Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen corrado 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
VW Corrado G60 1991 gada.

Pozetīvie elementi:

Dinamiska mašīna,
patīkams vizuālais izskats, vismaz man,
ērts salons, vismaz diviem sēdētājiem,
pilna elektro pakete,
kondicionieris,
elektriskie ādas apsildāmi Recaro sēdekļi,
ABS,
automātiskā kārba,
elektriska lūka,
stūres pastiprinātājs,
u. t. t viss, kas jau pienākas kārtīgā Corrado

Negatīvās īpašības:

pagaidām būtisku defektus neesmu konstatējis, ja neskaita
aizmugurējā bremžu suporta nomaiņu,
pāris piļņiku nomaiņu,
vienas ričaga bukses nomaiņa,
jumta lūkas nedarbošanos,
nedaudz paciets,
bieža maksāšana par ātrumu pārsniegšanu,
bagāžniekā vieta tikai subwoferam,
4 atā grūti braukt,
ja kārtīgi valkā paliels degvielas patēriņš tā ap 12 l/100 km,

Bet visā visumā esmu apmierināts ar šo autiņu, tas jau man devītais autiņš esmu redzējis gan sliktākus gan labākus, protams skatoties ko vērtē.
VW Corrado @ 25.novembris 2002 0:00
Volkswagen PASSAT Syncro G60 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Īss apraksts :
Motors: "G60" (1.8l ar turbokompresoru, 8 vārsti, 160 Zs)
Degvielas patēriņš pilsētā ~14l/100km,
uz šosejas ~9l/100km.
Kārba manuāla 5- ātrumu
Piedziņa: syncro (pastāvīga 4x4)
Extras: ABS, info- kompis, stūres pastiprinātājs, el. lūka, el. spoguļi.
Nobraucu ar auto ~ 1 gadu (~ 35 000 km)

kopumā:
Auto salīdzinoši labs. Man braukt ar to patika. īpaši ziemā un laukos varēja "turēt līdzi džipiem" : )). Taču, kad sāku skaitīt servisā atstāto laiku un naudu, kā arī prognozes, sapratu, ka no šī auto jāšķiras.

auto plusi:
Auto "uz mīlētāju". Ļoti stabils uz ceļa, manevrētspējīgs, jaudīgs, ideāls ziemas braukšanai gan pa pilsētu, gan pa lauku ceļiem, "rakās ļoti labi". Pa grants ceļiem braukt - tīrais baudījums. Virsbūve man bija sedans, taču pārsvarā syncro nāk pikapu versijās. Rūsa uz auto nebija atrodama nevienā vietā.

auto mīnusi :
Nežēlīgi dārgs ekspuatācijā (auto, kuru man nācās remontēt visvairāk. Iespējams, ka man patrāpījās tāds eksemplārs, bet bira viss, kas var nobirt - starteris, sajūgs, izpūtējs, granātas, stūres pastiprinātājs u. c. ) Servisos veči lamājās par to, ka visa motortelpa piebāzta ar visādiem pričendāliem, un nekur nevar tikt klāt (attiecīgi darba vairāk - cena lielāka). Motors ļoti kaprīzs (čupa ar visādiem devējiem, kas mēdza noklāties, kā rezultātā motora "dziesma" nebija tik dzidram jā vajag.. un jauda krita)- uzskatu, ka labāka passat syncro versija ir ar 2l/16vārstu dzinēju (jaudas starpība 10Zs, taču motors vienkāršāks remontos un apkopē). piekares daļas, visādas gumijas, u. c. sīkumi un būtiskās lietas atšķiras no standarta pasāta, kā rezultātā viss (lielākā daļa) ir jāpērk jauns (protams jāgaida pāris nedēļas un jāmaksā diezgan lielas naudas), jo šrotos nav nekas atrodams. Salons kā jau VW ne pārāk ērts, šis tas grab. Ļoti grūti bija šo auto pārdot (nebija interesentu, visus atbaidīja G60 motors un syncro).

standarta problēmas (jāuzmanās pērkot):
Kārbas defekti (šrotos kārbu atrast grūti), motora defekti kā jau G60 (trubīna, elektronika), ritošās daļas defekti (īpaši, kas saistīti ar aizmugurējo tiltu un "Nojātas" gumijas, kas maksā diezgan dārgi. ) Izpūtējs maksā ~300Ls, piekam reti kura firma to piedāvā.
Wampirius @ 20.novembris 2002 0:00
Volkswagen GOLF GTI16v MK2 1987 Novērtējums: 10 Komentāri [11]
Tad nu luuk,
shis aparaats ir iists spridzeklis, vieniigi patreiz ira guljaa, jo te viens taads bmw e30 brauceejs man vinju izniicinaaja, bet motors, kaarba, lielaakaa dalja hadenes ir normaali, taaakaa paceljama lieta, bet te jaaraksta laikam nevis par to kas ir izniicinaats, bet par to cik ideaals aparaats vispaaar tas ira : -) :
Taatad, dabuuju es vinju tieshi no vaacijas, ideaals staavoklis, aizmirsu piemineet ka shis 16 vaarstinieks ir ar lielajiem zirgiem t. i. 139, peec oficiaalajiem datiem protams, kaa uz beigaam spriedaam, tad tur vareeja buut arii vairaak, jo nu nevareeja mani pacelt tie bmw, kas meeginaaja : -0. nu as atkal novirziijos no teemas, turpinam, no vaacijas dabuuuju, braukt ideaali, recaro salons, mazaa stuure, divas durvis, zaljsh metaalika, ai nu smuks golfinjsh bija, rija man vish 10 litrus, brauc kaa gribi, bet nu protams saprotiet ka meeginaat ekonomeet ar taadu ir gruuti, nepaartraukti gaazes pedaalis sulojaas, saakumaa druku ar 95 pabraucu, bet kad dabuuju 98 iekshaas tad sapratu ka ir veerts maxaat to cenu starpiibu, jo iet veel forshaak : -)!
Par detaljaam - var dabuut jebko itvisur, cenas ir lielaakoties ljoti smiekliigas, ja protams zin kur njem, taakaa probzu nekaaadu, kaa arii zinaam golfu tuneet ir arii leeti, zirneklji trubasm, filtri utt viss ir pieejams!

Shis protams bija kaarteejais nesaprotamais teksts, bet man arii gribeejaas par to mazo 900 kilogramiigo spridzekli pastaastiit, lai ar to konkreeto indiviidu uzskrietos bija vaidziigs kas vairaak par piem parastu 325 ix e30 vai teiksim arii parastu Jurona adiku : -) !!!
JB @ 17.novembris 2002 0:00
Volkswagen Golf 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Man bija 2. Golfs ar 2 durvīm no 1996. g. februāra līdz 2002. gada aprīlim. Nobraucu 98 tūkst. km (uz skaitītāja no 126 līdz 224 tūkst. km). Kādas 2/3 nobraucu pa šosejām, bet pārējo pa Rīgu, Jelgavu, drusku arī pa grantētajiem lauku ceļiem. Vidējais degvielas patēriņš visā periodā bija 6,75 litri uz 100 km, pa šosejām ar 70-80 km/h - drusku virs 5 litriem, bet pa pilsētu - ap 9 litriem uz 100 km.

Kaites, remonti - manā izpratnē mērenā līmenī. Niķīgs bija karburators (1,6 litru motoram). Toties eļļu motors nerija, starp eļļas maiņas reizēm eļļu nebija nekad jāpielej. Laba bija ritošā daļa, tikpat kā neko neremontēju, tas acīmredzot, pateicoties manam saudzīgajam braukšanas stilam.

Plusi:
- ļoti ērta sēdēšanas pozīcija pie stūres, pateicoties iespējai sēdekli regulēt uz augšu/leju (mans augums 181 cm);
- ērts un priekš kompaktklases daudz vietas sniedzošs pakaļējais beņķis.

Mīnuss:
- cieta gaita (tomēr pie tā pierod, un, ja nebrauc pamīšus ar citām mašinām, tas netraucē).

Tengizs @ 16.novembris 2002 0:00
Volkswagen Vento 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Nopirku 2002. gada februārī ar nobraukumu 81 tūkst. km. Pašlaik nobraukums 96 tūkst. km. Kādas 2/3 nobraucu pa šosejām, pārējo - pa Rīgu, Jelgavu, nedaudz arī pa lauku grants ceļiem. Katru dienu mašīnu nelietoju, jo uz darbu eju kājām. Tā kā braucu tikai brīvajā laikā (braukšana nav saistīta ar darbu), cenšos ieplānot braucienus tā, lai izvairītos no nejēdzīgajiem Rīgas sastrēgumiem, kuri mani ļoti kaitina. Motors ir 1,8 litru, 90 ZS. Vidējais degvielas patēriņš līdz šim ir 7,1 litrs uz 100 km. Pa šosejām ar ātrumu 70-80 km/h vidējais patēriņš ir 5-5,5 litri uz 100 km, pilsētā ap 10 litriem uz 100 km.

Mašīnu pērkot, bija jāmaina dažādas sīkas piekares detaļas, jo pa bedrēm lika sevi manīt neliela grabēšana. Mainīju vienu blīvi dzinējā, jo bija neliela eļļas noplūde. Drīzumā mainīju arī dzinēja zobsiksnu un darīju tos darbus, kas jāveic pie 90 tūkst. km nobraukuma.

Martā radās caurums izpūtēja aizmugurējā posmā. Trīs mēnešus šo caurumu smērēju ciet ar speciālu pastu, bet jūnijā šis izpūtēja posms nolūza, tad to nomainīju. Savukārt augustā radās caurums izpūtēja priekšpēdējā posmā, ar šo caurumu vēl aizvien cīnos, to ik pa brīdim smērējot ciet.

Vēl nesen nomainīju viena priekšējā riteņa gultni.

Rūsa manam auto ir nelielā apmērā, to varēs viegli novērst, ik pa laikam piekrāsojot.

Pozitīvās īpašības:
- glīts dizains;
- ļoti liels bagāžnieks, kurā ieiet bērnu ratiņi un vēl paliek daudz vietas citām mantām;
- pakaļējā sēdekļa nolaišanas iespēja gan pilnībā, gan pa daļām;
- līgana gaita, lielas mašīnas sajūta (vismaz salīdzinot ar manu iepriekšējo auto Golf II).

Negatīvās īpašības:
- nabadzīgs papildaprīkojums, sevišķi CL versijā kā manējai mašīnai;
- maz vietas aizmugurē sēdošajiem pasažieriem, ja viņi ir gara auguma;
- manam auto ir gaiša salona apdare, tā ātri smērējas un tāpēc bieži jātīra;
- pie stūres sēdēšanas pozīciju es savam augumam (181 cm) nevaru ideāli noregulēt, kaut arī sēdeklis uz augšu un leju ir regulējams. Man stūre mazdrusciņ aizsedz spidometra un tahometra augšpusi.

Kopumā ar mašīnu esmu apmierināts, lieku tai vērtējumu ,, labi,, , bet līdz ,, teicami,, pietrūkst.
Tengizs @ 16.novembris 2002 0:00
Volkswagen Pasat 1989 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Divi gadi atpakaļ pārdevu Audi Cūciņu. Trīs dienas izturēju bez auto un nopirku 2 litru 16 vārstu Pasātu. Kopsummā mašīna forša. Salons plašāks kā Audi 100. Pasāt GT modelim aizmugures sēdekļi regulējami. Pasažieri tālākā braucienā jūtas ērti. Degvielu rij atkarībā no apavu smaguma. Pilsētā apmēram 12l, Ja gribi būt karalis kompis rāda 65l, bet ļotim īsu momentu. Uz štrāses pie ātruma 110km/h 5,6-6,5l. Maksimāli esmu dzinis ar 210km/h, tālāk nemēgināju, jo sāka purināt sūri. Silts. Plastmasu graboņa viegli novēršama. Izturīgs. diezgan bieži iznāk DZĪT pa zemes ceļiem. Divas tehniskās apskates bez liekas naudas ieguldīšanas. Īsts tautas vāģis. Tas bija labais.
Trūkumi: Izpūtējs dārgāks par Bembja (katalizators-130ls, lielā bundža-138Ls). Nojuka ģenerators un sagadīšanās dēļ parāva līdz šprici. Sūknis pa lēto-85Ls, Kompja remonts-25+ filtrs 12Ls. Redele-3 lapsas-25Ls.
Elmars @ 15.novembris 2002 0:00
Volkswagen Passat 1984 Novērtējums: 10 Komentāri [6]
1.6 D (4stobri), 4aatrumu manuaalaa kaarba, FWD, hatchback, 5durvis, ljoti veiksmiigas aadas imitaacijas salons.
Tas apmeeram gadu bija mans darba autinjsh. Ceelies bija no Vaaczemes armijas autobaazes un 2000. gadaa pirkts no auto VHV Madonaa ar gada garantiju, zalji mateetu kraasojumu un 100 000km uz skaitiitaaja par 1000LS. Manaa laikaa (kaa jebkursh darba autinjsh) tas tika baudiijis gan gan ziemas, gan vasaras priekus peec pilnas programmas - max 170!!! kmph, kaadu nedeelju motors bez elljas (uz shchupa neatziimeejaas), pedaalis regulaari griidaa, groziishanaas gan uz asfalta, gan, protams, arii ziemaa, shai pat sakaraa arii ne viens vien bortakmens u. t. t.
Par "Vardiiti" man pamatoti ir visvisvislabaakaas atsauksmes un atminjas - lielaakais, kas nospraaga, bija starteris, paareejie - siikumi.
Kad aizvedu uz servisu, vechi neticeeja, ka '84 gada diizelim kompresija var buut 34-35 visos 4os! Liidz -10graadu salam (liidz tam leeca no ceturtdaljapgrieziena) nobraukaaju ar vienu straadaajoshu kveelsveci un '95 gada akumulatoru, peec tam naacaas tos nomainiit piestarteeshanas noluukos. Sprauslas briivgaitaa leeja, bet veel nemainiiju.
Par ziemu - velk aaraa ideaali (svara sadaliijums un diizelis), grozaas peec pieprasiijuma (ar sho auto guutaa pieredze ir nodereejusi ne reizi vien kritiskaas situaacijaas).
Mashiina aatri piesila, bet tikpat aatri arii atdzisa. Melnie "aadas" seedeklji bija sevishkji efektiigi saulainaa vasaraa un ar shortinjiem!, bet ljoti eerti tiiraami. Bagaazhas tilpums - seshas 1,5m garas vannas (pie nolociita pakaljas seedeklja).
Apskauzhams, neticams ceeliens prieksh 1.6 diizelja! Nemaz nerunaajot par degvielas pateerinju - no 4,5 liidz 7 litri, atkariibaa no gadalaika, celja, aatruma un noskanjojuma.

Secinaajums: nezinu, vai tas ir attiecinaams uz visiem shaadiem autinjiem, bet maneejais bija VIENKAARSHI SAPNIS (protams, ja nepretendee uz luksu vai prestizhu)
MX3 @ 15.novembris 2002 0:00
Volkswagen Jetta 1988 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
Ar auto Latvijā braucu 4,5 gadus. Pavisam nogājis 215000 (Latvijā 55000 km). Ļoti lētas rezerves daļas un lēta ekspluatācija. Ekstru nekādu. 1,6 karburatora dzinējs vidēji tērē 7l/100km (vidējais patēriņš gada laikā). Dažos režīmos karburators ne pārāk labi strādā, bet pietiekoši ekonomiski. Šur tur ir parādījusies rūsa - visvairāk tur, kur ir bijis dauzīts un pārkrāsots. Diezgan cieta piekare un graboša stūres iekārta. Salons pēc manām domām pietiekoši plašs arī aizmugurē. Bagāžnieks super liels - 550l (ja esat killers, tad divi ļīķi mierīgi saiet). Motors kolosāls - ēļļu neēd vispār, auksam motoram klab hidrokompensatori. 2 gadu laikā izpūtējs ir jāmetina. Iesaku izvēlēties cilvēkiem, kuriem ekonomiskums ir pirmajā vietā vai arī kā pirmo mašīnu.
Taro @ 15.novembris 2002 0:00
Volkswagen Corrado G60 1990 Novērtējums: 10 Komentāri [19]
Iegaadaajos sho auto shaa gada juunijaa, tiku nu reiz pie sava kaarojamaa auto! Pa sho laiku liidz shim briidim esmu nobraucis kaadus 20000 km, un nu jau pamazaam var izdariit secinaajumus!
Par spiiti visiem kas teica ka G60 motori ir suudiigi un laaders kaujaas nost, nu nezinu gan, kaut arii neesmu no mieriigajiem brauceejiem, motors straadaa ljoti labi, un pirms pirkshanas speciaali biju paarbaudiit sho laaderi! Ar vasaras riepaam diezgan paciets, bet nav tik traki, vieniigais ka ziemas riepas gruutaak atrast un jaunas maksaa diezgan daargi!
Ar detaljaam ir taa ka dabuut var, dalja ir no golfa un dalja no passaata, bet arii taas specifiskaas detaljas var dabuut! Motora daljaa ir daudz lietu no plastmasas, it sevishki kas saistiitas ar dzeseeshanas sisteemu, pa sho laiku jau nomainiiju 2 plastmasas daljas, kas bija izeestas!
Braukshanas zinjaa ir ljoti eerts, daljeeji aadas benki, aizmuguree divas taa saucamaas siliites, kur pats pameeginaaju iekaapt un ir ljoti eerta seedeeshana! Pilna elektroniskaa pakete, kaa arii kondicionieris un kruiizkontrole. Benziina pateerinjsh videeji gan pilseetaa gan aarpus taas ar normaalu braukshanas stilu ir apmeram 8,6 l100km.
Saakumaa ir jaapierod pie iekaapshanas, jo seedeklji ir diezgan zemi, kaa arii pats auto, bet kad pierod viss ir ok!
Braukshanas ir diezgan drosha, arii pie 200kmh juuties droshi! Jaudiigs, labs uzraaviens. Vieniigais nedaudz paskaljs, bet tas pieder pie lietas! : ) Un servisos biezi lamaajas ka motora telpaa nekam nevar tikt klaat! : )
Man jau ljoti patiik, ja kaadu intresee kas siikaak: lops@one. lv
Jorens @ 15.novembris 2002 0:00
Volkswagen Golf GTi 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Bija man vēl nesen šāds spridzeklîtis, melns, ar 4 durvîm, lûku, recaro salonu, 4 lampām, îstu GTi izpûtēju ar 2 trubām galā un "pareizo" skaņu, 1.8 8v motoru PB- ar elektronisko šprici(112zs)- bez lambda un katalizatora : ), gāja uzticami, zem haubes nekas nejuka nost. šis motors ir labs ar to ka spēj dot pārliecinošu jaudu un dinamiku(it sevišíi priekš
Archie @ 14.novembris 2002 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti