Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Scorpio 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
2,4i, automats, Sedans, Ghia, visi nepieciesamie elektro navaroti, kondiska, kompis, smuks samta salons.
Ideals, ja nav lieku ambiciju, un liekas naudas, bet ir velme pec komfortabla un liela auto, pie nosacijuma, ja tas nav jalieto ikdiena un naudas pelnisanai (brauksanai uz un no darba, darba darisanas), jo sim auto tomer benzins tiri labi garsho.
Par cik dzivoju darbam blakus, auto bija nepieciesams tikai un vienigi brivdienu izbraucieniem, un vasara pec darba uz kadu ezeru nopelst aizbraukt, tapec degvielas paterins bija otra vieta aiz komforta, auto cenas un iespejamo remonta, detalu izmaksam.
Par cik sakotneja cena likas loti pienemama sim auto, to nopirku faktiski uz aklo. Aizvedot uz diagnostiku pie Dorfmana atklajas, ka motors, karba un elektronika ir perfekti (paldies dievam), bet shaize ar ritosho. Sajuta tada, ka autins bija maz braukts un ari maz remontets...
Ritosas remonts (labais lodsarnirs, sviras sailentbloki, br. kluchi, stures uzgalis, stures stiepnis, puteklsargs, pr. gultnis), generatora siksna, st. pastiprinataja siksnas, ellas maina, saversums un citi nieki = 290 Ls + vel nepatikams parsteigums - airbaga gredzens, lai varetu patauret - 40Ls (lietots). Vispar par Dorfman servisu - vislabakas atsauksmes, laba attieksme un kvalitate, par pienemamu cenu.
Tatad neskatoties uz so remontu par smiekligu naudu esmu ieguvis lielu, komfortablu un imho glitu (salidzinot ar modernajiem burbuliem) auto, kuram garso benzins (ka jebkuram citam auto ar V6 un automatu), bet ir lets remonts.
+glits, liels, miksts, komfortabls, erts
+prieks sava laika drosh, divi airbagi, stieni durvis un diezgan stipra konstrukcija
+lets remonts, pieejamas detalas
+daudz auto par mazu naudu
+nefendere
- nav topsigas markas
- tendence ruset pakalejam arkam, pagaidam, tpu, tpu, tpu rusu neredz, bet ta runa...
- varetu but klusaks salons, apdare negrab, bet dzineju var labi dzirdet, tomer 6 cilindru skana ir patikama, burbuljojosa : )
- komforta del upurets uz vadamibu, pie lielaka atruma sture ir tada vatiga, bet pilseta var braukt vadot ar diviem pirkstiem
- benzina paterins ~10-11l pa soseju, 13-15 pa pilsetu, konkreti nav merits, bet tadas ir izjutas.
 
Kiper @ 23.aprīlis 2006 0:00
Ford Focus2 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
tuuliit jau buus 3k km.
pigori saakaas jau 3dienaa dienaa peec pirkshanas, nelec auto saproties no riita. neko, atbrauca evakuaators, aizveda uz BM. tur konstateeja ka starterim kautkas esot bijis, bet sataisiija. tad veel uzreiz bij taads defekts kaa uudens struuklas uz laoga shpriceeja zem dvornjikiem. izraadiijaas trubinja iespiesta pie kapota. bet nu to tajaa 5dienaa noveersa un tagad viss ir kaartiibaa. lielu suudziibu nav.
shim modelim ir taada fignja ka slapjajaa laikaa met ciet saanu logus ar netiirumiem, tas gan nepriecee. bet nu visu nevar gribeet.
pagaidaam pateerinju raada 5.9 videejais, pagaidaam vairaka ir sanaaci pa shtraasi, bet nu domaajams ka iebrauksies un pateerinjsh ar paliks mazaaks.
ausktajos riitos nu ljoti patika ekstra- apsildaamais prieksheejais logs.
tas nu taa pagaidaam iisumaa vis. pirmaa apkope ar izieta jau.
vieniigi apkopee nepatika BM darbiiba, jo teica ka viss buus kaartiibaa 1.5st, bet beigaas tas aiznjeema vairaak kaa 3 stundas: (
bet visaa visumaa esmu apmiernaats ar auto!
 
4diena @ 30.marts 2006 0:00
Ford Mondeo 1.8 TD 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Savu pirmo traktoru (Mondeo izl. **.10.1995, hečbeks) iegādājos 2005. gada 3. augustā. Tā kā aiz muguras ir 30'000 km, tad nolēmu uzrakstīt par iespaidiem ar šo mašīnu. Diemžēl auto nav Ghia aprīkojums, bet no ekstrām ir elektriski regulējumi/apsildāmi spoģuļi, elektriski priekšējie logi, kondicionieris un protams ABS un apsildāms aizmugurējais stikls, kas nu jau kādu laiku nav vairs nekāda ekstra ;). Auto ir ērts arī garos pārbraucienos (man 1.91m), vienīgi, ka aizmugurē aiz vadītāja sēdekļa ir pamaz vietas, jo beņķis ir gandrīz līdz galam atbīdīts, bet kāds mazāka auguma tipiņš tur varētu justies visnotaļ omulīgi.
Kādus 10'000km auto negrabēja, bet tad arī parādījās pirmās ķibelītes:

1) Sāka grabēt bagāžnieka vāks - salaboju pats, nomainot pārmetināto atslēgu (5 Ls), un uzlīmējot mīkstu gumiju uz vāka pret "atbalsta klucīšiem", jo tie pa saviem 10 gadiem bija padiluši.

2)Sāka zust eļļas līmenis stūres pastiprinātājam un pie lielākas slodzes pārādījās čīkstēšana - tika pievilkts 1 hamuts un nospriegota siksna uz pastūzi. Tagad bez problēmām.

3)Nomainīju zobsiksnu, spriegotājruļļus, un vienu saļņiku (80 Ls).

4) Ziemas sākumā nomainīju priekšējās stabilizatoru atsaites (12 Ls).

5) Ziemā nobira priekšējā riteņa gultnis.

Uz šo brīdi ir jāmaina aizmugurē 4 bukses, jātīra bākas ventilācija un jāsataisa centrālā atslēga, kura sala/atkušņa periodā nomira.

Auto +
Salīdzinoši mīksta piekare, ekonomisks (vidējais 5.2 - 7.2 ziemā un tikai pa Rīgu), pietiekami ērts garāku ceļa posmu veikšanai, ietilpīgs, cinkota virsbūve, nav dārgs ekspluatācijā un arī zagļu iecinīta šī marka nav.

Auto -

Salona apdarē izmantotie amortizējošie polsterējumi izsēdušies, tāpēc tas sāk grabēt, bet ar to var cīnīties.

Lucas degvielas filtra korpus ar rokas pumpīti tika aizstāts, jo tas nespēja "zupu noturēt".

Saulē uzburbuļojušās logu gumijas un moldings.

Nolāpītie dzeltenie reflektori un lielais ceļu nodoklis (45 Ls)

Ja ir kādi jautājumi, tad uz priekšu, tas bija viss, kas tā momentā prātā bija. ;)
Mremo @ 15.marts 2006 0:00
Ford Escort VAN 1998 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
Nopirku ar 200 000 km noskrējienu. Pa trijiem gadiem nobraucu vēl nepilni 250 000 km.
Plusi- Ļoti ērts darbam Vienkarša aizmugurējā piekare, praktiski nenolietojama. Laba kravnesība, var sakrāmēt stipri vairāk.
Mīnusi- Netur priekšējie selēnbloki. Ļoti slikta grunts, sit ārā stipri rūsu. Dīzelis ar Lūkasa aukspiediena sūkni arī nekur neder, vienmer ziemā problēmas. Par maz jaudas motoram un ja vēl piekabina smagāku piekabi , tad vispār nevelk. Rocene un pakaļējā bremžu sistēma netur un dārga remontā. Sakarā ar to ka pakaļa ir stipri pacelta, priekšā radiātors un motora karteris ir zemākā vieta. Uzmetināju aizsargu, kas glābis no daudzām sitiena reizēm.
Remontēts praktiski viss, ja daudz brauc. Pusas, balsti, bāka izrūsēja, gultņi, st. pastiprinatajs, blīvslēgi pusasīs, ģenertātoru, starteri, amortiņus, arī visus sadales sksnas ruļļus. sajūgu u. t. t.
Ieteikums. Lietot labas motoreļļas un mainīt tās vienu tūkstoti ātrāk kā ieteikts. Atmaksāsies!
Alvis70 @ 14.marts 2006 0:00
Ford econovan 1987 Novērtējums: 7 Komentēt
nopirku vasarā remontējamu mazu busiņu, 7- vietīgs, salaboju, braucu katru dienu, aizmugures sēdekļus kopā saliekot veidojas dīvāns, varu nakšņot jebkurā vietā, salonā var ērti izvietoties 7 pieauguši cilvēki, arī bagāžas telpa pietiekoša. velk stabili mūsu noteikumos atļauto ātrumu. dīzelis, uzrāviena kā benzīniekam nav. durvis bīdās uz abām pusēm. rezerves daļas jāmeklē ilgāk nekā eiropas auto. laba redzamība, jo sēžu uz priekšējā riteņa, redzu pāri vieglajiem auto, kas ir izdevīgi pa Rīgas ielām. pirku pa 500 ls, remontā ieguldīju 200 ls. taisīju pats. braucu 7 mēnešus. esmu ļoti apmierināts. Juris.
juris @ 23.februāris 2006 0:00
Ford Fiesta S 1992 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Nu ko es varu teikt autiņš ir labs! Fiestiņa ar 1.8L motoru oriģināli ar 105zs, bet es te tā iegrābu un čoma, tādu fiestiņu ar 2.0 bloku sporta filtru, forši sēdinātu galvu un vel dazhādiem uzlabotiem brīnumiem, nu viņai točna vairs nav 105zs, tagad es pat vairs nespēju iedomāties cik tādai fiestiņai ir zirga spēki! : D Vienu BMW 323 izcirta tāvien! : D

- vienu mīnusu es točna varu pateikt, pat ar 16'' collu riteņiem pusasis tiek aprautas tāvien! : (

+ Par plusiem ar šādu vieglu un jaudīgu autiņu jūs paši varat iedomāties! : D
Hurricane @ 29.decembris 2005 0:00
Ford MONDEO 1997 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Pirms gada dabūju autovadītāja tiesības, tāpēc uzreiz sāku testēt vecāku auto!97. gada Ford Mondeo tika nopirkts, jo tā ir pietiekami liela 3 cilvēku ģimenei un sunim, jo tas bija hečbeka modelis!Vajadzeja automātu un vismaz 2 L motoru!Auto tika atrasts un pie tam ar Chia komplektāciju(koka panelis, ātrumkārbas pārslēgs, samta salons, pilna elektropakete). Mašīna, neskatoties uz to, ka Latvijā par Ford modeļiem nav labās domās, ir pietiekami laba un par 3,5- 4 tūkstošiem EUR tāda gada un klases mašīnu nopirkt nevar(izņēmums ir OPEL Vectra- Ford Mondeo lielākais konkurents Baltijas tirgū). Aktuālais jautājums par degvielas patēriņu-13l / 100 km pilsētā, ap 10l/100 km ārpus. Tomēr automāts arī grib ēst! : ) Ātrumu uzņem apmierinoši, vienkāršos vāgīšu krustojumos apdzīt var, bet protams 325 Bumerus ar jauniešiem pie stūres apdzīt nevar!Varbūt varētu mēģināt, ja mehānika būtu, tomēr tieši 2l motori šiem modeļiem pārsvarā iet ar automātiskajām atrumkārbām. Pa Jelgavas šoseju, kad mašīnā bija 4 pasažieri, tad līdz 150km/h ātrums augšā cēlās raiti, pēc tam lēni. Ieskrējos līdz 165 un tad pieredzes un stāža trūkuma dēļ, gāzes pedāli atlaidu, taču braucot divatā 190-195 viņa izspiedīs, garantēju!Mašīna cieta, tāpēc pa bedrainiem pagalmiem braukšana komfortu nesagādā, taču uz šosejas mašīna turās pietiekami labi. Salona apdare kvalitatīva, koks rada greznības sajūtu, vienīgais trūkst degvielas patēriņa rādītājs, bet tā maximāli nokmplektēts modelis!Motors ļoti kluss, cilvēki ārā nedzird, nākas signalizēt. Rūsa nedaudz manāma nedaudz apakšā, bet Fordam tas ir normāli, galvenais ir neielaist!Mašīnā oriģinālā audio sistēma, kur 2 priekšējie 8 gadus vecie dinamiki skan daudz skaļāk nekā mainītās sistēmas, tas priecē!Aizmugurē divatā ir ļoti ērti sēdēt, bet arī trijatā braucienu var baudīt vidēja izmēra cilvēki. Runājot par remontu, siksnas eļļa- standarts!Tomēr pagājušā nedēļā nomira automāts-300 ls +100 ls darbs. Nepatīkami, bet neko darīt, ja lūzt automāts, tad tēriņi ir lieli. Līdzīga gada Mersim šī summa būtu 2-3 reizes lielāka. Runa gāja par lietotu ātrumkārbu. Nākotnē vajadzētu uzlikt lietos diskus R15, un mašīnai būs tīri sportisks izskats!
Neieteiktu šo auto jauniešiem, tie šo mašīnu ātri nobeigs, taču mierīgiem un pieaugušiem braucējiem, kas auto lieto 2-3 reizes nedēļā, tas varētu būt diezgan ideāls variants- interesants izskats, elektronika, ABS, pretbuksēšanas sistēma, liela ietilpība arī jaudas ir pietiekami, lai tālākos braucienos varētu izbaudīt ātrumu!
 
pu6istix @ 28.decembris 2005 0:00
Ford Focus2 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [13]
Jaunais Focus hetčbeks, benzīna motors 1,6l 115ZS

esmu nobraucis 8 tkm, īss raksturojums:

+ liels pēc gabarītiem (lielākais savā klasē), liels salons - rodas iespaids, ka brauc vidējās klases mašīnā
+ ērta vadītāja vieta un arī pārējās
+ laba piekare, stabils uz ceļa
+ viegli un precīzi vadāms (līdzīgi BMW)
+ elastīgs dzinējs - pa pilsētu uz 60 var braukt ar piekto ātrumu, labs uzrāviens pie lieliem apgriezieniem
+ laba salona apdare
+ nav zagto mašīnu riska grupā


- salona trokšņa izolācija varēja būt labāka - labi dzird gan riepas, gan dzinēju
- liels degvielas patēriņs pilsētā: 10-10,5l (min 10l pat mierīgi braucot), pa šoseju vidēji 7l
- šis tas jau grab salonā, pa bedrēm čīkst bagāžnieka vāks
- lielais platums (1,84m) mazliet traucē manevrēt pilsētā
- nepārskatāms braucot atpakaļgaitā
- pārāk īss aizmugures stikla tīrītājs
- viegli skrāpējas cietās durvju plastmasas salonā
Deniss @ 17.decembris 2005 0:00
Ford Focus 1.4 2000 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Focus Kombi 1.4, 2000. g. Braucu ar šo auto ilgāku laiku. Nobraukums ap 170 000.

Plusi:

+ ļoti laba piekare, t. i., auto perfekti turas uz ceļa pat pie lieliem ātrumiem (uz 170 km/h var braukt bez sasprindzinājuma!), pagriezienos nešķiebjas, vienlaicīgi arī labs komforts. Piekare ļoti izturīga, pirmais remonts pēc 100 000 km. Esmu braucis gan ar Golf 4, gan ar Astru 2 - Focus piekare viennozīmīgi ir labākā. Var nobraukt lielus attālumus bez īpaša noguruma.

+ ekonomisks 1.4 benzīna dzinējs. Pilsētā max 9l (ziemā), pa šoseju vairāk par 7 l nevar izspiest (pie 140-150 km/h)

+ plašs salons, ērti sēdekļi. Salons krietni lielāks nekā Golf4 un Astra2. Daudz vietas arī aizmugurē sēdošajiem.

+ laba apsilde un ventilācija (labāka nekā Golf 4!) Ja svīst stikli, vainīgs ir salona filtrs. Jāmaina ik pēc 15 000 km.

+ teicama montāžas kvalitāte. Auto praktiski bez neviena defekta līdz 4 gadu vecumam! Vēl tagad braucot pa bruģi auto nekas negrab!

+ labas bremzes - jāmaina tikai uzlikas, defekti nav bijuši


Bet tagad par to slikto...

- īss resurss !!!
Īsi sakot, neiesaku šo auto pirkt vecāku par 3 gadiem un ar nobraukumu virs 100 000 km. Viss liecina par to, ka auto resursu Ford ir projektējuši samērā īsu. Pēc 120 000 km Latvijas apstākļos defekti sāka birt bez apstājas - ģenerators, indukcijas spole, sajūga cilindrs, logu tīrītāju mehānisms, piekare, logu tīrītāja slēdzis, ventilatora slēdzis, stūres pastiprinātāja sūknis, ātrumkārbas vārpstas blīvslēgs, sēdekļa apsilde, centrālā atslēga, korozija!

Slikti ir tas, ka no ierindas iziet tādi pamatmezgli, kuri citiem auto kalpo vismaz 300 000 km. Visu minēto defektu remonts izmaksā pamatīgus ciparus un vēl vairāk nervus.

- auto virsbūve ir tikai daļēji cinkota un stipri rūsē durvju apakšējās malas un bagāžnieka vāks.

- salona apdares materiāli rada "lētu" iespaidu

- 1.4 dzinējs nav domāts autosportistiem

Jāatzīmē labs serviss Baltic Motors - cenas 30-50% zemākas nekā VW vai Opel oriģ. servisos. Forša attieksme, operativitāte, meistari labi prot savu darbu. Nemēģina klientu piečakarēt.

Secinājumi

Ja vēlaties pirkt lietotu auto vecumā ap 5 gadiem, Focus nebūs tas labākais variants.









DCC @ 13.decembris 2005 0:00
Ford Transit 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Pie auto tiku 2002. gada sākumā, salīdzinoši lēti-2999LS. Tā brīža nobraukums bija ap 200000 km, tam ir 2,5 dīzeļa motors. Pa šo laiku esmu nobraucis ap 125000km un ko varu teikt..... Vāģis ir stipri ekonomisks- vasarā parasti ielienu zem 7, ja tiešāk tad no 6,2-6,8l/100km, ziemā iziet ap 7,5-8,8, bet tas ir netaisot gonkas un pa šosi ejot ne vairāk par kādiem 103km/h. Piepildīšu, man ir 100. transits(īsais, zemais, pasažiernieks). Patēriņš īpaši nemainās ne no pilsētas vai laukiem, kā arī no cilvēku skaita. Tas protams nav gonku vāģis- līdz simtam ieskrienas "drusku" ilgāk par 6 sekundēm, bet pie tā visa var pierast. Man gadījies labs motors, jo mainot eļļu ik pa 10000km ne reizi neesmu pielējis pat 100gramus. Leju tikai pilno sintētiku un ja pēc maiņas ir 4/5 uz sčupa, tad pirms nākošās ir 3/5. Ziemā ar pielaišanu problēmu nav vispār- viņam jau tā svece slēdzas tikai pie -7, bet starteri praktiski nedzird nekad- pusabarots un dziesmā. Man stāv divi paralēli Vartas 95ah aķīši. Par remontiem..... Ik pa 40000mainu priekšējās, ik pa 60000 aizmugurējās kolodkas. Filtrus mainu VISUS katrā eļlas maiņas reizē. Siksnas laicīgi. Citādi pārsvarā problēmas ar rūsu, sānu bīdāmajām durvīm, paneļa un plastmasu grabēšanu. Lielas problēmas un naudas izdošanas nav bijis. A un vēl ja par aprīkojumu..... No paša liktA un oriģinālā kopā manam busam ir centrālā atslēga ar signalizāciju, imobilaizers, elektriskie logi, apsildāmie spoguļi, divi pāri halogēnu, normāls Kenwood Cd ar astoņām tumbām, āķis, autonomā pečka un varbu't kaut ko aizmirsu...
Jankazzz @ 6.decembris 2005 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti