Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Astra 1.7TD 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [27]
Nu jau 2 nedēļas vizinos ar opeli. 99. gada decembris ar noskrējienu 107000km. Tikko no vaacijas armijas. Ekstru vispār nav nekādu, ja neskaita ABS, stūres pastiprinātāju, ko laikam jau par ekstru vispār nevar uzskatīt.
Jāsaka, ka biju pārsteigts, ka opelis var tik labi turēties uz ceļa un mīksti iet pāri izdangātiem ceļiem.

Jau no sākuma nomainīju pakaļējos bremžu klučus, zobsiksnu, ūdens sūkni, gaisa filtru un ielēju sintētiku. Tas kopā izmaksāja 220Ls.

Motors ir opeļa 1.7 68 zirgu turbo dīzelis. speciālisti stāsta, ka jamais ir labāks par isuzu variantu, bet nu par to ne man spriest. esmu nobraucis kādus 1300km. Patēriņš man sanāk 4.5l/100km pa trasi un kādi 7.5l/km pilsēta. Biju domājis, ka pilsētā tāds aparāts ir ekonomiskāks, bet nu ceļ augšā labi, tāpēc laikam ēd arī labi. Mašīna pasmaga 1234kg, par ko es biju izbrīnīts.

Tad uz doto brīdi sekojošs vērtējums:
- panelim pie priekšējā stirkla ir plastmasas restīte, kas pa bruģi braucot grab. vēl kaut kur plastmasa grab, bet nu jāsaka, ne pārāk uzkrītoši.
- sēdekļi uz garākiem gabaliem neērtāki, kā audi 80, ar kuru vizinājos iepriekš.
- balta krāsa
- nav nekādu ekstru, bet varbūt pat opelim labāk to mazāk, jo dzirdēts, ka ar elektību jamiem parasti problēmas.
- atnāca ar vienu atslēgu, nācās pasūtīt otru Hansa auto, lai varētu kasko apdrošināt. Atslēgā nāk iekšā imobilaizers, atslēga izmaksāja 50Ls.
- tik mazai mašīnai rijīgs pilsētā
- diezgan ierobežota redzamība parkojoties stāvvietās.
- izskatās, ka izspūtējs 2 gadu laikā sarūsēs

+ ekonomisks ārpus pilsētas
+ pietiekami dinamisks, lai ar pilnu mašīnu apdzītu fūres
+ Labi pārskatāms panelis un visai patīkams salona dizains, ja vien materiāli nebūtu tik prasti
+ļoti ērti manevrēt pilsētā
+ samērā precīzs stūres mehānisms
+ mīksta balstiekārta
+ pilnībā cinkots, bet nu cik esmu dzirdējis, cimnkojums nav tik kvalitatīvs, kā audi.
+ samērā labas tuvās gaismas

Nu pagaidām neko vairāk pateikt nevaru, vēlāk pierakstīšu vēl šo to.
Vārdu sakot labs pārvietošanās līdzeklis no punkta A līdz punktam B par saprātīgām izmaksām.
Domāju kādus 2 gadus braukt un pēc tam atgriezties pie Audi. Gan jau par šo laiku nopelnīšu ko komfortablāku: )
Vilko @ 15.septembris 2005 0:00
Opel Astra Caravan 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
ieraksts tapis, jo negribas piekrist iepriekšējam rakstam par opel astra new 1.6 - autors Kasinsh.

tas gan nav baazes modelis, kā kasinsh gadījumā, bet astra caravan cosmo versija ar 1.8 benzīnmotoru un manuālo kārbu.
komplektācija - xenona gaismas, priekšējie miglas lukturi, el. regulējami, nolokāmi, apsildāmi spoguļi, vieglmetāla diski R16 ar Bridgestone Turanza ER300 riepām, "sportiska" tipa sēdekļi : ) (tā nu lielīgi nosaukuši dīleri) - paaugstinātas malas - malas āda, vidus audums, klimatkontrole, borta kompis, divkārtu metalikas krāsojums, rūpnīcas signalizācija... un varbūt vēl kaads vācu auto papildaprīkojuma cieniigs šikums - sīkums. Bet pārējo aprīkojumu var apskatīt opel mājaslapā - kas Cosmo koplektācijā ietilpst.
Par audio - taa kaa esmu braucis ne vienu reizi vien uz Latvijas nostūriem (ap 200km no Rīgas), bet tas nopeltais, parastaakais opel radio ar cd (CD 30) turpinaaja skaneet un sekoja līdzi radiostacijai SWH ciktāl tas bij iespējams.
Par piekari - stabils gan uz asfalta gan uz grunts ceļiem. Varbūt tādēļ, ka nedaudz smagāks par 5d versiju. jebkurā gadījumā vēl nav radusies sajūta, ka var norauties no trases.
Bremzes arī ir labas. Tas, ka ir cilvēki, kas spēj tās nokarsēt nenozīmē, ka tie ir mēsli un ar tām nevar nobremzēt. Sportiski ir jābrauc ar sportiskām automašīnām nevis ar 1,6 opeliiti, kuram attieciigas bremzes uzliktas.
Ikdienā nobraucu aptuveni 120km - dzīvesvieta 56km no Rīgas. braucu kā visi - plūsmā nedaudz virs atļautā ātruma, līdz ar to degvielas patēriņš - vid 7,5 pēc kompja datiem. Pāris dienas pabraukāju tikai pa Rīgu - patēriņš - 9l. tiesa gan, nemēģināju sportot : ).

kopsavilkums

+ dizains
+ ekonomisks un dinamisks dzinējs (vid. 7,5l/100km)
+ izcilas tuvās gaismas
+ patīk pagriezienu pārslēdzēja darbība

- paskaļš dzinējs un vāja skaņas izolācija

Pievienots:
nu ir 30.08.2005. ir nobraukti gandriiz 7oookm

pasham smiekliigi, bet izraadaas, ka autinjam ir augstspiediena lukturu mazgaataji.. : )
visiem "zhopelju" niideejiem par skaadi veel nekas negrab un nav nokritis...
+ degvielas pateerinjsh peec taa saucamaas "obkatkas" kljuvis pieklaajiigaaks - ikdienas ciklaa 7,2l/100km


... @ 30.augusts 2005 0:00
Opel Kadett GSI 2.0 16v 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [10]
Manā īpašumā nonāca kadets 2003. gada pavasarī. Auto bija stāvējis nelietots no 95. gada. Nobraukums šovasar uzleca 100 000. Tātad kādi trūkumi: ļoti jāuzpasē 16v motora siksnas. Ja zobusiksnu aprauj, (manējam 2reiz) ir prieki lieli. Tāpēc tagad braukāju ar parasto 8v 2.0. Nākamā problēma ir tā ka motoriņš ir tik jaudīgs, ka rauj auto priekšu nost (motortelpā parādās plaisas), bez rūsas nopelniem. Iespējams, ka tas tāpēc, ka priekša bijusi sista un nav īsti taisna ģeometrija. Vēl protams opeļam raksturīgā salona skaņa. Braucot pa Latvijas ceļiem ir diezgan ciets. Par ritošo daļu nesūdzos, jo nobraukums ir mazs. Dažreiz vajag padraudzēties ar antikoroziju, bet savādāk nemaz tik traki nepūst. Arī diagnostikas lampas (tas displejs, kurš ir paneļa centrā) vairs nav pie dzīvības. ABSis nestrādā, jo 2 dačiki pie riteņiem nedarbojas. Taču parastās bremzes darbojas kā pulkstenis. (galvenais lai teh. apskates vīri nepamana, ka auto ir paredzēts ABS) Plusi protams ir jauda, par to nesūdzos. Arī izskats ir pieņemams. Elektriskais panelis arī kalpo godam, tikai varētu būt problēma ar paneļa apgaismes spuldzītēm, jo tās mīl izdegt. Tas ir auto diviem cilvēkiem, nu maksimums - 3. Degvielas patēriņš priekš 2.0 motora man patīk. Braucot veikli virs 9,5l nav. Normāli braucot pa pilsētu ir 8 - 8.5 bet uz šosejas - kā brauc. vienreiz pat "izvilku " ar 5l uz 100. Bet vidēji tie ir nepilni 7l. Ar pašreizējo 2.0 motoru problēmas praktiski nav. Vienīgais dzesēšanas trubas 3x aizgāja pa gaisu. Varbūt no dīkstāves, varbūt tā ir Opel vaina. Arī gofra uz gaisa filtru jāpieskata, jo savādāk nemaz iedarbināt nevar.
JAZZ @ 28.jūlijs 2005 0:00
Opel Astra new 1.6i 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [23]
Tad nu tā, bija iespēja notestēt Opel Astra New 1.6i ar Easytronic automātisko ātrumkārbu ( nobraukums 6000 km). Tā kā brīvdienās tika nobraukti gandrīz 400 km, savs viedoklis laikam būs izveidojies. Tika braukāts arī pa zemes ceļiem, pie tam arī sportiskā režīmā.

Saņemot testa auto, pirmais iespaids – sarkans kā ugunsdzēsēju spainis  Bāzes komplektācija Essentia (papildināts ar kondicionieri un MP3 CD atskaņotāju) – patiesībā, izskatās visai prasts un lēts ne tikai no ārpuses, bet arī salonā.

Sēdekļi regulējas minimāli, tie ir pacieti un ne īpaši ērti. Katrā ziņā, nejūtos īpaši komfortabli. Salons izskatās primitīvs, apkārt viena plastmasa (tā turklāt sāk grabēt gan pa bedrēm, gan pa zemes ceļu). Audiosistēma var tikt uzskatīta par lielāko kaunu Opel ražotājam (jāpiemaksā 425, - euro), jo skaņas nekādas, arī radio neuztver īsti kvalitatīvi pat Rīgas apkaimē.

Īsta katastrofa ir Easytronic ātrumkārba ar automātisko un manuālo režīmu. Ātrumi pārslēdzas ar milzīgu aizturi (dzinēja apgriezieni tiek nomesti, izjūtas, kā piegriežot degvielas padevi) – tas pats arī sporta režīmā! Ja pierod, tad ar sajūtām jākontrolē brīdis, kad slēgsies ātrumi, tad jānomet gāze un pēc tam jādod virsū atkal. Nu kaut kāds sviests – neredzu jēgu šādam automātam (???). Vēloties strauji paātrināties, ieminam pedāli grīdā un – pauze : (
Pēc brīža „izšauj” ... Secinājums – tā noteikti nav 1000, - euro vērta opcija.

Par gaitas īpašībām – dzinējs 1.6 Twinport ar 105 zs ir gana dinamisks, vismaz režīmā SPORT (podziņa panelī) viss notiek daudz azartiskāk un patīkamāk. Tiesa gan – atkal prieku bojā ātrumkārba. Ļoti priecē degvielas patēriņš ( sanāca 7.8 litri kārtīgā testa režīmā, pārsvarā piepilsētā). Diemžēl dzinējs paskaļš, īpaši virs 3500 apgriezieniem.
Braucot troksnis salonā palielinās – dzird vēja radīto troksni, arī riepas R16 dara savu. Skaļš auto (pretēji slavētajam no dīlera puses).
Piekare visai izdevusies - uz asfalta ceļiem auto ir stabils, arī lielos ātrumos. Pretējs efekts uz grunts ceļa – pastāvīgi tendence izslīdēt aizmugurei, pat nedaudz pagriežot stūri, tā cenšas apsteigt priekšgalu... Absolūta nedrošības sajūta.
Salīdzinoši vājas bremzes – sportiskā režīmā momentā uzkarsa un nobremzēt bija teju vai neiespējami (bet, tā kā braucu pa zemes ceļiem ārpus apdzīvotām vietām, tas neradīja draudus apkārtējiem) – T veida krustojumā aizbraucu taisni. Vien ABS tirkšķēja...

Tātad īss rezumē par jauno Opel Astra:

+ dizains
+ ļoti ekonomisks un dinamisks dzinējs
+ izcilas tuvās gaismas
+ interesanta šķita pagriezienu pārslēdzēja darbība (subjektīvi)

- Easytronic automāts ir atbaidoša opcija
- vājas bremzes
- paskaļš dzinējs un vāja skaņas izolācija
- ļoti prasta salona apdare bāzes komplektācijā
- ārkārtīgi augsta cena par šādu auto ( ~ 16 000 euro )

Kopsummā mans viedoklis ir sekojošs – auto ir labs, kamēr jauns. Kā darba autiņš – ideāls variants. Kā personīgais un par šādu naudu – es noteikti nepirktu. Vairs... Kādu laiku atpakal gan par to iedomājos. Tagad viedoklis ir skaidrs.

Lai OPEL dīleriem daudz klientu : )
Kasinsh @ 6.jūnijs 2005 0:00
Opel astra g 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Modelis: astra g '99
Tips: sedans
Motors: ecotec 2.0 16v 136 zs, benziins
aprīkojums: lietie diski, miglas lukturi, sēdekļu apsilde, kondicionieris, borta kompis, elektriskie logi, multistuure ar cd atskanjotaaju, 2x airbagi + pirotehniskie droshiibas jostu spriegotaaji, lukturu augstuma korektors, abs, pretspoleeshanas sisteema(ljoti noderiiga ziemaa).
autinju nopirku gandriiz gadu atpakakalj. auto kopsh dzimshanas braucis pa lv, bijis dienesta, servisa graamatinja. nobraukums pērkot bija ~180 000.
remonti pec pirkshanas: zobsiksna un rulliishi, sveces, aizmugureejo bremzu suportu tiiriishana + kalotkas, aizmugureejie amiishi, elja+filtrs. kopaa ap ~300 Ls.
remonti liidz shodienai: prieksheejaa amortizaatora stabilizaators 15 ls ar nomainju
elja+ filtrs laikam ~ 30 ls.
ta ari pagaidam nekas vairs nav jaremonte. piekare nekas negrab, motors duuc kaa bitiite.
par auto: neskatoties uz to ka auto dziits pa lv celjiem salonaa nekas negrab, skanjas izolaacija arii normaala, ja labas riepas celju praktiski nedzird. seedeklji vareeja buut dziljaaki un eertaaki. protams salons nav no lielaakajiem bet 3 cilveeku gjimenei ir pietiekams. auto uz celja turas saliidzinoshi labi. protams motora smaguma deelj ziemaa meedz nest priekshu araa. arii vasaraa ja labi gaazj(protams nespoleejot). principaa ljoti demokraatisks auto. rezerves dalju cena arii diezgan ok. shrotos probleemu nav. benu eed: ~7-7,5 l/100km shoseja, 8,5-9,5 l/100km pilseeta. jaasaka ka piekare laikam ir izturiiga njemot veera ka autinsh dziits pa lv un pats esmu norullejis ~ 18 tk km.
miinusi: motors eed elju, jo defekts no ruupniicas. laikam liidz 2000 gadam visaam 1.8-2.0 astraam taa probleema. 1l eljas uz ~ 4000 km. probleema vaarstu vadiiklaas vai kur tur. bet nu mani tas iipashi neutrauc jo neko ipashi neietekmee, sveces nokveepushas nav ta ka neuztraucos. vismaz motoram elja svaiga vienmeer.
aizmugurejie suporti - latvijas apstakljos pieseeree un kljiilee nost. cik izskatas tad bus japerk uz ta jauns kreisais suports.
elektronika - paredzu ka pec paris gadiem buus auzas jo elektonikas motoraa un visur citur sabazts nemeeraa.
pa ziemu parparadijas shadi tadi elekribas gljuki, tjipa atnirdzas abs un tc bet pec kada laika pargaja. arzemju forumos esmu lasijis ka elektriba ir vaja vieta. motora visadi apgrizienu datchiki ejot pie dieviem, utt.
kopumaa njemot uzskatu ka labs auto par normaalu cenu un zemaam ekspluataacijas izmaksaam. ja laba koplektaacija tad vispaar super.
varbuut vel kaads astras ipashnieks vareetu padaliities ar pieredzi?
p. s. foto tikai ilustraacijai.
 
kkas @ 23.maijs 2005 0:00
Opel kadett 1985 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
6. g atpakaļ nopirku kadett, kopa nobraucu ap 250 t. km. aptuveni 2. g. braucu uz servisiem (nomainīju visas piekares bukses ap 100 ls, kalpo vel tagad). pēc tam sāku skrūvēt pats , jo kas servisā sataisīts tas pec gada otreiz jātaisa, tā bija ar priekšējiem bremžu suportiem(sprūda, kaut kā nebūt iztīrija vadīklas un neviens jau neies nopūlēties un skatīt izspiedēj cilindru, vismaz pacelt malu putekļu gumījai un izslaucīt un iepilināt eļļu, tikai paskaidro ka vajag jaunu suportu. tad Ņēmu iztīriju pats un 3. g pec kārtas bremžiem tehniskajā apska'te novirze par 0.15-0.2 iedaļas)mainōju izpūtēju -45 ls, pakaļējos bremžu barabānus2. gab 15. ls lietoti labi, tad pie 170 t. km nokavu motoru nomainīju 110(kopā ar darbu). ls, tad pec 30 t. km parsitu karteri un nepamanīju un atkal nokavu motyoru, nākamo motoru nomainīju pats(motors 45+10blīve+7 gultnis spararatā, vienreiz 2. gados jānomaina visi šarnīri un stūres pirksti(kopā ar darbu augšejo stūres pirkstu nomaiņai , jo bez sil'dīšanas arā nedabūt ap 30-35ls)putekļu gumijas uz pusasīm 5ls gab(mainītas kādas 4reizes)vel mainīju pusass gultni 7ls katrs. tiko tasīju priekšejos bremžus suportus(nomainīju putekļu gumijas un vienu suportu lietotu kopā 10LS). manam kadett aprīkojums bija no 2. gsi. jo piekare bija no 2. o. pakaļējie benķi dalāmi, sporta stūre , gsi bamperi, baltais panelis spidometram, aste, sporta izpū'tēji, sēdināts ar sporta gāzeniekiem amartiņiem, vadītāja krēslam regulējas abas daļas un vel kaut kādas fīčas. Uz ceļa turās ideāli, nedaudz paciets(motors ir 1.3, bet pēc visa spriežot ir bijis 2. gsi. ) no salu tilta (no centra puses)uz krasta ielu pusapli normāli bez riska ar 80 pa iekšmalu. bedrēs grab salons, un ar ziemas riepām arī iekša paskaļs, tērē lisētā ap 8-8,5l šoseja 6-6.5l braucot ar gāzi, ar benzīnu vairs neatceros bat kaut kas līdžīgs.
Plusi: ideali turas uz ceļa, mazs degvielas tēriņš, viegli remontējams, ērta vadītāja vieta(sakarā ar regulējamo benķi), ļoti lētas detaļas, tehniski vienkāršs.
mīnusi: nevar pirkt ja pats neprot saskrūvēt, jo bieži ir tikai kaut kas jasaskrūve un jaieeļļo, elektrība ir jasalabo kādreiz, problēmas ar bremžiem ja nav kas kar'tīgi visu iztīra un saved kartībā, pavāji bremži(salīdzinot ar kupeja), grabosš salons, rūsē ar patiku ja to nenovēršs.
: :patreiz kadets ir saimniecības auto kam pielikt piekabi atvest dēļus, kartupeļus u. c. tehniskā izieta oficiāli un ripo bez probļēmām.
andža @ 11.aprīlis 2005 0:00
Opel Omega Caravan 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Bija vajadziiba peec eerta automobiilja, ar universaala tipa virsbuuvi. Esmu augumaa virs 2m, taadeelj ne katraa mashiinaa vareeju ieruumeeties. Iespeejamie "kandidaati" bija Opel Omega, Ford Scorpio, Volvo 700. seerija, Audi 100 Avant, 626. Mazda, bet naudinjas bija tik 1000 Ls+/-. Taa, ka par to cenu mashiinu virs 90. g. vareeja dabuut vien Omegu. Jaapiebilst, ka visvairaak biju sapnjojis par VW Passat Variant, bet kaadaa placii "pielaikojot", izraadiijaas, ka, diemzheel vadiitaaja vieta paredzeeta prieksh ne garaakiem par apm. 1.90m. Omegu, ar 2.0i, 115 Zs, benziinu, iegaadaajos pirms 2 gadiem, samaksaajot tieshi 1000 Ls. Mashiina tikko, kaa no Vaacijas. Uz pirkshanas briidi no ruusas nebija ne minjas. Tagad gan, peec 2 Latvijas ziemaam, ruusa saak paraadiities visaas malaas. Bet tas ar saliidzinoshi nelielu ieguldiijumu ir noveershams. Un taatad, kas ir dariits 2 gadu laikaa!!! Nobraukti 39000 km. Protams, ellja 3 reizes, 1 reizi mainiits gaisa filtrs, sveces, svechvadi. Akumulators, origjinaalais nobeidzaas jau pie pirmajiem miinusiem. Ritoshajaa nav dariits it nekas! Ir paarbaudiiti amiishi, gan saveersums, bet viss ir bijis "shtokos". TA izieta ar 1. reizi(2 reizes). Ir remonteets starteris(20 Ls). Un tas arii viss!!! Jaatziist, ka esmu mieriigs brauceejs. Par pateerinju, uz 90 braucot pa shoseju 7l, pilseetaa 10.5l. Par komfortu. Esmu braucis ar pajauniem Cruiser Pt Cruiser un Opel Zafira, bet atklaati sakot Omega ir komfortablaaka. +Fantastiskaa ietilpiiba +Nelielas uztureeshanas izmaksas +Neliels degvielas pateerinjsh +Komfortabla braukshana +Leetas rezerves daljas - Nepietiekama dinamika, graboshss salons, RUUSA!
bigman @ 24.marts 2005 0:00
Opel Vectra 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Nu stāsts tāds:
Opel Vectra 1,6li, nobraukums bija 163000 km (reālai un uz paneļa). Nopirku 2003. g., par 700 LVL no pazīstama saimnieka (Latvijā bija pirmais un vienīgais). Mašīna Latvijā no 1995. g. (it kā jau baigi izklausā, bet nav ne vainas). Bijusi pāris reizes buktēte u. t. t., bet tie ir sīkumu.
+:
1)degvielas patēriņš apm.6l/100km, pa pilsētu 8l/100km. Dažreiz uz šosejas sanāk tikai kādi 5l, bet viss atkarīgs no ātruma un pasažieru daudzuma
2)nav problēmu ar detaļām, cenas pavelkamas (nomainījis esmu: radiatoru, izpūtēja daļu, rokas bremzi, vienu gultni, šarnīrs 1, - gab., nu un bremžu kluči un siksnas neskaitu, kā arī gaisa un degvielas filtru)
3)nav tas spriganākais, bet nu iztur arī pārbaudījumus uz lauku ceļiem
4)lec nemainīgi (pie +30 un -30, arī ar vecu akumulatoru)
5)nav problēmas ar siltumu (motors nepārkarst nekad, salonā ziemā ir silts jau pēc 5 min. )
6) viena eļļas kanna divām main''sanas reizēm (0 eļļas zudumi)
- :
1)nedod Dievs iešļākt ūdeni motortelpā (raustās, kā negudra)
2)smaga (lielāka apdrošināšana un ceļu nodoklis, jo masa ir 1550)
3)ne visai klusa
4)nav stūres pastiprinātāja
5)šur un tur rūsē (bagažnieks un tilts, kurš bija iebuktēts, taču pārējais arī ARKAS!!!!!!!!!!!!!! turās normāli).
6)nu nav tas uzrāviens, kādu gribētu, bet nevar jau viss būt perfekts
7)daži Opel niķi, piem., ģeneratora siksna jāmaina bieži, sajūgs pasmags u. t. t., bet tie ir sīkumi

Nu principā esmu apmierināts : )

 
KANIS @ 17.marts 2005 0:00
Opel Omega 3000 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [31]
Nu sveiki, tauta! Noleemu uzrakstiit nelielu aprakstu par savu autinju.
Shis konkreetais modelis ir Opel Omega A3000, evo500, 3.0, v6 24v. Iegaadaajos mashiinu Klaipeedaa pa 1500 eur. Un notika tas 2004. gada novembrii. Iegaades briidii neredzeeju, kam vareetu piesieties, pat ruuseejis taa laagaa nebija. Taa kaa ar origjinaalu auto braukt nepatiik, tad saaku no aarienes paarveidot. tikai vizuaali. kaa sanaacis, spriediet pashi! izmaksas viss kopaa, njemot veeraa, ka visu dariiju pats, nebija tik lielas vieniigi pa kraasu un kraasoshanu bija daargi jaamaksaa- aareejais tuunings viss kopaa ap 500ls. Nedomaaju, ka mashiinaa ir ieguldiita paaraak liela summa, jo tas tachu ir mans sapnis jau no beerniibas!
Varbuut nedaudz par dinamiku- taatad Mashiinai uzraaviens ir vienk briinishkjiigs, ciparus konkreeti neesmu meeriijis, bet, kad iespiezh pedaali, tad elpa nedaudz aizraujas, nerunaajot par to, ka benkjos lipina konkreeti.
Degviela: taa kaa leju tikai 98 benziinu, pateerinjsh ir ~15l uz 100. Bet tie nav iisti meeriijumi, jo neesmu pat ar auto taa iisti braukaajis, ilgaak laika tika pavadiits garaazhaa skruuveejot. Pieregjistreets Latvijaa arii pagaidaam nav!
Taa nu izspiedis esmu braucot pa leishiem- uz shosejas- 260km/h, fotograafijaa variet paaarliecinaaties!
Pagaidaam arii viss, kad buushu izgaajis TA, tad noteikti uzraxtiishu, cik ir izmests remontiem!
Lieku atziimi 8, jo liidz shim viss ir bijis ok!
 
A3000 @ 1.februāris 2005 0:00
Opel Vectra 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Hello tauta! Bi6kin pastasti6u par savu Vectru 2.0i (129 z. s. - bija taada dzineeja modifikaaacija no 1990 - 1992 gadam). Nopirku 3 gadus atpakal. Tolaik maksaaja 2100$. Aprikojumaa tikai: elektriskie logi, ABS, miglinieki. Par 3 ekspluatacijas gadiem tika nomainiits: glu6itelj, kadas 3 lampinas (visas kreisa lukturii) un vajadzeeja metinaat pakalejas arkas (taa gan Opelim ir slimiiba). Protams tika mainiitas siksnas, kolodkas un ella.
Principaa, neko iipa6i slikto par ma6inu nevaru pateikt. Uz cella nekad neesmu palicis (tjfu, tjfu, tjfu). Ziemaa pieliec normaali, vieniigais ka tomeer dzineeju pasildiit paris minutes pirms brauk6anas vajag. Ellu neriij.
Loti laba ipa6iba Vectrai, ka policija aptur loti reeti, un vienmeer var sarunaaties, jo ja cilveek brauc ar opeli, tad no kurienes vinam nauda?! ;)

Loti patikami redzeet ka cilveeki uzreiz klust par sponsoriem, jo viniem "v padlu" kad vinus Opel apdzin ;)))

Kopumaa, var "vivesti itog": ma6ina ir laba sava cenas klase , zaglus neinterese (var stavet pie loga pa nakti), es uzskaatu ka 7 balli ir normaali prieks tas.

visiem kuri kliegs ka opelis nav ma6ina, bet "musorniks": 1. opelis rusee? - ja taa ir, bet vajag par to iepriek6 parupeeties. Citas ma6inas nerusee?
2. principaa ar to pamatoti iemesli parasti beidzas, sakaas "Gavno tvoj opel!.. " - te es domaju pat nav ko komenteet.

"Ma6ina sredstvo peredvizhenija", taa brauc, tajaa ir silti un eerti - vairaak man neko nevajag.

P. S. atvainojos par kludam tekstaa, jo neesemu latvietis, ka vareeju taa uzrakstiiju ;)))
Russkij @ 26.janvāris 2005 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti