latus, un ar skumjām.
Secinājums: lieliska mašīna sievietei, vīrišķim par vāju...
- baigi rūsē virsbūve, it īpasi arkas;
Aigars @ 12.maijs 2007 0:00
Ford Scorpio 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Nopirku šo mašīnīti pirms aptuveni 3 gadiem. Iepriekšējais saimnieks viņu bija atdzinis no vācijas, pabraucis te gadu un pārdeva man. Solījās, ka viss ir bez maz vai kā jaunai  protams, īsti tam neticēju, bet nu nopirku- atdevu 900LVL, likās tīri normāla cena par 92. gada mašīnu, kurai vizuāli nav nekādu defektu un arī tehniski likās OK, paskatījos tuvākajā Ford servisā, teica, ka ir normāla, sak, ko ta no 92. gada var gribēt?!
Patīk salīdzinoši lielais extru skaits šāda gada autiņam- ādas salons, visi elektriskie logi, elektriskie spoguļi, kondicionieris(manuālais), ABS, borta kompjūters un kaudze citu elektronisko extru, kas ir gan instrumentu panelī, gan arī uz vidus konsoles. Salons plašs, arī aizmugurē pasažieri jūtas ērti un nevar sūdzēties par baigo šaurību. Tā kā šis ir pārejas modelis, tam ir nomainīts lūzstošais plastmasas kokpits, pret nedaudz labāku, kurš vairs neplaisā un arī pēc 15 gadiem izskatās labi.
Protams, kā jau jebkuram autiņam, arī šim ir mīnusi- šausmīgi rūsē riteņu arkas, 5 pārnesumi kārbai ar 2.9 litru motoru , arī stūres pastiprinātājs ir tāds kā ir- drīzāk traucē, nekā palīdz, īpaši pie liela ātruma, pārejas modelis- problēmas ar detaļām, jo Latvijā šādu auto ir salīdzinoši maz.
Gaitas īpašības- braukt patīkami, iet mīksti, nekāds sporta auto tas nav, bet pietiekami dinamisks, apdzīšana problēmas nesagādā arī pie lielākiem ātrumiem. Mīnusi- vadās patīkami tikai vasarā un pie ātruma kas nav daudz lielāks par 90km/h. Jau ātrāk braukšana ar šo auto ir visai sarežģīts process, jo kā jau minēju, stūres pastiprinātājs stūri padara pārāk vieglu un reizēm liekas, ka to mašīnu nemaz nekontrolē. Arī bremzes varēja būt spēcīgākas, šai masai nedaudz par vāju. Ziemā ļoti uzmanīgi jāapietas ar akseleratoru, viegli dabūt aizmugurējā tilta izslīdi, bet pie tā var pierast un ar labām, radžotām riepām var itin labi braukt. Piedevām pluss ziemā- kad pāris ziemas atpakaļ bija -30, tad mans vecais šrotiņs leca ar pirmo, kur jauni nespēja pat ar ievilkšanu 
Remonti-
To šai mašīnai netrūkst, sākot no ēļļām, beidzot ar spārniem un citām vizuālām lietām.

kalodkas- 30Ls ar nomaiņu (jaunas, bet ne no šā autiņa, tieši šim dārgākas un 2ned piegādi, konkrētajām nevar pievienot vadus- panelī deg gaismiņa, ka jāmaina  )

bāka- 100Ls ar nomaiņu (šrotā, piedevām baigais retums- pārejas modelis)

priekšējā lampa- 50Ls (ar spuldzēm un pagrieziena rādītāju, šrotā)

zobsiksna- 15Ls (šrotā ar nomaiņu)

priekšējais stikls- 80Ls (šrotā ar nomaiņu)

priekšējais pamperis- 25Ls (šrotā ar nomaiņu un nokrāsošanu)

sajūga remonts- 40Ls

Degvielas patēriņš- vidēji 10-11litri uz 100km. Ēdelīga maita : (

Salīdzinājumam- pavisam nesen nopirku BMW 525. Diemžēl neko daudz jau nevaru pateikt, bet-
bembis vinnē ar klusāku un feināku salonu, lai arī mazāk elektronikas, tas tomēr man patīk vairāk, bet zaudē ar savu gauso gaitu, kaut arī tam ir tas 24V motors un arī benzīndzinējs, a degvielu tērē tikpat  Izskatās, ka bembis arī tik ļoti nerūsē, vismaz manam eksemplāram uz arkām nekas nav redzams, kaut arī ir tikai 1994. gada. Ietilpības ziņā abas ir diezgan līdzīgas, grūti pateikt, kur plašāka un ērtāka, kā vadītājam man bembis nedaudz vairāk patīk, bet tas ir subjektīvs viedoklis. Arī komforts īpaši neatšķiras. Vienīgi- uz bembi atskatās katrs otrais puišelis, bet uz fordu neviens  Par remontiem gan vēl nezinu, pavisam nesen braucu ar to, tā, ka par to vēlāk : )
Aigars @ 21.aprīlis 2007 0:00
Ford scorpio 1997 Novērtējums: 9 Komentēt
Pirms nedēļas iegādājos Scorpi 2,3 16V meh. universālis. Apskatot sapratu ka rokas šur tur būs jāpieliek, bet tā nav problēma. Pačinīt tādu auto ir patīkami. Par cik mans iepriekšējais auto bija audi80 85g un vēl S4, tad ar tām atsperēm braucot sajūta bija kā ar zirga ratiem. Pārsēžoties skorpī sajūta tāda, kā no taburetes iesēžoties ērtā klubkrēslā. Nobraukt 300km vienā stiepienā tāda relaksācija vien sanāk. Ja agrāk domāju ka skorpim normāls motors ir V6, tad tagad šis te 2,3 pārliecināja ka pietiek ar šo pašu. dinamika pietiek gan uz šosi, gan pilsētā. Kā nekā 150 ZS un202N/m. Patēriņš uz šosejas akkurāt tāds pat kā audim ar1,6 ap 7,5l , pilsētā ap 12,5l(pa pāris litriem vairāk). Tādi apmēram pirmie iespaidi, laiks rādīs kā būs tālāk.
normis @ 4.janvāris 2007 0:00
Ford Focus 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [16]
Auto ir pirkts Latvijā, un sākts ekspluatēt no "nullītes" gadu atpakaļ. Tā kā šis ir mans darba auto, tad savu izvēli šeit loģiski nepamatošu. Jāteic gan, ka šī auto eksterjers un interjers man šķiet simpātisks. Tas protams subjektīvi. Visu pārējo centīšos aprakstīt objektīvi.
Focusam ir 1,6 l benzīna dzinējs ar 100 ZS jaudu. Standarta aprīkojums + priekšējie miglas lukturi. Pārējos tehniskos parametrus un aprīkojuma sarakstu varat skatīt www. ford. lv.
Gada laikā nobraukti 25000 km un tāpēc šādi tādi secinājumi ir. Pirmkārt jauns auto ir jauns auto un ko tu jaunam padarīsi - protams neko.
Pozitīvās lietas. Auto priecē ar pietiekoši plašo salonu priekš kompaktklases auto. Vadītītāja sēdekļa regulēšana uz priekšu uz aizmuguri, uz augšu un uz eju, kā arī stūres rata regulēšana uz iekšu, uz āru, uz augšu un uz leju manuprāt apmierinās jebkura auguma braucēja ērtu sēdpozīcijas ieņemšanu. Protams aizmugurē sēdošie jau vienmēr vēlēsies lielāku plašumu. Auto ir salīdzinoši augsts, arī klīrensiņš mani patiesi priecē un paregulējot sēdekli vairāk uz augšu var justies kā mazā parketniekā : ) un līdz ar to arī iekāpšanas un izkāpšanas funkcija ir ērta. Nav jāizkāpj no tupus pozīcijas. Man personīgi patīk sēdēt samērā augstā pozīcijā, jo labāk var pārredzēt ceļu un arī par pāris % mazāk spīd acīs pretimbraucēju "uguņi". Jāuzteic ir arī dzinējs. Nu ļoti jau dinamisks plašā apgriezienu diapazonā un priekš 1,6 tilpuma. Ikdienā pietiek ar "atliektiem galiem". Degvielas patēriņš pilsētā (Rīgā) man sanāk ap 8,5 l uz 100 km pie vidējā ātruma 25 km/h. Samazinoties vid. ātrumam (propkas) benzīna patēriņš attieciīgi pieaug, palielinoties - otrādi. Uz šosejas ap 6 l uz 100 km. Protams patēriņš mainās atkarībā no kondicioniera lietošanas vai nelietošanas, ceļa seguma u. c. apstākļiem. Vidēji gada laikā man vidējais patēriņš sanāk ap 7-7,5 l uz 100 km.
Novērotie trūkumi. Pirmo, trūkumu jau konstatēju pirmajos nobrauktajos 100 m - tā ir sliktā skaņas izolācija it īpaši no riteņiem, stingri mazāk no dzinēja bet pavisam maz aerodinamiskie trokšņi. Varbūt Vācijas tirgum šīs mašīnas ir labāk nopakotas, bet nu Latvijas tirgum ir tā kā ir (vēl sliktāk nekā III Golfam vismaz man tā liekas). Pirmos 5000 km braucu kā varenais pa bruģi, pēc tam jau aizmugurējā daļā (laikam jumta apšuvums), iemetās "circenītis", vēlāk jau vēl šur tur. Jā, sliktā montāžas kvalitāte un cietie viengabalainie salona apdares materiāli ir šī auto sabiedrotie. Bet nesabīstaties, nav jau tā ka viss grabētu. Vēl arī apakšā zem motortelpas prasītos kāda aizsargpanna, citādi motortelpu pieķēzī samērā ātri. Vēl slikts ir tas, ka lietainā laikā ļoti ātri tiek aizķēzīti priekšējie sānu logi. Pie tā ir vainīgi spoguļi, no kura korpusiem uz logu tiek šķiests netītais ūdens, kuram nožūstot pēc tam ir apgrūtināts "skats uz dzīvi". Interesanta ir tāda lieta, ja piemēram šoferis pats kaut kur aiziet, un atstāj vaļā (piem. vasaras laikā) el. paceļamos logus, tad mašīnā paliekošie pasažieri, uznākot lietum, neko nav spējīgi izdarīt lai tos aiztaisītu, jo tie darbojas tikai pie ieslēgtas aizdedzes. Jocīgi, vai tā ir arī citiem auto? Gaitas īpašības ir normālas. Varbūt, ka auto varēja dot stabilākas izjūtas, bet braucot pa ceļu ar pieļauto ātrumu problēmas neradīsies. Citus, pieminēšanas vērtus trūkumus, šim auto neesmu novērojis. Standarta audiosistēma ar CD ir pietiekami laba, labāku jau ar nevajag, jo uz lielākiem decibeliem tāpat drebina durvju apšuvuma plastmasu. Pečka strādā labi, arī kondicionieris dara savu. Garantijas laikā tikai vienu reizi bija jānovērš signalizācijas gļuki. Citi remonti nav bijuši. Apkope pie 20000 km (eļļas, eļļas un salona gaisa filtra maiņa vairāk laikam ar nekas. ) Apskate protams uz "nulli".
Ja ir kādi jautājumi vai interesē vēl kaut par šo auto, kas šeit nav uzrakstīts, prasiet.
 
Bolzens @ 29.decembris 2006 0:00
Ford Sierra 1.6 karburators 1984 Novērtējums: 5 Komentāri [11]
Tika nopirkts pirms pāris mēnešiem pa 50 Ls ziemas prieku baudīšanai - pakaļpiedziņa tak. Bez TA, taču izskatījās gana pieņemamā stāvoklī, lai nebūtu problēmu pie TA tikt. Pērkot neskatījos uz rūsas daudzumu un tehnisko stāvokli, jo nebija paredzēts tam autiņam ilgs mūžš, tīri tā vienai ziemai. Taču uzdzenot uz bedres nobrīnījos - neviena cauruma, grīda ārā nekrīt - vien maziņš rūsas pleķītis vadītāja durvīm apakšējā stūrī. Noberzu visu apakšu kārtīgi ar drāšu slotu un nozieķēju ar antikorozijas mastiku (3 Ls/spainītis), lai nesadomā tomēr kaut kur korozēt.

TA iziešanai nācās noregulēt lukturu augstumu (tur tādas regulēšanai paredzētas figņas nolauztas, tika ar drāti piesietas), notīrīt kontaktus lampām, lai neiet uz īso (autiņš bija gadu nostāvējis), nomainīt vienu balstu - kaut kā nebija iekšās apbraukāt šrotus, tāpēc paņēmu jaunu veikalā pa kaut kādiem 18 Ls. Pieņemu, ka šrotā gana ciešams būtu bijis ap 10 Ls.

Tad vēl, neticis īsti līdz TA, pamanījos salauzt priekšējās atsperes. Varētu būt, ka bija jau aizlūzušas un es ar agresīvajiem testa braucieniem tikai devu pēdējo pilienu. Dzirdēju, ka šīm vecajām Sierrām trauslas atsperes ir viena no raksturīgajām problēmām, tā vismaz izteicās onkuļi pāris veikalos. Jaunas 20 Ls/gab., tapēc paņēmu abas pa 15 Ls Rumbulas tirdziņā.

Vēl bija izsprādzis neliels caurums izpūtējā, traki pukšķēja. Tika aizlāpīts ar Rimi pirktu epoksīdmastiku. Tad gāziens uz Antenas ielu un ir uzlīme līdz 16.01.2008.

Plusi

- ērta sēdēšana
- braukšana pa mūsu bedrainajām ielām salīdzinoši mīksta
- salons pieņemami kluss, ir gadījies dzirdēt krietni skaļākus. Iespējams, šī nianse kopā ērtiem beņķiem pastiprina sajūtu, ka mašīna kopumā iet kā kuģis, sajutos līdzīgi kā iekš Mercedes 190 (kurš gan, citējot manu tēvu, tāds triperis vien ir, ne mersis)

- ja nu kas plīst, tad iespēja dabūt detaļas ir katrā otrajā šrotā pa demokrātiskām cenām

- uzrāviens priekš tāda veca grausta ar mazu motoriņu pieņemams. Četri ātrumi, tādi pagari. Ar otro līdz 50, tad ar trešo līdz 70, tad ceturtais un turpinam mierīgi pukšķināt. Nieka 75 lopspēki, taču pilsētas satiksmei pilnībā pietiekoši. Arī saulītes uz asfalta var pazīmēt, motors griež ņipri.

- tā kā rūsējis nav, tad, ņemot vērā auto vecumu, izskatās eleganti
- stūre griežas vieglāk, kā dažam labam auto (piemēram, 92. gada Opel Astrai) ar stūres pastiprinātāju
- nav žēl apskādēt
- nav uztraukumu, ka nozags
- pakaļpiedziņa ar visiem no tā izrietošajiem bonusiem

Mīnusi

- ēdelīgs. Necik daudz jau vēl nav sanācis braukt, lai veiktos precīzu aprēķinus, taču šībrīža mērījumi liecina par aptuveni 12-13 litriem uz 100 km braucot pa pilsētu normāli (tiesa gan, man vairāk sanāk tieši caur centru braukāt un pa korķiem, maz taisnu gabalu), un virs 15 litri, ja min grīdā par ekonomiju nedomājot. Par šoseju vēl nevaru spriest.

- no rīta piestartējot nākas kādas 10 minūtes pasildīt, citādi sāk mest nost apgriezienus un slāpst nost. Vai tas ir defekts vai speciāli iestrādāta fīča, lai cilvēks nebrauc ar neuzsildītu motoru, vēl nav saprasts. Kad uzsilis, iet kā bitīte.

- tiekot uz šosejas, pietrūkst piektā roba. Pilsētā ar četriem ir pietiekoši.

- ekstru praktiski nekādu - elektriskie logi nav, lūka nav. Centrālā atslēga arī nav, bet cik tad tur darba ielikt. Lai gan īsti neprasās, var vienkārši turēt durvis vaļā, jo zagt jau tur nav ko.
 
edijs @ 22.decembris 2006 0:00
Ford GALAXY 1996 Novērtējums: 8 Komentēt
Sis autins 2.8 automats mana ipasuma ir nu jau gadu, tadus butiskus trukumus vel neesmu atklajis. Ists gimenes un celojumu auto. degvielas paterins ir uz sosejas 10. pilseta 12-13. Ari rezerves dalas ir sameriga cena. Braukt ar so auto ir tira bauda. Gribetos uzzinat kadas varetu sagaidit problemas no sa auto, kadas tam ir vajas vietas, kam pastiprinati butu japievers uzvmaniba? Interese ar Galaxy 1.9 tdi autini, ka tiem ir ar jaudu vai nav ta ka tomer pa maz preks tada auto? Jau ieprieks saku paldies!
sanco-panco @ 18.novembris 2006 0:00
Ford probe GT 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Man ir 1992 g. probite. Superigs autins. Nesen iegaadaajos no braalja loti labaa staavoklii. piedalos dragreisaa. degvielu gan rij kautvai turbiinu neizmanto ap 10 litriem braucot uz 100. panelis vareeja nebut tik pretiigs bet savaadaak eerts un uzmaniibu pieveersoss autins. loti izturiiga ritosaa dalja, bracka ar vinju 2 gadi dien dienaa nobrauca ap 120km bez probleemaam, saliidzinot ar dzetu kura luuzt vienaa laidaa. plusi- izturiigs, pievilciigs, eerts, liels bagaazniex. miinusi- rij par daudz degvielu, pretiigs panelis, maza 40 litru baaka.
probe @ 9.novembris 2006 0:00
Ford Escort 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Auto nopirku pirms pusotra gada. Triis durvis, 1.6 16v DOCH EFI - > 90zs, no ekstraam - lietie diski R15, stuures pastiprinaataajs, luuka, centraalaa atsleega (ieliku veel signalizaciju), MP3 stereo + nelieli vizuaalie interjera un eksterjera uzlabojumi, kas veikti jau Vaacijaa un, protams, ar visiem sertifikaatiem, taa ka nav nekaads laiku tuunings: ) (M3 stila spogulji, prieksheejaa reste, "uzacis", uzlikas arkaam, RS stuure, alumiinija paarnesumkaarbas klokja uzgalis+aadas kulise).

Remonteejis gan neesmu paaraak daudz, bet daudz arii neesmu nobraucis (~20 000 km). Nomainiits viss sajuugs (kurvis, disks, izspiedeejgultnis) ~ 70Ls, aizmugureejaas bremzhu uzlikas (Ferodo) ar darbu ~ 20Ls. Principaa tas arii viss, ja neskaita visaadus siikumus un skjidrumu un filtru mainjas, aaa, atcereejos - veel uzliku Pipercross pazeminaatas pretestiibas poliuretaana panelja gaisa filtru, peec kaa nedaudz, bet juutami uzlabojaas dinamika. Tuvaakajaa laikaa esmu noleemis sho efektu palielinaat, proti, kombineejot ar nelielu izpluudes sisteemas paarbuuvi (izraveet katalizatoru un uzlikt sporta klusinaataaju peedeejaa bundulja vietaa, kura ''gjeniaalaa'' konstrukcija (peedeejais izpuuteeja posms iznaak no bundulja priekshas, nevis aizmugures) ir katastrofaala jaudas bedre). Tas tiks dariits, jo pirms gaisa filtra nomainjas biju uzkonstrueejis "mufleri" pasha rokaam, kas jau no pasha saakuma nepretendeeja ne uz kaadiem rezultaatiem, jo bija vienkaarshi experiments, tachu jaudas pieaugums bija ieveerojams!!! Uz skati pieliekot atpakalj origjinaalo, likaas ka auto vienkaarshi neiet! tagad plaanoju likt ruupnieciski izgatavotu, kam komplektaa ar gaisa filtru vajadzeetu dot juutamu dinamiku.
Noteikti negribu piekrist citu owneru suudziibaam par vaajo piekari. Nobraucot 20K km piekaree nav ielikts NE SANTIIMS un tikko izgaaju apskati, kur pret piekari nebija ne mazaako pretenziju. Var jau buut, ka man paveicies: )

Ar auto esmu bijis Ungaarijaa (3,5K km) - ne vismazaako probleemu. Vispaar uz celja neesmu palicis ne reizi - auto ir ljoti uzticams, lai arii ne prestizhs, turklaat ar 1.90m augumu pie stuures paliek vieta arii aizmuguree. Vieniigie iebildumi par ruusu sliekshnjos un pakaljeejajaas arkaas. Sliekshnjus vasaraa paarmetinaaju, tagad kaa reiz tiek paarmetinaatas pakaljeejaas arkas, tad jau atkal kaadu laiku varees braukt mieriigi: )

Plusi:
+degvielas pateerinjsh (pa taisno 6; pilseetaa - 8-9)
+eerts salons arii ilgaakos paarbraucienos
+motors (pietiekoshi jaudiigs, nav nepiecieshami papildus ieguldiijumi)
+piekare
+nezog
Miinusi:
- ruusa
- Ford: )

 
mxl @ 15.septembris 2006 0:00
Ford Windstar 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
3 nedēļas jūsmoju par savu jaunieguvumu- Windstar LX 3,8 litri. Dabūju par manuprāt lētu naudu-3000 eiriki. Priecājos, ka nav pneimatiskā piekare aizmugrē(lētāks remonts). Ādas beņķi, vadītāja beņķis kustās elektriski, griestos kompass, vēl pa pilnam visādas elektrības. Patēriņš 11,6 litri uz simtu braucot vidēji uz 110 kmh ar 6 ļaužiem mašīnā+panckas bagāžniekā. Gaita superlīgana,300 km nobrauc un ij nekāda noguruma, ja vajag uzrāvienu lai priekšā esošo fūri pazaudētu pakaļskata spogulī- nekādu problēmu, tik sievietes iespiedzās, ka tas nu gan viņām nepatīk(tāds apdzīšanas veids)Par to naugu, par kuru var dabūt Windstar, attiecīgā gada un komplektācijas Voyageri vai Transsport nedabūt. Dabūju nopirkt ģeneratora siksnu, he, maksāja tikpat cik 92. gada Passat vr6(iepriekšējais autiņš), hmm, patēriņš pasātam ar bij tāds pats- ha ha. Vērtējumā liktu 10, noņēmu div punktus nost par to, kur manuprāt Windstar katastrofāli zaudē Voyager, t. i., viens punkts par to, ka nav otras durves vadītāja pusē, otru par to, ka nav 8 sēdvietu un tās pašas izvietotas ne tā, kā man patīk. Ir 3- vietīgs dīvāniņš aizmugrē pa vidu divi kapteiņbeņķi, tas nozīmē, ka pat 7 pieaugušie ērti nesasēdīsies, vienam jābūt vismaz kārnam pusaudzim. Pagaidām vsjo.
vindu @ 5.septembris 2006 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti