Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel astra Caravan 1999 Novērtējums: 4 Komentāri [2]
Nopirku Opeli bet liekas ka neveiksmīgi. Pagajis jau gads bet vienos remontos Divas reizes jau nomainīju turbīnu , ziema pastāvīgi svīst stikli, sācis slikti slēgties pirmais ātrums pārejie normali , varbūt jaregulē , tek ārā dzesēšanas šķidrums aizdomas , ka motoram varbūt blive vispār gada laikā vieni remonti , it kā kad sataisa iet normāli bet dikti dārgi sanāk vēl problēma, nav laba meistara Varbūt kāds var ieteikt labu meistaru kur var dabūt literatūru par šo mašīnu. Mašīnu pirku Latgales auto pēc pirmajiem defektiem griezos pie viņiem bet neko nesolija palīdzēt e- pasts az171@inbox. lv
dons @ 1.aprīlis 2006 0:00
Opel Astra Caravan 2.0 DTI 16V 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Tātad auto: Opel Astra Caravan 2,0 DTI 16V Selection. (nez ko tas selection nozīmē. joprojām) Extras: el. spoguļi stūres pastiprinātājs, ABS, el. logi, kondicionieris, CD magnetola + vadība no stūres. Jauki. Braucu jau gadu. Pašā sākumā bija problēma ar motoru, kuru gan pārdevējs (BRC) apmaksāja. Pamatā domā tāda- tas ECOTEC motors ir pārgudrs... tam ir tas saucamais EGR vārsts, kas regulē izplūdes gāžu recirkulāciju, un šo vārstu regulē vēl viens vārsts (vadības vārsts, motorā tādi kopumā ir 3. vēl viens ir uz turbīnu un 3ais vēl nezin kam) un shos visus vārstus kustina maziņš vakumsūknis, kas, kā zināms, strādā arī uz bremzēm. Fināls ir tāds vakumsūknim (sabojājoties) pierūkst jauda un tas nespēj virināt šos vārstus pietiekami ātri. nu un motors, lai nepieļutu mātes dabas piesārņošanu, ieslēdz motoru avārijas režīmā. kas nozīmē, ka nestrādā turbīna un braucam knapi uz 70 : ). Atrisinājums- 3 dienas veči nēmās (Hanza auto) , nomainījas vienu vadības vārstu (120Ls), kuru es nez vai vajadzēja mainīt un tad kad nepaļīdzēja, tad arī vakumsūkni (~180Ls). Tas viss bez darba protams. Darbs vēl +40Ls. Paspīdēja arī doma, ka varvbūt kompi nomainīt, bet, paldies dievam, tas neapstiprinājās. (dzirdēju, ka kompis ap 1000Ls) BET.... visu salaboja un nu jau gadu braucu bez bēdu. Pats nomainīju tuvās gaismas lampiņu un tagad skatos, ka ir izdegusi viena nummura apgaismojuma lampina. Motors tāds paskaļš (salonā), bet dūc kā bitīte : ) Eļļu rij 1L/5000km. It kā daudz, bet ko padarīs. Esmu mainījis salona filtru.
vasarā kondicionieris saldē logu ciet... nu sviist tas logs ciet. Vai ar vai bez gaisa filtra. Šogad būs kondicionieris jāuzpilda. Ziemā uzsilst kūtri. nu kā jau dīzelis. Ja brauc no Rīgas uz Jelgavu, ta ap Olaini sāk nākt salonā siltumiņš. Toties -30 grādos pielaidu. Citi (arī benzīnieki) stāvēju un ar kaulainu aci noskatījās kā es pielaidu : D.
Patīk stūres vadība. Salonā man ar sievu vietas pietiek, bet aizmugurējiem tā grūtāk. Salonā var dabūt iekšā neiedomājamas lietas.... lielas, ja nolaiž krēslus. Var iekraut 3m līstes un aiztaisīt bagāžnieku.
Pašam patīk mašīnas dizains. Aizmugurei jāizdomā kaut kas krutāks, bet tā vizuāli man auto ļoti patīk. Patēriņš 6L/100km šoseja, 8L/100km pilsēta. Bāka 54L tikai.. Nesanāk leģendārais 1000 km brauciens. Logu ūdens trumulis arī mazs- kādi 2,5L laikam. Un slotiņas pēc ūdens uzšļakstīšanas 4 reizes slauka, nu un sanāk ka vasarā vai salā pa tukšo(sauso). Nezinu kā lai to maina, laikam jau nekā. Nu un vēl tāds sīkums kā tas, ka motoram nav zobsiksna, bet ķēde. pagaidām spidometrā tik 105 000. toties negribās kaut ko sačakarēt. varbūt kāds var pateikt, kad jāmaina ķēde. Ja kas, jautājiet un atbildiet : )
Ak, aizmirsu piebilst, ka stūres reika klab. Konultējos ar citiem "Opelastiem", saka, ka tā esot slimība.
Ivars_2000 @ 31.marts 2006 0:00
Opel Astra Caravan 1995 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Nobraucu es ar sho auto 4 meeneshus ~15tk km. Kopumaa labs auto. Neruuseeja. Vismaz shii ziema nekaadu redzamu skaadi nenodariija.
Ja autinja iegaades budzhets ir 2,5k EUR, nav iipashas prasiibas pret auto un negribas lielas uztureeshanas izmaksas, tad peec manaam domaam neko labaaku atrast nav iespeejams.
Manam eksemplaaram bija 1.6 ekotec dzineejs. Nevareetu teikt ka superekonomisks. Pilseetaa 9-10l, pa shosheju 7-8. Sho auto panjeemu tikai deelj labaa apriikojuma, elektriskie logi, spogulji, kondicionieris, luuka. Sedeeklji bija recaro tipa ar augstajaam malaam.
Pa shiem 15tk nomainiiju saljnjiku karbas shtokam, prieksheejo veejstiklu, kas bija saplaisaajis jau vaacijaa un stikla tiritaju klokjiiti salonaa + sveces. Tas arii viss. Godiigi sakot, nav te daudz ko rakstiit. Ja pagadaas dabuut nenojaatu eksemplaaru, tad peerciet - var ilgi braukt un neuztraukties par izmaksaam un remontiem. Auto kopumaa izturiigs un visu var dabuut jaunu jebkuraa autoveikalaa bez liekas pasuutiishanas un chakara. Paardevu to auto tikai taapeec, ka Opel nav mana marka. Tu brauc ar to auto katru dienu, bet juuti ka kautkas nav kaartiibaa. Shajaa gadiijumaa - nav pilnpiedzinjas. Man gribas iebraukt mezha celjos, paskatiities kur var izbraukt un kur nevar. Tadelj Opelii biju nedaudz viilies. Purns zems, visur grimst, visur karaas augshaa. Naakamais auto buus Subaru. Par to esmu drosh.
Shearer @ 30.marts 2006 0:00
Opel Astra 1.6 Twinport 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Tātad Astra Enyoj 1.6 Twinport 77 kW (105 hp). Nopirkts 2005. gada decembra sākumā. Nobraukums uz šodienu - 8400 km.
1. pilnībā cinkota virsbūve ar 12 gadu garantiju pret caurrūsēšanu,
2. standarta krāsojums – Royal Blue;
3. disku bremzes priekšā un trumuļu bremzes aizmugurē;
4. trešā bremžu lampa;
5. ABS bremžu sistēma;
6. EHPS - elektro- hidrauliskais stūres pastiprinātājs;
7.3- spieķu stūre ar ādas apdari;
8.5- ātrumu mehāniskā ātrumkārba;
9. tērauda diski 6.5 x 16, riepas 205/55 R16;
10. priekšējie un sānu gaisa drošības spilveni;
11.3- p- tu aktīvās drošības jostas priekšā un aizmugurē;
12. galvas balsti visām sēdvietām;
13. salona apsilde un gaisa recirkulācija;
14. klimata kontrole un kondicionieris;
15. durvju rokturi virsbūves krāsā;
16. elektriski vadāmi un apsildāmi sānu spoguļi;
17. radio ar CD atskaņotāju;
18. borta kompjūters;
19. kruīza kontrole;
20. vadība uz stūres (borta kompjūters un audio);
21. vadītāja sēdekļa regulēšana 6 virzienos;
22. elektriski logu pacēlāji priekšējām durvīm;
23. stikli viegli tonēti;
24. centrālā atslēga ar tālvadību;
25. dzinēja imobilaizers;
26. sānu moldingi virsbūves krāsā;
27. Light Pack (salona apgaismojums lasīšanai priekšā un aizmugurē);
28. Priekšējā stikla apsilde.
29. vadītāja elkoņa balsts;
30. aizmugurējie sēdēkļi nolaižami (60:40)

Atklāju vienu lietu. Ja ir uzgriezta skaļa mūzika un sanāk ļoti, ļoti strauji bremzēt, tad CD (Radio) skanēšanas skaļums automātiski samazinās līdz minimālai dzirdamībai. Nezinu – vai tas ir gļuks vai arī fīča – neesmu par tādu lietu interesējies.

Mīnuss:
1. aizmugurējais stikls ātri paliek netīrs (it sevišķi slapjdraņķī), tādēļ tas arī ir viens no iemesliem, kādēļ samērā ātri beidzas logu šķidrums, jo man patīk braukt ar tīriem stikliem : );
2. manuprāt paliels benzīna vidējais patēriņš priekš 1.6 benzīnnieka ziemas periodā (vidēji 7.3, norādīto 6.6 vietā). Nedzīvoju Rīgā, bet gan 30 km attālumā no Rīgas robežas, tā kā katru dienu sanāk lielāko daļu no ceļa pavadīt uz šosejas.
3. lai gan motoru salonā praktiski nedzird, toties riepu dzirdamību salonā vēlētos mazāku.
4. Ar rūpnīcas audio var klausīties vieglus POP, ROCK un šo to iz vieglas deju mūzikas, bet tā kā man patīk klausīties kvalitatīvu smago deju mūziku, tad diemžēl standarta audio instalācija nevelk (it īpaši tas attiecas uz basiem).


Pluss:
1. Lieliska vadāmība un ļoti laba saķere ar ceļu (tad, kad tikko uzsnigušajā sniegā visi vilkās kā eži, man nebija nekādu problēmu. Braucu smiedamies, stūrējot bezmaz vai ar vienas rokas 2 pirkstiem. )
2. Ļoti ātri uzsilst aukstos, ļoti aukstos ziemas rītos. (it sevišķi ir patīkama priekšējā stikla apsilde) un arī protams pielaišana –30 grādos nesagādāja problēmas.
3. Sēdekļu konstrukcijas un stūres izvietojums ir gana parocīgs lai vadītājs tur varētu iekārtoties pēc sirds patikas (vai nu kā sporta mašīnā, vai arī kā minivenā);
4. Pagaidām nekas nekur negrab;

Jautājums – ko es iegūtu un ko zaudētu, ja OPELĪTI nomainītu uz Jauno CIVIC vai YARIS???

Endrju @ 14.marts 2006 0:00
Opel Rekord 2.0 S 1986 Novērtējums: 2 Komentāri [1]
1999. gada vajadzēja braukt uz Jūrkalni un lielā steigā nopirku 1986. gada opel rekord 2.0S. No visiem 9 auto, kuri ir bijuši manā īpašumā, šis ir visbriesmīgākais. 2.0 karburatora motors benzīnu ēda lielām mutēm un ne velna negāja. 4. robu kārbai pie 120 km/h bija 4000 rpm, aiz kam salonā liels troksnis un komforts zems. Pusgada laikā tas aparāts pilnībā sapuva (rezerves ritenis draudēja izkrist, glazes gāzās kopā) un finālā auto sānos manas vainas dēļ iebrauca ford eskorts un abas mašīnas nonāca pie viena cilvēka sadalīšanai. Pusgada laikā vairākas reizes tika metinās izpūtējs (zems, regulāri tika kaut kur uzdauzīts) karbūzis (atskrūvējās divas skrūvītes un no Miķeļtorņa atbraucu ar auto, kuram brīvgaitā bija 4000 rpm), vēl visādi sīkumi. Vienīgais, kas man tajā lamatā patika, bija komforts pilsētā.
Peecis @ 3.februāris 2006 0:00
Opel Astra Njoy G 1.7 CDTi 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
Nopirku šo auto 2004 gada rudenī. Vācija pa pusgadu bija jau noskrējis 70Tkm, kas nav maz. Bet par cik pie šāda nobraukuma motors ir normāli iebraukts, tad viss bija ok. Tātad tuvāk par auto, viens no pēdējiem AStras G ražošanas gadiem, laikam lai piesaistītu pircējus izveidoja versiju Njoy, kur standartā bija Ādas stūre, ādas ātrumpārslēgs, kondicionieris, elektriskie logi, ABS (kas laikam ir papildopcija, vismaz vecāka gājumu astrām tā bija) metāliskā krāsā, galvas balsti viesiem pasažieriem, hromēti rimbulīši apspidometra rādītājiem, lietie diski, nu laikam tā īsumā viss. AUto bija universālis, ar jaunās astras 1.7 Cdti notorīti, gāja labi, ne viens vien bija izbrīnīts par labajām gaitas īpašībām. Benzīnu tērēja ļoti maz pilsētā viarāk par 6 vispaŗ nevarēju dabūt uz šosejas, ja pareizi aprēķini ap 4, varbūt pat drusku zem. Nepatīk sēdēšana, neērta, arī pasažieriem ir ļoti maz vietas.
Tātad īss rezumē:

+ Aprīkojums
+ Motors
+ Patēriņš

- Sēdēšana
- Aizmugurējiem pasažietieriem ĻOTI maz vietas

Kopumā biju ļoti apmierināts ar auto, ceru, ka nākamais īpašnieks arī ir priecīgs.
 
joekdi @ 26.janvāris 2006 0:00
Opel kadett 1.3s 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Meine erste auto war opel kadett.. :D Bija iegādāts jau pirms tiesību iegūšanas un tiesību zaudēšanas. pirms 2gadiem. Konkrēti manam auto es biju 5. saimnieks, bet pirms manis to lietoja pensionārs tomēr tehniski stāvoklis bija tīri labs, pēc nopirkšanas auto tika pārmetināts un apstrādāts, salonā vadītāja sedeklis nomainīts, jo vienos caurumos, mans bija kaut kādas sporta komplektācijas, jo bija Recaro, tahomoetrs un piekare kā čoma GSI, vēl viņš bija tikko krāsots un spilgti sarkana krāsā ar spīdīgu izpūtēju un lietajiem izskatījās glīti, īpaši pēc vaska terapijās;). Motorīts 1.3s ar karbiķi un 75lopiņiem, bija patiešām dinamisks, apetīte paliela ap 9-10l pilsēta, trase gan max 7l. Piekare šim auto ļoti izturīga, iedod vecam durķim pabraukt, tas ar 2. grīdā pa peļķi, kur protams bedre dziļa un baigs sitiens, ka gandrīz zobi izbira, vairāk viņš netika pie tās mašīnas, tomēr jāatzīst, ka pirmajās reizēs arī es vieu reizi bremzēju mazākā, bet tomēr bedrīte iebraucu, taču ar piekari viss ok.
Bija arī mīnusiņi: pēc laiciņa sāka pamatīgi tecēt udens gar sūkni sūkni, bet bija vasara, slinkums taisīt, tapēc lēju tik klāt, pāris reizes braucu vispār bez šķidruma, 1reiz pa korķi uz 13. janvārenes, bet tālāk par trešo iedaļu nepārkarsa.
Vēl ļoti daudz cietas plastmasas, kas baigi grabēja, bremzes ir baigi cimperlīgās, aizmugurē kautkāda automātiskā regulēšanās, kas biš pakretinēja, bet, kad sataisīja, tad strādāja ilgi un labi.. Nobeidzās arī inducene laikam, pēc zināma attāluma slāpa un tad nevarēja vai bija grūti pielaist, tomēr pēdējo reizi pirms nomainīšanas, bija brīdinājuma slāpiens, pēc kura un nolēmu griezties atpakaļ uz garāžu, noslāpa tieši pie vārtiem, tad aizgājām uz šrotiņu tur pat zem Kalnciema tilta, nopirkām un uzlikām un tad es to mašīnu pārdevu... bilde nav jo biju tik stulbs, ka izdēsu... :(
seatbelt @ 22.janvāris 2006 0:00
Opel Astra New 1.6 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
NU tā. 2005. gada decembrī tika iegādāta Jaunā Astriņa. Patreiz ir nobraukti 2 600 km - kā saka vēl iebraukuma stadijā. Komplektācija - el. logi, el. un apsildāmie spoguļi, borta kompis, kruīzs, stūres augstuma un dziļuma regulētājs, klimata kontrole, ABS, 16 collu diski rūpnīcas CD ar 6 tumbām un vēl visādi sīki fintjiķi. Vidējais patēriņš pagaidām ir 6,8 - 7.0 litri/100km, jo vēl neesmu izmantojis kruīza kontroli un pilsētas režīmā nesēņoju. Principā tuvākajā laikā ir plānots sākt izmantot kruīzu un pamēģināt biku pasēņot pa pilsētu, tad redzēs vai ir atšķirība patēriņā. Salons ir samērā kluss. Tā kā neesmu pa šoseju braucis ar lieliem apgriezieniem, pagaidām, tad vēl nevaru pateikt vai trokšņu līmenis būtiski pieaug. Vismaz pagaidām salonā brauciena laikā var mierīgi, pat ļoti klusu savā starpā sarunāties un nav jābļauj : ) Manevrēšana vienkārši pārsteidz - īstenībā nebiju gaidījis tik labu saķeri ar zemi un asfaltu. Par to liels prieks. Priekš sava 1.6 litra motoriņa un pateicoties īsajiem gājieniem, ļoti dinamiski un naski ceļ autiņu uz priekšu. Tā kā ir jauns autiņš, tad es arī vēl pagaidām necenšos spiest laukā visu ko autiņš spēj, bet jau tagad, taupības režīmā jūtams, ka var krustojumos pakaitināt dažu labu gangsteri : ) OK. Pagaidām viss, tad kad būs 5 000 km, tad došu ziņu.
Artiks @ 13.janvāris 2006 0:00
Opel Astra Caravana1.8i 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Savu Opelīti iegādājos 2005 gada janvārī. par 1600 Eur.
Autiņš bīja nācis no Vācījas. Pirmajā brīdī biju patīkami pārsteigt par kluso salonu, jo visām iepriekšējām mašīnām tas bija daudz skalīaks, pat salīdzinot Ar 96 gada Vektru sedant. Neraugoties uz to ka braucu pa dažāda seguma ceļiem pagaidām tas nav vel sācis vairāk grabēt. Bija iesākumā arī viens nepatīkams pārsteigums, diezgan liels degvielas patēriņs 11-12 litri uz 100km pat braucot pa taisnu gabalu, kā arī sajūta ka autiņs ir taka tāds gurdens. Aizdzivu uz Opel centru uz diagnostiku nomainīju degvielas filtru, sveces, gaisa filtru. Kompis uzrādīja ka viss esot Ok. bet dzīvē nekādu rezūltātu. Domāju ka esmu pamatīgi iegrābies, jo bīju rēķinājies ar kādien 7-8 litriem uz 100km. Bet nek obraucu ar tādu pāšu. Līdz kādu dienu braucot jūtu, ka kautkas taka atnāsis valā, mans autiņs palicis taka dinamiskāks un degvielas patēriņs arī taka normalizējies. Secināju ka drosi vien autiņs kādu brīdi bīj stāvējis un kāds gaisa kanāls aizsērējis un tagad atnācis valā. Tikai nekādi nevaru saprast kāpēc to Opel centrā neviens nevarēja atrast. Nākamie piedzīvojumi sākās kad izdomāju nomainīt zobsiksnu, jo nezināju kādā stāvoklī vecā ir, jo no motora pa pa brīžam nāca tāda jocīga svilpoņa. Servisā siksnu nomainīja , svilpoņa pazuda, pēc pāris dienām svilpoņa parādījās no jauna , bet nu jau skalāka. Pēc nedēļas nācās servisā atgriesties, jo kā izrādījās ūdens sūkņa gūltnis beigts. Vel pa šo laiku dabuju mainīt abās pusēs stabilizātora stieņa bukses. tās droši vien ka vel bija no rūpnīvas jo servisā tica ka plastmasa pārlūzusi no vecuma. Par opelīša rūsēšanu zināju jau iepriekš tāpēc tā man nekādu lielu šoku neizraisīja, kaut gan uz doto brīdi rūsa uzmetusies tikai uz viena sliekšņa priekšējā labajā pusē, kur kā iszkatās ka vācījā kāds nejēga ielaidis iekšā dankratu un pēc tam ar kaut kādiem sveķiem vai silikonu to aizlāpījis. Tagad mirtums ticis garām un dara tur ko var. Tagas kad sākusies nākamā ziema ir kautkādas problēmas ar salona apsildi. to vienkārši nevar uzsildīt. motors ir silts bet salonā pūš ieksā vai vēsu gaisu. Man ir tādas aizdomas ga sistēmai ir nepieciešama kaut kāda atgaisošana, kas nau izdarīta pēc ūdesns sūkņa nomaiņas jo iepriekšejā ziemā salonā siltais gais nāca gandrīs vai tulīt pēc motora iedarbināšanas, kā arī ja motortelpā rūcošam motoram izspaida dzesēšanas šķidruma vadus gais uz kādu brīdi salonā nāk silts. Varbūt ja kāds zin kā šo sistēmu atgaisot var padalīties savā pieredzē.

Kopumā vērtējums par autiņu
+ Stabils uz dažadiem ceļa segumiem
+ Viegal un vienkārša vadāmība.
+ Erts un kluss salons priekš savas klases.
+ Liela salona ietilpība dažādu kravu pārvadāšanai.
+ Lēts ekspluotācijā.
- Opel pamat slimība rūsa
- neliels kūrsuns uz šosejas ar 4 un 5 ātrumu pie apdzīšanas
GWL @ 29.decembris 2005 0:00
Opel Astra 2,0 TDL 1999 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Sveicināti!
Tagad arī es varu padalīties ar savu pieredzi auto iegādē un uzturēšanā.
Auto izvēles galvenie priekšnoteikumi:
- ekonomija, jo dienā jāveic ~100km, tātad dīzelis;
- ir jābūt četrām durvīm, lai nav pašam jālien ārā, lai tiktu iekšā- ārā pasažieri;
- vācu ražojums, cerībā uz lētākām rezerves daļām, salīdzinājumā ar japāņu auto;
- auto aprīkojums ar elektroniku, kaut minimāli, bet lai ir elektrologi un kondicionieris;
- auto vērtība līdz 6000, - eiras, bet ražota 2000-2002. gadā.
Izvēle krita uz polo, fabiu un astru.
Tālāk sekoja informācijas ievākšana no visiem iespējamiem interneta avotiem, literatūras un draugu viedokļiem un ieteikumiem. Un visam tam rezultāts bija tāds, ka es devos pie leišiem, jo tur esot lētu auto zeme, bet iespējams, ka auto ir sisti vai arī jau sataisīti Lietuvā pēc atvešanas no Vācijas. Pēc četru stundu vazāšanās pa auto plačiem varu teikt to, ka tā arī ir- autiņi ir sisti, sisti un laboti Lietuvā, nobraukti un lēti. Lēti ne tikai pēc cenas, bet arī no vizuālā- skata ne kāda! Noskumis atgriezos Latvijā, jo pie mums uz doto brīdi izvēles starp lietotām astrām nebija.
Bet ilgi nebija jāgaida- pēc divām nedēļām viens eksemplārs tika atvests no Francijas. Astra ar 2,0 turbodīzeli- iepatikās nu gana, bet tas ir 1999. gada ražojums un dīzelis bez interkūlera- 100zs vietā tikai 82 lopiņi. Kā arī neticams noskrējiens- sešu gadi un tikai 100 000km. Bet pirmā saviļņojuma mudināts, tomēr veicu sīkāku auto apskati un izpēti. Biju pārsteigts- pat no auto apakšas tas izskatījās labi, pat ļoti labi. Un salons arī kopts.
Ar labām domām un prieka sajūtu par skaisto astru, samaksāju 5900, - eiras.
Pēc pāris dienu vizināšanās veicu apkopi- eļļas, eļļas un degvielas filtra, gaisa filtra un kalotku nomaiņu. Izrādījās, ka visiem četriem riteņiem ir disku bremzes- kalotkas jau bija sākušas skrāpēt diskus. Un zobsiksnas vietā šai ir ķēde- paļaujoties uz uzrādīto noskrējienu, ķēdes maiņu neveicu.
Jau pirmajā dienā Astra tika nosaukta par Astrīdu un tika sākta tās ekspluatācija pa „ideālajiem” Latvijas ceļiem. Pēc pusotra mēneša vizināšanās ir nobraukti virs 6000km. Brauciens pa Rīgas- Jelgavas štrāsi problēmas nesagādā. Uz štrāses vidējais ātrums 110-120km/h, gaita līgana, uz ceļa turas labi. Braukšana sanāk pārsvarā pa tumsu- gan no rīta, gan vakarā, tāpēc braukšanu atvieglo labas tuvās gaismas- intensīvas satiksmes dēļ tālās gaismas praktiski nesanāk lietot. Salons ir vienkāršs, ar kastītēm katrās durvīs, aizmugurējais beņķis dalāms un ir garo priekšmetu atveri- patiešām noderīga lieta!
Degvielas patēriņš. Braucot 70:30 štrāsei par labu ar 4 pasažieriem un vidējo ātrumu 110-120 km/h un Rīgas korķiem, patēriņš ir normāls -5,6litri. Bet ja brauc divatā un pēc noteikumiem, tad ar vienu bāku var nobraukt 1000 km ar vidējo patēriņu 4,8l. Bet ilgi jau nevar izturēt- braukt pēc noteikumiem, ne tikai pašam ir vēlme ātrāk tikt mājās, bet arī uz to provocēt sponsori. Un braucot uz latgali pa Rīga- Daugavpils ceļu uzradās skūtais ar MB, kurš visu ceļu vālēja 140-160km/h. Tā mēs arī braucām- visu ceļu pedālis grīdā, nemitīgas apdzīšanas un bremzēšanas. Astrīdai šis bija pirmais un pēdējais manis mocīšanas gājiens, jo tas viņai nebija viegli. Lai gan biju viens, auto tukšs, patēriņš bija 7,5l uz simts kilometriem.
Dinamika. Nu ja vispār var par tādu runāt šim auto. 165km/h pavelk, izspiestu arī papīros uzrādītos 170 un vēl nedaudz vairāk, bet tādam ātrumam viņa nav domāta- pie 140km/h parādās palielināta vibrācija un paātrinājums kā tāds pazūd. Vienam braucot apdzīšanas veikt no ātruma 80 – 100km/h līdz 140km/h problēmas nesagādā vispār, bet ar visu pilnu masu- ir jābūt pacietīgam. Starp citu šim mazajam vāģim pilna masa ir 1800kg un ar 82 lopiņiem ir par īsu!
Ekspluatējot Astrīdu nepilnus divus mēnešus varu pateikt lūk ko:
- labs vidusslāņa auto, bet ir jārēķinās ar... ;
- ... to, ka svīst stikli, bet aizmugurējos stiklus atsvīdušus neesmu redzējis, kaut gan pečka strādā uz pilnu klapi(cirkulāciju vispār labāk neslēgt iekšā), bet silda labi;
- grab plastmasas;
- pie 70km/h sāk gaudot vējš- reizēm kaitinoši skaļi;
- lieli priekšējie statņi, kas apgrūtina redzamību;
- motors ēd eļļu, nu jau esmu papildus ielējis 0,7l , uz vienu tehniskās apkopes intervālu papildus sanāks 1l eļļas;
- labas tuvās gaismas;
- šai ir dažas ekstras- priekšējie elektrologi, stūres lifts un kondicionieris, kā arī samta salons;
- pietiekoši ietilpīgs bagāžnieks;
- grūti pierast pie sānu atpakaļskata spoguļiem- kaut kā izliekti, kas apgrūtina parkošanos, jo maldina par reālajiem attālumiem.
Un vēl- ātri atklājās, pēc manām domām, viens no auto pārdošanas iemesliem. Vairākas sekundes braucot konstantā ātrumā 97 km/h vai 117 km/h iedegas motora elektronikas lampiņa. Izrādījās, ka tas ir gaisa plūsmas mērītājs. Tas datčiks pie opel dīlera maksā ~180, -Ls, bet cik tāds maksātu francijā vēl ar visu nomaiņu? Cik man zināms, tad tas neko citu kā degvielas padošanas daudzumu nemēra. Un ja viņu izņem ārā, tad kompis dod iekšā palielinātu degvielas daudzumu- sava veida čiptunings! Varbūt kāds var dot savu padomu! Pagaidām to mērītāju nemainīšu.
Kad būs kādi jaunumi, tad par tiem arī Jūs uzzināsiet!
 
žuks @ 30.novembris 2005 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti