Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Mondeo 1998 Novērtējums: 7 Komentēt
Ford Mondeo 2.0 16V (130-140Zs, īsti nezinu), hetčbeks, automāts, ekstras: AC, el. logi priekšā, el. spoguļi, apsildāmi stikli gan priekšā, gan aizmugurē, stūres lifts - uz augšu/leju, uz iekšu/āru, pastāvīgās gaismas & radio (t. i., ieslēdzot/izslēdzot aizdedzi ieslēdzās/izslēdzās tuvās gaismas & radio), el. regulējams sēdekļa augstums...

+ dinamisks. Automāts gan liek nedaudz manīt, jo ja grib kādu apdzīt, tad iespiežot grīdā šams padomā un tik tad pārmet ātrumu. Ja brauc pilsētā, tad parasti met no ceturtā uz otro un tad ir apgriezieni kādi 3-4k un uzreiz jūtama motora jauda - spiež sēdekļos. Spiežot grīdā automāts velk līdz kādiem 6k RPM, nevis kā citos auto novērots, ka automāts E (ekonomiskajā režīmā) vairāk par 3k RPM negriež
+ automāts. Iepriekš biju skeptiski noskaņots pret automātiem, bet šis man patīk - var braukt gan ekonomiski, gan sportiski. No sākuma bija grūti pierast, bet vēlāk apradu, ka visu darbību regulē ar gāzes pedāļa nospiešanas dziļumu - ja nospiež maz, tad uzņem gaitu lēni, "eleganti", bet ja līdz galam grīdā, tad bezmazvai kā raķete
+ logu apsilde (noderīga ziemā)
+ ērti sēdekļi (var veikt garus gabalus nenogurstot)
+ stūres pastiprinātājs (pilsētā viegli manevrēt, uz šosejas nav pārāk viegls, bet braucot pa bedrēm nesit)
+ aizmugurē pietiekoši ērti sēdēt divatā, ir vietas kājām, sēdekļi tādi padziļināti (trijatā sēžot to forma traucē) un ir roku balsts
+ "bardačokā" & bagāžniekā ir gaismiņa
+ OverDrive (tāds slēdzītis pie ātrumpārslēga. Noderīgs braucot pa šoseju - pirms apdzīšanas nospiežam, tiek no 4tā ātruma pārslēgts uz 3šo, līdz ar to lielāki apgriezieni, lielāka jauda, ātrāk veicams manevrs un nav tā, kā citiem, kad grib apdzīt, - nospiež gāzi, automāts kādu sek. padomā, tad pārmet uz augšu ātrumu un tad tik sāk vilkt, a tikmēr jau pretimbraucošais bezmazvai purnā)
+ auto virsbūves aerodinamika
+ priekšējais panelis negrab
+ diezgan laidena gaita braucot pa bruģi vai ceļu ar sīkām bedrēm

- auto dizains (subjektīvi protams, bet nepatīk, ne eks, ne interjers. Viss baigi apaļīgs)
- nezinu kā manuālajai kārbai, bet automāta kloķis ir tuvu panelim un līdz ar to ir grūti piekļūt pelnutraukam. Lai to izņemtu automāts no P jāpārliek uz vismaz D vai pat "1" (pašu zemāko pozīciju)
- uz ceļa turās it kā normāli priekša, bet pakaļa pārāk viegla. Braucot nesen pa slideno laiku uz kādiem 40km/h pa riņķi (apļveida krustojumu) pakaļu sameta, tāpat arī tika vienreiz novērots lietus laikā (salīdzinājumam VW Golf 3 tā nemēdza darīt)
- sēdekļa augstuma regulēšana ir elektroniski ar podziņu, bet uz priekšu/atpakaļ un mugura jāregulē ar roku, kas vajadzības gadījumā ir kaitinoši
- panelis negrab, bet aizmugurē uz bedrēm čīkst/grab kaut kas bagāžniekam (tika vests n- tās reizes uz servisu, bet veči tāpat nemācēja novērst un teica, ka tā esot ar visiem mondeo)
- Hetčbeka virsbūve - bagāžnieka izmērs ~ kā sedanam, ja grib ielikt ko vairāk, tad jānoloka sēdekļi. Kādu palielāku skapi ielikt nesanāk, jo nevar aizvērt ciet bagāžnieka vāku (slīps stikls)
- S vajadzība. Pieejami divi režīmi E (economic) un S (sport). Abos režīmos uzņem ātrumu vienādi, vajag tik iespiest attiecīgi dziļi gāzi un līdz tik apgriezieniem arī tiks griests motors. Vienīgi S režīmā ātrumi tiek pārslēgti asi un līdz ar to pazūd braukšanas komforts. E režīmā ātrumus pārslēdz maigi un, neieklausoties motora skaņās, pat nevar nojaust, ka tos pārslēdz.
- bagāžnieks atslēdzams tikai ar pulti. Vienalga, vai signalizācija atslēgta vai nē, pie bagāžnieka var tikt nospiežot podziņu uz pults. Kā negatīvais jāmin tas, ka lai atvērtu bagāžnieku vienmēr nākas slāpēt nost motoru, izņemt atslēgu, un tad kāpt laukā un iet pie bagāžnieka vai sniegties ar roku uz aizmuguri, jo pults savādāk neķer
- pults ir iebūvēta atslēga, t. i., nav atslēga un pults, bet ir atslēga un kur atslēgai karinās riņķis tur viņa tāda resnāka un lielāka un tur ir pults
- priekšējās gaismas neko nespīd praktiski (VW Golf 3 bija daudz labākas). Baigi ātri mēdz noķēzīties, tāpēc, lai labāk redzētu ir jātīra. Braucot pa pilsētu parasti gaismas tā neievēro, jo spīd citu mašīnu gaismas, lampu stabi, mājas utt), bet izbraucot nomaļākā vietā vai uz šosejas, tas ir uzreiz redzams.

Auto ir senča darba auto, kas tika viņam iedots lietošanā no citas "nodaļas" 2004. g. kaut kur jūlijā - septembrī (īsti neatceros).
Degvielas patēriņš, pamatā braucot pa pilsētu, 12-13litri.
Par remontu izmaksām nezinu, bet vāja vieta ir ritošā, tika vairākas reizes braukts un mainītas kautkādasturdetaļas.
Vēl vairākas reizes izdega lampas priekšā.

Rezumē: Sev kā auto tādu nepirktu, jo nepatīk dizains. Par dinamiku un automātu sūdzēties nevar, ērts arī ir, cilvēkus, kam tāds auto patiktu arī īsti nosaukt nevaru.

+/- it kā uzrakstīju visu, ko atcerējos uz konkrēto brīdi.
sdanm @ 11.marts 2005 0:00
Ford escort estate 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Nopirku 1997. gada augustā ražotu escortu ar universālo virsbūvi.
Par pozitīvo

Ļoti ietilpīgs, ja vēl nolaiž aizmugurējos sēdekļus !!!
ļoti labs zetec- e 1,6 16v dzinējs, ja ievēro ražotāja ieteikumus par šķidrumu maiņu - praktiski mūžīgs.
salons arī ļoti labs un viegli kopjams.
lūka ir ok
sēdekļi ļoti labu un ērti, viegli iztīrīt, ja kas : )
ABS arī noder ik pa laikam.

Kopumā ļoti labs vāģis par normālu cenu.

Par problēmām

Pirmā un galvenā - stūres pastiprinātājs, laiž garām šķidrumu.

Pārējais ir sīkumu, tādi paši kā visiem citām vācijā ražotām auto.

sīkāku info var nolasīt šeit http://www. autoreview. ru/new_site/year2002/n21/escort/1. htm
 
export @ 9.februāris 2005 0:00
Ford Scorpio 25 TD 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [20]
Sveicināti,
Nopirku šo mašinu pagājušo gad februārī taatad esu norullējis veselu gadu un vēlos pastāstīt kāds tad ir šis auto.
Kad iegādājos to visi pazinjas izteica dziļu līdzjūtību, jo naudas šnabim vairs nepietikšot un vairāk mašīna stāvēs servisā nevis braukšu.
Toties pierādijās pretējais. Esu šī gada laikā nobraucis 90 000 km. Izbraukāta visa eiropa. Pat Krievija.

Sajūtas braucot ar šādu auto ir kā jau ar luksus klases auto. Auto liels ērts, smags, pa bedrēm iet pāri klusi.
Salona apdare perfekta, nekas negrab arī pēc gada. Kā lielāko plusu varu minēt, ka vismaz zagļu aprindās nav pieprasīts auto.
Degvielas patēriņš:
Pilsētā 8; šoseja 7 l/100km.
1800kg mašīnai tas varētu būt normāli.

Rezerves daļas ir pat ļoti lētas un "SPUTNIKS" var dabūt visu uz vietas.
Sho 90 000km laikā esu nomainijis sekojošu:
stabilizatora stieņus 2x16 ls
stabilizatora bukses 2x3 Ls
ģeneratora siksnu 15, - ls
aizmugures bremžu klučus 12, -ls
priekšējās bremžu šļūtenes 2x9 Ls

Protams arii ellju, filtrus, riepas.

Rezumē:
+plašs ērts salons,
+salonā kluss,
+ekonomisks (diizelis),
+lēts ekspluatācijā
+laba vadāmība

- dizains (dizaineris laikam bijis pillā)
- pietrūkst motora jaudas
- skaļš dzinējs (salonā par laimi to nevar dzirdēt)


Shoferis @ 4.februāris 2005 0:00
Ford Sierra XR4i 1985 Novērtējums: 9 Komentāri [37]
Taa nu sheit lasot, noleemu uzraxtiit arii pats par savu auto.
Saakshu ar to, ka mashiinu iegaadaajos pa 300ls 2002. gada vasaraa no kaadas sievietes.
Kad auto nopirku tas nebija tik labaa staavoklii. bija diezgan "nolaists"- taadaa zinjaa, ka motors negaaja kaa vajag, arii ritoshaa dalja bija savu muzhu nokalpojusi. Taa nu pamazaam saaku autinju "pacelt". Taa kaa svariigaakais no auto, peec manaam domaam, ir motors, tad saaku ar to. 2.8 litru dveeseliite nebija apruupeeta gandriiz vispaar. Automashiina, visticamaak nebija braukusi aatraak par 100 km/h, bet to tachu nedriikst taa mociit. Sveces- melnas, gaisa filtram cauri pat ar kompresoru neizpuutiisi, svechvadi sit uz masu, aizdedze izreguleeta. Un taas arii bija auto lielaakaas probleemas dzineejaa. taa nu, kad visu samainiiju, iznaaca, ka nemaz tik daargi nav viss kopaa ~35- 45ls.
Tad nu saaku ar ritosho. Pirmaas bija bremzhu kalotkas, tad amortinji, bukses un viss paareejais. Sheit gan iznaaca nedaudz saaliigaak- viss kopaa ~120ls. Par ruusu gan nevaru suudzeeties, par briinumu tikai aizmugures arkas, bet nedaudz. Vizuaali nebija ne vainas, kaa jau sievietei, arii vecajai saimniecei svariiga bija tikai aarpuse mashiinas. Kad auto nopuleeju- kraasa bija kaa jauna.
Taa nu, kad visi remonti bija galaa, saaku braukaat. Par uzraavienu un auto savaldiishanu suudzeeties nevar- 4X4 ar 2.8 litru biideli ir pats labaakais, kas vien var buut(ieprieksh braucu ar 83. gada ford sierra 2.0 V6- tikai ar aizmugures piedzinju). Kad pie luksofora zaljaas gaismas iemin pedaali vriidaa, ir taada sajuuta, ka prieksha paraus rataa. Ir ljoti interesanti braukt pa shosejaam, kad kaads ar mazo kadetinju 2.0 GSi, vai kaads BMW grib apdziit, un nenojaush, kas pa zveeru staav zem melnaas sierras kapota, atliek tikai nedaudz uzspiest uz labo pedaaliiti, kad visi BMW un citi izleceeji var ostiit gumijas smaku un riit putekljus!
Daudziem droshi vien vareetu intereseet degvielas pateerinjsh: videeji 13l uz 100km- pilseeta, shtraase, grants celji. Aaa, gribeeju veel pateikt, ka auto ir ljoti stabils uz granti. Liikumos var iet plakaniski, jo nav jaauztraucaas vai vareeshu savaakt, vai nee. Tas, protams, pateicoties 4WD.
Tad nu + un -
+leets auto ar daudzaam elektriskajaam ekstraam (el. spogulji, el. stikli, borta kompjuuters, pilnais salona apgaismojums)
+no aaras pavisam parasta, neuzkriitosha mashiina
+sameeraa leetas detaljas, kas der arii no scorpio un parastaas sierras
+remonti jaaveic ljoti reti
+kaa saka: haubi atveru, lai izmazgaatu motoru un samainiitu ellju, siksnas.

- lielais degvielas pateerinjsh (attieciigi 2.8l dzineejs).
- ir jaabuut kaartiigi saskruuveetam salonam, ja nee tad dikti grab.
Itkaa vairs neko sliktu pateikt nevaru.
Varbuut kaadam interesees, cik tad esmu izspiedis. Taa kaa apkaart pilseetai, kuraa es dziivoju, nav droshu celju, tad vienreiz, kad sanaaca braukt pa Riigas- Juurmalas shoseju, skrienoties ar karteejo BMW (530i, laikam) izspiedu 230 km/h. Jaasaka atklaati, ka BMW vadiitaajs bija ljoooti izbriiniits, kad melnais "naitmobiilis" ir speejiigs uz ko taadu. Tas bija mans lilaakais prieks, kad BMW jau pie 190 km/h saaka atpalikt! Protams atziistu, ka biju paaraak paargalviigs, neiesaku citiem taa dariit, var arii slikti beigties!
Tad nu buushu prieciigs atbildeet uz juusu jautaajumiem un komentaariem.
 
Night-mobile @ 21.janvāris 2005 0:00
Ford Escort 1.,8D 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Braucu pusgadu. Pagaidām apmierināts, salīdzinot ar iepriekšējiem auto (Audi 80 2,0 DOCH 1991; Nisan Sunny 1985; Audi 100 1983 ... ), jo patīkams degvielas patēriņš - zem 5 litriem vidējais, bet braukāju es praktiski tikai īsas distances. Pirms skates bija jānomaina tikai 4 balstu gumijas priekšējam tiltam 12 latu vērtībā un viena plastmasas gala bukse stūres mehānismam, taču šo buksi neapmainīju, jo servisā to darīt neviens neuzņēmās. Bukses rievā iedzinu ķīli un pagaidām tā negrab.
Mīnusi - rūsē, slikti lec (auksts jāstartē 6 sekundes, lai gan kvēlsveces strādā visas), salīdzinoši slikta caurgājamība (vislabākā bija Nissan Sunny), salonā liels trokšņu līmenis.
Plusi - degvielas patēriņš priecē, pietiekami labi uzvedas pa grambainiem ceļiem atšķirībā no Audi 80, kurš stipri kratīja.
Doma @ 7.janvāris 2005 0:00
Ford Escort RS2000 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [38]
Auto ar 16v 2.0L motoru. 150Zs/190Nm.

Iegādāts pirms 3 gadiem. Tika veiktas šādas tādas izmaiņas (dažas no tām redzamas bildēs). Pagāja 2 gadi un joprojām mīlu šo auto. Ja labi kopj, tad izmaksas ir normālas. Ļoti atkarīgs no braukšanas stila. Protams ir patīkami kad atskatās. Nākamā izvēle protams kristu uz Escort Cossie, bet... :D

Šim konkrētam auto: el. logi, lūka, spoguļi, priekš. un aizmug. stikli apsildāmi, horiz. stūres lifts, imobilaizers, centr. atslēga. Par rūsi grūti spriest, jo šim auto var rūsēt tikai grīda, ja nekopj.

>10g. veca auto plusi:
- Laba pārnesumu attiecība (gruntij, sniegam)
- Pietiekami jaudīgs un stabils uz ceļa.

>10g. veca auto mīnusi:
- Vairāk par 170Zs/210Nm nevar izspiest
- Lai sasniegtu augstāk minētos rādītājus vajag daudz $$$$$
- Sailentbloki ir kā izejmateriāls, ja ir cietāka piekare par orģ.
- Smaga aizmugure.

P. S. Labākas bildes nebija: )
 
XRRS @ 8.decembris 2004 0:00
Ford Mondeo 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Ford mondeo ghia 2.5V6, tika mekleets auto ar adas saloonu, bet gruti ko bija atrast, tika apskatiits viens ar melnu salonu, nu fors jau tas salonins bet tas auto tads apnurciits, tad atradaas velviens, bet kaa par brinumu ar gaisi bruunu aadu uun viss salons tads, sakumaa likas fui, jo auto bija ilgi stavejis, ljoti ilgi, jo izradijas motora defekts, tadus vacijaa var nopirkt cik uziet, motors tika sataisits un auto tika panemt uzreiz, nemaz citu nemeklejot, jo cena bija 4200 dolari nevis ka taja laika eiriki moderni : P, auto ir viss ko var veleties, orginali CD mainitajs ar 10 diskiem, nu orginalaa audio sistema, jaatdzist ka skan jau labi, skandas tikai tika nomainitas pret labakam, tad veel sedeklu apsilde, kas adai ziemaa labi noder, visa elektronika, pat spogulu apsilde, kondiska, el kresls, borta kompis ko gadas ljoti reti redzet sadiem fordiem laikam naak tikai ghia X versijai, tad veel tada laba lieta kaa pretbuksesanas sistema kas naak siem V6 motorinjiem lai ziemaa varetu izkusteties no vietas, baigi laba taa lieta ir uz lielaam pelkeem lielaa atrumaa kad sakas akvaplanesana, protams ka auto ir automats.
Remonts. Nava leets it ipasi ja iet runa par motoru, daargs un ne visos veikalos dabonams, bet zobsiksna vinam nava, ir keede, kas ir baigi labi jo jamaina ik pa 120 tkst km, piekare ir laba ja vinu nelauz pa bedrainaam ielaam, universaali ir daudz vietas kravai, var labi guleet taja auto, bet aizmugurejiem pasazieriem maz vietas.
Paterinjs. Nu pa soseju kadi 9 lirti normali braucot, var pat 7 ierakstitiea ja laiz ar kruizkontroli uz 90, nu pilseta tas ir izstiepts jedziens centraa sabu 15 var pat aiziet, bet taa viseji 12 lidz 13 litri negonkojot, bet gonkojot ui ui ui, sis motors miil augstu apgriezienu, ljoti kluss motors tuksgaitaa bet pie 3000 4000 apgriez paradas jauka dziesminja.
Tad veel sim modelim ir aplikti kautkadi Rs orginalie bamperi prieksaa, slieksni un aizmuguree spoileri, sada izskata auto esmu redzejis tikai vienu latvijaa.

 
Rashns @ 1.novembris 2004 0:00
Ford Sierra 2.0i 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Pirms apmeeram pusotra gada iegaadaajos Ford sierra. Mana pirmaa normaalaa mashiina. Pirms tam ar ZAZiem, VAZiem, moskwichiem, veciem opeljiem, visaadaam citaadaam vaacu automashiinaam utt biju kraameejies.
Iegaadaajos placii par 1000 eiro. Uzreiz iekrita aciis, jo taads sakariigs sedans. Prieksh 88 gada diezgan daudz ekstru (el. logi, el. spogulji, centraalaa atsl., kompis, luuka, logtiiriitaaju intervaala regulators, pilnais salona apgaismojums, plashas shofera seedeklja reguleeshanas iespeejas). Peec skata a nekaada vaina. Vieniig vienas durvis bishk izruuseejushas bija.
Taa kaa nepatiik standarta automashiinas, tika veiktas nelielas paarbuuves. Saakaas viss ar logu toneeshanu un salona paarbuuvi. Orgjinaalaa stuure ar tizla bija. Tika nomainiita pret mazaaku un resnaaku 3 spiekju. Panelis tika nokraasots ar speciaalu kraasu. Tika noiisinaats aatrumklokjis, jo orgjinaalais kaa gazikam. Nomainiiju pedaalju uzlikas un klokja galu. Iebaazu CD atskanjotaaju, bishki tumbas sakraameeju. Iisteniibaa Forda salonaa baigi labaa akustika.
Tika paarmetinaati aizmugureejo atsperu balsti, jo orgjinaalie bishki par plaanu un iipashu uzticiibu negaidiiju no taadiem. No Igaunijas dabuju galiigi jaunu izpuuteeju. arii tas tika nedaudz paartaisiits. Katalizaatooru demonteeju, galaa uzmetu kaartiiga resnuma hromeetu trubu.
Tad ar taadu kaadu laiku braukaaju. Itkaa motors labs bet bish taads paknaps ar laiku palika. Pameeriiju kompresiju - 10, 10 ,7, 4. Skaidrs, laikam ieprieksheejais saimnieks buus nedaudz motoru kaadreiz paarvaariijis. Tika iegaadaats cits motors. Taads pats 2.0. Tam bija kapitaalais taisiits un 10 000 tikai peec kapitaalaa nobraukti. Baazu iekshaa jauno motoru. Atremonteeju galvu- vaarstu seezjas izfreezeeju, profilaksei bishki nosliipeeju galvu, luukas izpuleeju. Uzliku citaadaaku izpluudes kolektoru, jo vajadzeeja ekologjijas sisteemu likvideet no kuras reaals jaudas zudums vien ir. Paarbuuveeju gaisa iepluudes sisteemu, jo orgjinaalaaa slikti gaisu rauj.
Beigaas rezultaats labs. Nedaudz uz shosejas patesteeju- ticiet vai nee, bet ar Sierr`u 200 km/h bez probleemaam. Vairaak bija bail stiept jo uz to briidi riepas nekaadas labaas nebija.

+
laba, leeta mashiina
piemeerota cilveekiem, kuriem nauda kokos neaug
labi tur celju
daudz extru prieksh tik vecas mashiinas
izturiiga ritoshaa dalja
uz celja nekad neesmu palicis
ljoti labas taalaas gaismas
ljoti moderna gaisa zonde (nav kautkaada parasta klape, bet naak termoatspere) un prieksh 88 gada diezgan jaudiigs kompis
liela bagaazjas ietilpiiba (sedans ar transformeejamiem seedekljiem!!!)
arkas ljauj diezgan lielus ritenjus uzlikt
vienkaarsha uzbuuve
viegla stuure arii bez pastiprinaataaja

-
daudzi domaa ka Sierra slikta mashiina.
(vienreiz bija gadiijums- biju mainiijis stuures kjegas un vajadzeeja saveersumu reguleet. Aizbraucu uz itkaa krutu servisu. Nu vinjiem vismaz jauns stends bija kur saveersumu reguleet. Vajadzeeja pirms tam rindaa pierakstiities. Laikam direktors tas skaitiijaas, kas pieraksta klientus. Kad pateicu ka man ir Sierra, shim acis iepleetaas un saaka man prasiit, vai tur vispaar varees kautko noreguleet. Kad uzbraucu uz stenda shis lika mehaanikjim visu kaartiigi paarbaudiit, vai tik kautkas nebuus beigts. Bet beigaas pasham naacaas aprauties, jo viss vienkaarshi perfekti)
ne paaraak labas bremzes
aizmuguree nav disku bremzes
sliktas sadalenes- aatri dilst
daargi sharniiri
slikta pechka
nav elektriskais ventilaators
slapjaa zaalee labaak nebraukt, jo peec tam aaraa netiksi
ja visu kaartiigi salonaa nesaskruuvee, tad baigi grab
slikti taisaas durvis (nu taada pasha gada japaanim labaak taisaas)
Studenc @ 30.oktobris 2004 0:00
Ford Escort 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Ford Escord, 1996g, 1.8Tdi, nopirkts 2 gadi atpakaļ, pa to laiku nobraukts ap 70 tūkstošiem kilometru.

"PLUSI"
+ Degvielas patēriņs uz trases tiešām priecē - ja brauc "uzmanīgi" un ar labu degvielu tad sanāca arī 4.2l/100km, bet ziemā tādos pašos apstākļos rija ap 6l. Pilsētā patēriņs stabils starp 6 un 7 litri un 100km. Ērta mašīna, beņķi varētu būt mīkstāķi, ērts kļoķis un ne pārāk "viegla" stūre (to tiešām uzskatu par plusu). Braukt ir tiešam patīkami un nevar arī sūdzēties uz dinamiku, ja nospied gāzi, turklāt, kad apgriezieni ir jau virs 2500-3000 tad turbīnīte ar klusu svilpienu atklāj šī burvīga dzinēja īsto dabu!!!: ) Ja mašīnā sēž 5 cilvēki un vēl pilns bagāžnieks, tad dinamika gan uz zemiem apgriezieniem ir švakāka... nu jūtami švakāka...
+ Ir braukts gan tālu, gan tuvu - teikšu godīgi, man braukt ir ērti, protams ka dīzelīdi dziedam dzird labi, protams ka pa bedrītēm arī nebrauc ideāli gludi, bet sūdzēties nevaru! Stūre ir ērta... ļoti laba ergonomika... it īpaši manajā "kailajā" versijā... nekā lieka... bet viss, kas nepieciešamas ir... uz pa rokai... nekas negrab... pat vienkārša plastmasas apdare ir ar stila izjūtu... jāatzīst... skaists salons un ļoti skaisti sēdekļi... kaut arī manuprāt pārāk cieti...
+ BURVĪGA KRĀSNIŅA!!!!!!! Lai "spečuķi" saka ko grib, lai lamā dīzeļa Forda apkures sitēmu, bet es saku "IDEĀLI priekš DĪZEĻA"!!! Pat ziemā, pielec momentāli un pēc pāris minūtēm silda tā, ka var braukt un justies kā saunā!!!: )
+ Universālam BAIGI IETILPĪGS BAGĀŽNIKS!: ), it īpaši ja saliec pakaļējos sēdekļus...
+ 2 gaisa spilveni....
+ kau arī nav ABS... ļoti patīkamas ne pārāk asas bremzes...

"MĪNUSI"
- Priekšējā piekāre ir īsta elle!!!! Nomainīts tika viss, kas tur tikai ir maināms, un ne vienu reizi vien. Smags dīzelis dara savu darbu, un ja ceļš nav gluds kā spogulis, tad diemžēl "Kemi" sailentbloki netur pat 10000km. Esmu mocījies ar priekšējo piekāri ilgi un dikti, nomainu pāris sailentblokus(3Ls/gab), brūk nost stabilizātori(9Ls/gab), nomainu tos, brūk sailentbloki,, un visu laiku tā dīvaina skaņa... kaut kas sit... vainoju stabilizātorus, izrādījās ka vaina bija stabilizātoru gumijas stiprinājumos, kurus nomainīt izdevās tikai pēc ilgām mocībām ar lamuvārdu un pacietības palīdzību!: ) Ap 10000km jau esmu nobraucis un viss ir klusi, un jautāums kāpēc? a vot i nezinu... bet waru pateikt tikai to ka man apnika sailentblokus un eļļu mainīt ar vienādu laika intervālu un es nomainīju visus ar ariģinālajiem Forda sailentblokiem... paaidām klusums!, bet maksāja arī 3 reiz dārgāk!: ( (11s par gabalu - tur 4 štukas)
- nomainīju arī visu sajūgu (250000 ir norma... vairāk maita negrib braukt... disks kā jauns bet grozam atsperes beigtas) - mainīju pats, detaļas maksāja apmēram tā: disks - 25Ls, Grozs - 35Ls, gultnis - 25Ls - pēkšņi sāka kaut kas tur grabēt, un grabēja veselu gadu, kad pēkšņi mašīnīte apstājas - sabruka disks - izrādījās esmu uzlicis disku no benzinnieka... atsperītes neizturēja lielos griezes momentus uz zemajiem apgriezieniem, ko dīzelītis dod! Veikalā man par to gan neko nepateica un iedeva disku... man liekas veči paši nezināja.. cerams.. tagad biju gudrāks un nopirku pareizo detaļu... nācās mainīt arī grozu jo to sadragāja salauztās atsperes no diska...
- nomainīju pakļējas atsperes, jo viena vienkārši nolūza... neliels gabaliņš tikai, bet tehnisko iziet nevarēju... par 25Ls nopirku šrotā 2 oriģinālās, jo kad tika uzliktas jaunas no "Kemi" par 27Ls par štuku, tās izrādījās brāķis, vienkāŗši vijumi sitās viens pret citu, naudu man atgrieza atpakaļ...
- sīksnas un saļņiķi dzinējam arī tika mainīti, atzīšos... nav lēts prieks... saļņiķi - ap 30Ls, sīksnas (2 gabali) - ap 20Ls + 40Ls darbs... un tas pa lēto, Baltic Motors prasīja par darbu 130Ls... čakarējās visu darbadienu.... pielīst ir tiešām grūti...
- nomainīju eļļu kārbā - tur iekšā jau lej Dixtronu... to pašu ko lej stūres pastiprinātājos...3litri
- Katrus 10000 nomainu eļļu, sintētika "Delphi"... pagaidām dzinējiņš nerīj ne gramu: ), tomer atkal kaut kur man sāk nedaudz tecēt eļļa... kāds no saļņiķiem atal prasās lai to nomaina...
- 2 reizes mainīti bremžu kluči nu uzlikti jauni bremžu diski... (cenas ļoti demokrātiskās)
- "Multikontakti" necieš mitrumu!!!... vienkāršī beidz darboties pagriezieni utt... jāizvāc un jānotīra..


SECINĀJUMS:
Ja māšīnu variet remontēt "pa lēto", vai nu pats... un ja nevaajag braukat daudz pa lauku ceļiem, tad tas ir ļoti patīkams un ekonomisks auto... ņēmot vērā to cenu... (2 gadu atpakaļ pirkts par 3500 ASV dolāriem)
- Vajag rēķināties, ka var rasties ķibeles ar elektroiekārtu kontaktiem, brūks nost priekšējā piekāre, sīksnas maiņa "sit pa kabatu"....
Nju ko lai pasaka... Es godīgi sakot vēl labi piedomātu vai pirktu vēl reizīti šo mašīnu... bet tā kā tā jau man ir... es kaifoju bracot ar šo patīkamu "Zvēriņu" ... :)
 
Jonis @ 30.oktobris 2004 0:00
Ford Scorpio 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Ford Scorpio 2.0 DOCH EFI Cat.
Neesmu nekads Ford fans, ka ari nesaprotu lielu dalju no tiem, kam ir mans auto megarulzz, parejie suxx. Jacenshas vismaz pashiem sev nemelot. Vispar, godigi sakot, pret eiropas Ford man ir gandriz personiga rakstura pretenzijas, tapec neuzputishu atzimi. Lai gan ari nezeminashu. Kapec tad man ir tas Ford? Ta nu sanaca, sorry.
Katram autinjam ir savas problemas, idealu nav, un ari ja patrapas shrots, nevajag aptaisit visu marku. Tatad.
Nav man vinsh nacis ideala kartiba, un to ari zinaju, ta ari njemu. Pirmais darbs bija priekshejo bremzhu disku mainja, jo bremzejot nejega raustijas sture. Ventilejamiem diskiem bija saplaisajushas ribas, kas savieno vienu ar otru, un tajas vietas diski bija ar lielaku kopejo biezumu. Pie reizes ari nomainiju galu bukses, bet, 4 lati par abam tachu nav nauda... Talak, pamaniju, ka zud jauda. Nav, protams, sportisks 2.0 tadam kugjim, bet... Un pec burtiski paris dienam autinsh praktiski vispar negribeja uznjemt apgriezienus. Nomainiju lambda zondi, sanaca iegadaties par 30 latukiem. Nerunasim tagad par vechiem daudzos jo daudzos servisos, bet tas bija galigi lieks izdevums. Viss palika bez izmainjam. Bet pec diagnostikas viena patiesham laba vieta Jelgava, nomainiju benzina sukni. Mainja ir reti stulba, jo janonjem baka, lai tiktu suknim klat. Pie reizes kartigi apskatiju apakshu. Nacas braukt pie metinataja. Nekas briesmigs jau nebija, bet labak jau sataisit uzreiz, kamer nav par velu. Bija japametina apaksha, pie kam kreisaja puse, nevis ka parasti citiem. Vel bija janomaina tas pashas puses pusass gumijas. Abas par nepilnu pieciti panjemu. Plus, protams, gultnju smeri. Tad nu pienaca laiks doties uz tehnisko apskati. To izgaju ar otro reizi, jo atrada, ka stures shtokam trukst plastmasas bukse, ko no salona galigi nemaniju. Izdevumos neiekritu, jo tai buksei ir sprostgredzens, kursh tikai padevas uz augshu ar visu buksi. To dabuju vieta vienkarshi iestumjot ieksha. Talak autinsh ar laiku sacis pamazam slapt nost tukshgaita, sakuma ipashi netraumeja, bet tad problema diezgan atri pieauga lidz raustishanai mazos apgriezienos un pilnigi noteiktai noslapshanai tukshgaita. Nu atkal diagnostika Jelgava. Jasaka, 8 lati par to ir verts atdot. Paradija, ka lambda zondei pazuda masa, lidz ar to kompis netaisa pareizu maisijumu. Kompi saremonteja paris stundu laika par tikai 7 Ls. Nu ar problemam gana.
Sakiet ko gribiet, bet normals Skorpis tomer ir mashina. Pat laba mashina. Viena lieta ir letas un visur pieejamas rezerves daljas, kas nav mazsvarigi. Ka visiem ir zinams, sava laika ar shiem ir braukajushi "brachkas". Nu kapec, ka jus domajat? Komforts. Reals komforts. Salons bija kopts, nekas nav saspregajis, nekas negrab, viss ir savas vietas, visi elektro strada, aizmugure sedoshajiem vietas vairak ka vajag un katra zinja vairak, neka ljoti daudziem citiem auto. Liels bagazhnieks, aizmugurejas atzveltnes dalitas. Lai normali kadu apdzitu ari nav jaskatas, lai 3 km nav neviens preti. Sportiski ari nav, nesapnjosim. Parsteidza degvielas ekonomija. Pie pirkshanas man apgalvoja, ka pa taisno 6 litri uz 100 km. Nu neticeju es. Bet patiesiba. 6-6.5 litri. Tiesham. Pa pilsetu, protams, vairak, bet strebla nav. Bedres jut. Lielas. Isteniba gaita ir klusa un patikama. Laba skanjas izolacija, ja logi ciet, nedzird no arpuses praktiski neko, ne veju, ne riepu skanju. Motorinsh nav skalsh. Patiesiba praktiski nedzird, vienigi kad iet pari 3000 rpm var sadzirdet kaut ko. Labas bremzes. Manuprat, sture vareja but informativaka, nu parak viegla vinja ir. Uz celja apgriezhoties nav jasprauzh vel atpakaljgaita. Pa dubljiem un sniegu iet tiri labi, pie nosacijuma, ka cilveks saprot, kas ir pakaleja piedzinja un ari riepas ir labas. Salons ir silts, neskatoties, ka auto ir liels, un uzsilst tiri atri. Shofera benkim ir piepushams spilvens iestradats, lai nenogurst mugura : ). Lielus gabalus braukt ir patikami, nav nereala noguruma sajuta. Pa pilsetu ari nav smagi. Bet, ka jau lielam auto, labi jazin gabariti, parkoties reizem pagruti.
Tas ari kopuma butu viss. Ka pedejo vardu gribu pateikt tikai vienu. Skorpis laba stavokli IR labs aparats. Es domaju, 7 ir tiri normala atzime, visam sava cena, busim realisti, nevertesim zapinjus ar 9...
Myth @ 28.oktobris 2004 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti