Lasītāju pieredze par saviem auto

Hyundai ATOS 1998 Novērtējums: 6 Komentēt
Nobraucu ar šo mazuli 8 mēnešus (12 K Km). Visumā labs iespaids. Ideāls pilsētas auto par mazu cenu. Arī dizains man likās daudz pieņemamāks par līdziniekiem- opel agila, piem.
Ekstru nekādu, toties gabarītiem pārsteidzoši plašs un ērts salons- jumts ir augsts, līdz ar to sēdvietas ir gandrīz taburetes augstumā, kas ļauj bez jebkādām problēmām iesēsties arī aizmugurē sēdošajiem. Transformējot aizmugures sēdekļus var pārvadāt kravu ar garāko dimensiju 1.50m. Kastes, kastītes un visāda lieluma lietas (darīšana ar pasta sūtījumiem) sanāca vest daudz, un nekad nebija problēmu ar vietu.
Dzinējs: 1 (viena!) litra dzinējs un pilsētai īpaši konstruētā ātrumkārba nelika palikt krustojumos- dinamika bija pat ļoti pietiekoša- sevišķi ja lietoja 95 benzīnu ar piedevām (der arī 92, kas pat esot piemērotāks). Toties pie 80 km/h pasākums ko sauc par ātruma uzņemšanu sāk izbeigties. Līdz 100 -120 temps kāpj ĻOTI negribīgi. Patēriņš 5.5-6.5 l vasarā līdz 8-9 l ziemā- pa pilsētu, protams.
Virsbūve/Ergonomiskums: Augstums ir lielāks par platumu (1590:1495), kas liekas nedaudz ērmīgi, taču salons liekas jūtami plašāks kā golfam- varbūt augsto griestu un taisnās aizmugures dēļ. Ļoti piemērots visādu sīku kravu pārvadāšanai pa pilsētu. Gabarītu dēļ nav problēmu ar parkošanos- ja ir 4 m pie apmales brīvi, tad tik stūres grozīšanas māka. Stūre, ja nav pastiprinātājs (man nebija), jāgroza daudz, taču tā ir ļoti viegla.
Remonti / Problēmas: Mašīna ir ar kompi un tādēļ nācās saskarties ar dažiem brīnumiem. Laikam Frolov MC bija ačgārni uzstādījusi signalizāciju, kā rezultātā kompis katru ķēdes pārrāvumu (ieslēdzot sign) godīgi reģistrēja, kas beidzās ar aizdedzes problēmām. Ķompja pieslēgums (Skandi), un miers līdz nākamai reizei. Šāda veida "remontos aizgāja ap 100 Ls, kamēr piefiksēja "vainīgo". Vispār elektrosistēma jūtīga pret mitrumu. No ritošas bija jāmaina priekšas un aizmugures bukses (90K km nobraukti pa latvijas ceļiem), bremžu kluči, gultņi vienam ritenim un tas arī bija viss no ritošas. Brieda zobsiksnas un tās sasodītās signalizācijas maiņa, no kā es atbrīvojos pārdodot auto.
Tātad PLUSI: Viegla, Augsta, Pilsētā dinamiska, Ērts salons, augstie sēdekļi, plašs, transformējams bagāžas nodalījums, ekonomskums.
MĪNUSI: Nepiemērota šosejai, Ļoti jūtīga pret vēju (uz tilta, šosejas), Sīkas elektrības ķibeles, no mitruma sargājama elektrosistēm, t. sk. kompis.
IDEĀLA pirmā mašīna, it īpaši tiem, kam (80). Bez elektrības ķibelēm, kopumā es biju ļoti apmierināts, līdz izbraukšanai uz šosejas : )
norcha @ 15.jūlijs 2003 0:00
Hyundai Trajet 2002 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Uz līzinga darbā nopirka šo septiņvietīgo venu par 12t. Ls. Standartaprīkojumā kondicionieris( baigi forša lieta, jo agrāk ar tādu ekstru nav nācies braukt), ABS, EBD, el. logi, vieglmetāla diski, spoileris un visādi forši nieciņi- kastītes, plauktiņi, el. spoguļi u. c. 2,0 l dīzeļdzinējs - 113 Zs, ēd apm. 8 litri. Ieskrienas naski, bet no 110- 150 ātrumu kāpina pakūtri. ātrāk neesmu braucis , jo nogājusi tikai 13 t. km. bet ejot šis līdz 175 ! Riepas 235\65 15., klīrenss augsts. Sēdēšana kā autobusā, el. sēdekļos( priekšējos) pēc 5. min. ir pa karstu. Salons ātri transformējas- sēdekļi grozās, ātri izceļami un ieliekami.
Mīnuss- ilgi iesilst motors, štruntīgs tembrs radiomagnetolai, liels pagrieziena rādiuss. Jauna auto smarža, viss strādā, nekas negrab- kaifs- to sapratīs tikai tas , kurš sēdies pie auto stūres kuram uz spidometra ir 50 km. Žēl, ka pārdodot savu 91. g. MB 250D nevaru pavilkt līzingu jaunam, nelielam dīzeļauto!
bazirs @ 2.decembris 2002 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti