Ko Ceļu policija izdarīja ar sievieti (papildināts ar iauto komentāru) 52

 
iAuto | 16.jūlijs 2001 10:58

Patiess notikums, kurš droši vien būtu norisinājies citādi, ja būtu labāk zinājusi savas tiesības. Tāpēc ar iAuto starpniecību vēlos to pastāstīt visiem. 14. jūlijs, sestdiena, apmēram plkst. 15.00 - 16.00 Jaunolainē. Mašīnā bijām divas: es un mana nepilngadīgā meita.

Kā zināms, Jaunolainē ir šoseja ar trim braukšanas joslām katrā virzienā un zaļo zonu pa vidu. Visās joslās bija sagadījies daudz automašīnu, apmēram 10-15 gab., apmēram ar pieļaujamo minimālo distanci starp tām (tātad - vienkopus). Braucu pa trešo joslu Rīgas virzienā ar maksimāli pieļaujamo ātrumu šai vietai - t.i. - 50km/h. Pēkšņi pamanīju, ka man pretī pa trešo joslu gar zaļas zonas malu brauc velosipēdists, kuram uz velosipēda rāmja sēž pasažiere. Tā kā apkārt bija daudz automašīnu, braucu piesardzīgāk, lai neaizķertu absolūti nepareizi braucošo velosipēdistu. Tad pēkšņi starp blakus braucošajām automašīnām pamanīju, ka šosejas malā stāv ceļu policists un rāda, lai mana mašīna apstājas malā viņam pie kājām. Tā kā visās trīs joslās bija daudz automašīnu, nevarēju uzreiz nobraukt malā; kamēr pārkārtojos un apstājos, policists bija palicis apmēram 60-80m aiz muguras.

Ceļu satiksmes uzraudzības gaitā aizliegts veikt darbības, kuras var veicināt satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšanu vai apdraud satiksmes dalībnieku drošību. Bet apturēt automašīnu no 3 joslas, kur visās joslās brauc auto nav īpaši droši. Apstāties iznāca uz ieskriešanās joslas. Apstājos un, neizkāpjot no mašīnas, gaidīju pienākam policistu.

Nekad nekāpiet ārā no auto, kamēr CP nav pienācis un speciāli palūdzis to. Tādā veidā Jūs parādīsiet, ka Jums NAV PAR KO BAIDĪTIES! CP inspektors palūdza uzrādīt vadītāja apliecību, mašīnas tehn. pasi un obl. civiltiesiskās apdroš. polisi. Minētos dokumentus iedevu, inspektors apgāja apkārt mašīnai, pēc tam pienāca pie vadītāja durvju loga un mana nepilngadīgā bērna klātbūtnē pateica: «Ātri braucam. Nāciet līdzi!» Vilcinājos 1-2 sekundes, jo nācās atstāt mašīnu, kurā atrodas mans nepilngadīgais bērns, uz šosejas ieskriešanās joslas. Sekoju CP inspektoram 60-80m atpakaļ pa šoseju, kur pie mājas žoga perpendikulāri šosejai zaļajā zonā ar atvērtu bagažnieku un bez ieslēgtām bākugunīm bija novietota CP automašīna.

Tātad atkal zaļajā zonā! Vai ir ētiski no policista puses bērna klātbūtnē kaut ko pārmest autovadītājam. Un diez vai jēdziens "ātri braucam" ir kautkas juridisks... Un piedāvāt pamest automašīnu uz ceļa ar bērnu, kas atstāts viens pats!

CP inspektora apgalvoja, ka braucot esmu pārsniegusi maksimāli pieļaujamo ātrumu, bet nemaz NEPATEICA, KĀDS BIJA RADARA UZRĀDĪTAIS ĀTRUMS. CP inspektoram bija jāpaskaidro apturēšanas iemesls un ātri braukt var nozīmēt ļoti daudz ko. Arī 50 km/h citam var likties par ātru. Iebildu, ka tas nevar būt un jautāju, uz kāda pamata viņš var apgalvot, ka mērījis ātrumu manai mašīnai, jo es braucu pa trešo joslu un apkārt bija daudz citu mašīnu. Uz to CP insp. atbildēja, ka veicis mērījumu apmēram pirms 2 min., bet es atbildēju, ka tas vēl neko nepierāda. Tad insp. teica, lai dodos pie otra policista, kurš sēdēja policijas automašīnā vadītāja krēslā, nosaucot viņu par «priekšnieku». Devos pie priekšnieka. Viņš palika sēžam savā vietā un nenosauca savu vārdu. Saruna notika caur mašīnas logu. Uzdevu priekšniekam to pašu jautājumu, ko insp.: uz kāda pamata viņi apgalvo, ka mērījuši ātrumu manai mašīnai. Priekšnieks atbildēja, ka no malas esot labāk redzams (bet priekšā taču bija apmēram 10 citas mašīnas!).

Šķiet, katram policijas darbiniekam, kurš jebkādā veidā ierobežo mūsu tiesības (brīvi pārvietoties) ir jānosauc savs amats, vārds un uzvārds. Šoreiz atkal tas netika izdarīts. Priekšnieks manas pretenzijas neņēma vērā un teica, ka tagad, pamatojoties uz kādu jaunu likumu, kurš pieņemts 1.jūlijā, viņš varot tepat uz vietas piespriest man administratīvo sodu Ls 5. Pajautāju, kas tas ir par likumu, cerot dzirdēt likuma nosaukumu un panta numuru, pēc kura priekšnieks nolēmis vadīties. Bat priekšnieks atbildēja: «Vot - ir tāds likums».

Policistam ir jāpaskaidro pārkāpuma būtība un uz kāda likuma pamata viņs gatavojas sodīt autovadītāju. "Vot - ir tāds likums..." nozīmē tikai valsts valodas nepārzināšanu. (Vot -- latviski nozīmē Lūk). Izskatījās, ka viņš sāk rakstīt soda naudas kvīti (nevis protokolu) un jautāja, vai man būšot Ls 5, ko tepat uz vietas samaksāt. Atbildēju, ka šeit uz vietas neko nemaksāšu, jo nepiekrītu viņa spriedumam. Uz to priekšnieks atbildēja, ka tad man būšot jāiet maksāt bankā. Tad priekšnieks jautāja:«Kur jūs dzīvojat?» Atbildēju, ka Rīgā. Priekšnieks teica:«Nu! Ļoti labi!» Tā arī nesapratu, ko tas nozīmē. Laikam gribēja braukt ciemos :) Tad jautāju priekšniekam:«Man taču IR tiesības nepiekrist un pārsūdzēt jūsu spriedumu?» Priekšnieks neko neatbildēja apmēram 1/2 minūti un likās ļoti aizņemts, kaut ko meklējam uz blakus esošā pasažieru sēdekļa. Atkārtoju savu jautājumu. Priekšnieks nenoteikti paraustīja plecus un, joprojām skatoties sāņus, teica:«Droši vien.» Atbildēju, ka tad nav nekādu problēmu: lai viņš piespriež minēto soda naudu, un es arī rīkošos, kā uzskatu par pareizu.

Vai policista kungs ir aizmirsis LIKUMUS? Ikvienam ir tiesības pārsūdzēt CP pieņemtos lēmums. Tad priekšnieks man beidzot pajautāja, ar kādu ātrumu es braucu, atbilēju, ka maksimāli pieļaujamo, t.i. 50km/h. TAD PĒKŠŅI NOTIKUMU GAITA RADIKĀLI MAINĪJĀS. Priekšnieks, manāmi sadusmojies, vērsās pie otra policista, kurš visu sarunas laiku bija stāvējis apmēram 1-2 soļu attālumā, un lika, lai insp. PĀRBAUDA MANAS MAŠĪNAS TEHNISKO STĀVOKLI, KONKRĒTI NOSAUCOT TRĪS LIETAS: UGUNSDZĒŠAMO APARĀTU, APTIECIŅU, AVĀRIJAS GADĪJUMIEM PAREDZĒTO ATSTAROJOŠO TRĪSSTŪRI. Tad priekšnieks vērsās pie manis un teica:«Un pēc tam parunāsim!» Tas bija negaidīti, bet tā kā īsti nezināju savas tiesības, devos līdzi insp. atpakaļ uz manu mašīnu.

Pie auto apturēšanas, vadītājam pēc pieprasījuma Ceļu Policistam ir jāuzrāda TIKAI vadītāja apliecība, tehniskā pase, apdrošināšanas polise. Nekas nav minēts par ugunsdzēšamajiem aparātiem utml. Tas katram vadītājam ir jāpārliecinās pirms braukšanas uzsākšanas. Tādā gadījumā - CP varbūt vēl vēlēsies paostīt atgāzes, vai CO saturs nav par daudz? Kamēr mērojām ceļu (60-80m), jautāju insp., kāpēc priekšnieks pēkšņi tā rīkojies? Vai tāpēc, ka nepiekritu viņa lēmumam par soda naudas maksāšanu tepat uz vietas? Insp. man aizvainotā balsī atbildēja:«VISI TAGAD TIK GUDRI PALIKUŠI! Rīt es nebūšu darbā un būšu parasts pilsonis un tad apstrīdēšu jūsu lēmumus!»

Visi vēl gudri nav palikuši -- jo savādāk nebūtu tādu CP, kas "ķer uz muļķi" - ja reiz nevar pierādīt ātruma pārkāpumu, tagad pārbaudīs aptieciņu. Galu galā CP nav saņēmuši mediķa sertifikātu, ka viņi spēj atšķirt aspirīnu no efedrīna. Tad jautāju, vai viņš tagad pārmeklēs manu mašīnu. Vai viņam ir tādas tiesības tagad uzreiz to darīt? Zināju, ka nav, bet nezināju, vai viņš drīkst pieprasīt, lai parādu kaut ko no savām personīgajām mantām, kas atrodas mašīnā.

Nekas nevienam nav jārāda. Auto ir JŪSU PRIVĀTĪPAŠUMS un ir jābūt īpašiem iemesliem, lai liktu atvērt bagažnieku (piem, noziedznieka meklēšana konkrētā rajonā). Kad piegājām pie manas mašinas, insp. TOMĒR stingrā balsī pieprasīja, lai parādu ugunsdzēšamo aparātu. Atbildēju, ka tas atrodas zem priekšējā pasažieru sēdekļa. Atvēru priekšejās pasažieru durvis, tur uz sēdekļa sēdēja mans nepilngadīgais bērns, kurš bija manāmi satraucies par manu prombūtni un to, ka rādu CP insp. zem sēdekļa ugunsdzēšamo aparātu. Tad insp. pieprasīja parādīt aptieciņu. Atvēru bagažnieku, tur blakus manām daudzajām personīgājām mantām stāvēja aptieciņa. Tad insp. pieprasīja parādīt trīsstūri. Atbildēju, ka tas atrodas kastē zem pārējām mantām un, lai to izņemtu, vispirms nāktos izkrāmēt pārējas mantas. Insp. nelika man to izņemt.

Un tādā veidā CP kavē sev laiku - lasi mūsu NAUDU - mūsu nodokļus. Tad insp. teica:«Pabrauciet atpakaļgaitā, lai nav tik tālu jāstaigā!» Un aizgāja atpakaļ uz policijas mašīnu.

80 metrus atpakaļgaitā pa Olaines šosejas ieskriešanās joslu... Iekāpu savā mašīnā un lēnām sāku braukt atpakaļgaitā pa ieskriešanās joslu. Ik pa laikam apstājos, jo uz ieskriešanās joslas pārādījās mašīnas, kurām vajadzēja uzņemt ātrumu, lai iekļautos kopējā satiksmes plūsmā uz šosejas. Kad biju aizbraukusi līdz norādītajai vietai, apstājos un nodomāju, ka tiks atrisināta radusies situācija: tiks sastādīts protokols vai izrakstīta soda kvīts.

BET PĒKŠŅI NOTIKUMU GAITA ATKAL RADIKĀLI MAINĪJĀS.

Pie mašīnas pienāca insp., pa logu atdeva manu dokumentus, pateica:«Varat braukt.» un aizgāja.

Kopš kuriem laikiem policists drīkst apsūdzēt (apvainot) autovadītāju par kādu pārkāpumu bez dokumentu sastādīšanas? Izskatās, ka CP inspektori bija sapratuši, ka nebūs labi. Bet varbūt viņi nemaz nebija darbā? Varbūt vēlējās sev nedaudz nopelnīt? No kārtējā notikumu pavērsiena uz mirkli samulsu un braucu prom, tā arī nesaprotot: ja biju vainīga, kāpēc nesodīja; ja nebiju vainīga, kāpēc apturēja. Tikai vēlāk, mājās, visu apdomājot, sapratu, ka konflikts nav atrisināts: mani apturēja, apsūdzēja pārkāpumā, bet protokolu tā arī nesastādīja, vai soda naudas kvīti tā arī neizrakstīja. Jautājumu ļoti daudz. P.S. Diemžēl neatceros, kāds bija CP inspektora uzvārds (zinu tikai, ka uzvārda pirmais burts bija C), jo paļāvos uz to, ka uzvārds būs minēts protokolā vai uz kvīts. Bet tā kā man nevienu dokumentu neiedeva, tad nekā.

Vienmēr pirms sarunāties ar CP inspektoru, kurš Jūs apturējis, pieprasiet viņam nosaukt sadzirdami savu uzvārdu un žetona numuru, pierakstiet to. Tikai tad varat dot viņam dokumentus -- tās ir Jūsu tiesības. Un arī inspektors zinās, ka viņa uzvārds Jums ir skaidri zināms un uzvedīsies DAUDZ KOREKTĀK. Ja nejūtaties vainīgi, lieciet sastādīt administratīvo protokolu un otrā pusē, Jūsu paskaidrojuma vietā uzrakstiet situāciju no sava skatījuma. Nebaidieties, ka CP nav laika: droši ejat uz savu auto, apsēdīeties, padomājiet un uzrakstiet visu. Nepieciešamības gadījumā piezvaniet kādam un palūdziet konsultāciju - divas galvas ir gudrākas. Un nav jābaidās no CP - viņi tikai dara savu darbu - labi, vai slikti, tas ir viņu sirdsapziņas jautājums. izmisumā par CP nekorektumu - Sandra V. sarkanais teksts - iAuto redakcijas komentārs

 
Visi komentāri
 
386. viesis 16.jūlijs 2001 12:00
0 0 Atbildēt

He he he. Kaa man patiik klausiities staastus kad cilveex ietaupiijis lieku pieciiti pusstundu bojaadams nervus dialogaa ar jaanjtaarpinju.

No sirds apsveicu shos degjenereetos ljautinjus.

389. viesis 16.jūlijs 2001 12:18
0 0 Atbildēt

Nav jau runa par ietaupiito naudu, bet gan par veidu, kaa straadaa policisti - kjer uz muljkji: ja nedod pieciiti par aatrumu, varbuut aptiecinja nebuus vai kas cits? utt.

Var veeleet mums visiem - zinaat savas tiesiibas. Tad polichi nevarees dziivot uz muljkju (tas ir - muusu) reekjina.

391. viesis 16.jūlijs 2001 13:11
0 0 Atbildēt

Jaajaa tiesiibas der zinaat. Tad var rulleejoshi pakjiiveeties ar pogainajiem :))). Izklaide garanteeta.

392. viesis 16.jūlijs 2001 13:12
0 0 Atbildēt

Bet tad tieshaam taas tiesiibas ir jaapaarvalda taadaa liimenii ka uz katru zaljaa vaardu ir pretargumetc...

Redaktors 16.jūlijs 2001 13:14
0 0 Atbildēt

Patiesībā www.iauto.lv mērķis ir izglītot autovadītājus un likt viņiem padomāt pirms maksāt CP sodu par katru CP apgalvojumu.

394. viesis 16.jūlijs 2001 13:34
0 0 Atbildēt

LOTI VIENKAARSJI - CP (celju policim), kas neatrodfas dezuuraa, jeb darbaa, nav norikojums stradat sjajaa vietā, un tāpēc viņš NEDRĪKST, bez nepatikšānām rakstīt protokolu. TĀPĒC - ja jums ir aizdomas, ka policists nav norīkojumā - t.i, ja viņš ir viens, vai otrs, kas ir ar viņu kopā, neizskatās pēc poliča, vai CP nenosauc ĻOTI SKAIDRI savu vārdu, vai viņš(viņi) ir mašīnā bez bākuguņiem, UN, jūs esat pārliecināti, ka jums ir taisnība, TAD< LAI VIŅi raksta protokolu. Tad arī notiek aprakstītā situācija. pats esmu piedzīvojis tādu 3 reizes.

Livajevs

395. viesis 16.jūlijs 2001 13:53
0 1 Atbildēt

shim CP prioritāte ir iekasētā soda nauda, nevis drošibas regulēšana uz ceļa...

bēdīgi... tādu ir ļoti daudz...

397. viesis 16.jūlijs 2001 14:36
0 0 Atbildēt

Man gan shkjiet, ka taad ir visi polichi. Peec manas 7 gadu pieredzes - liidzko pasaku, ka man nav ne santiima, tad veel kaadu briidi piedraud ar protokolu utt., un tad laizj valjaa. Peedejaa laikaa palikushi tik sliniki, ka pat neprasa aptiecinjas

398. viesis 16.jūlijs 2001 14:50
0 0 Atbildēt

Mes dziivojam beztiesiskaa valstii, jaanomainaas paudzeem, lai kaut mazliet mainiitos.

400. viesis 16.jūlijs 2001 16:27
0 0 Atbildēt

Esam paši (jeb patiesībā mūsu ierēdņi un politiķi )radījuši tādu CP, ka pat pasūdzēties nav kur. Cik saprotu šādos gadījumos vajadzētu rakstīt iesniegumu CP vadībai, bet pirmkārt es neko nevaru pierādīt jo kā man reiz lepni apgalvoja viens policis viņi ir divi un viņi nekad nemelo :) un otrkārt man nav nekādu garantiju, ka pēc sūdzības uzrakstīšanas es neiekļūšu kādā CP melnajā sarakstā, kas man garantēs max. iespējamo sodu jebkura pārkāpuma gadījumā. Risinājums, laikam, jau ir tomēr iedibināt kārtību, ka ja nepiekrīt poliču lēmumam, ir ka nevis CP priekšnieki izskata manu lietu un ar vārdiem "ak tad pravas kačājam" atņem tiesības uz trīs mēnešiem, bet gan lietai ir jāiet caur teorētiski neienteresētu instutūciju - tiesu.

401. viesis 16.jūlijs 2001 16:52
0 0 Atbildēt

Jou! Pasham reiz sanaaca shaize ar mentiem. No piredzes ko es varu ietrikt> pirms kaapt aaraa no mashiinas un iedziljinaaties vinja teiktajaa (draudi, meli, utt.) paprasiet lai uzraada savu dienesta aplieciibu. Taa buus, vinjsh vairs taa netrakos un buus labi.

402. viesis 16.jūlijs 2001 17:38
0 0 Atbildēt

Krustaaa sunjus sist!

403. viesis 16.jūlijs 2001 17:55
0 0 Atbildēt

Kaarteejais pieraadiijums pashu CP darbinieku necienjai pret tiem uzticeeto darbu. BTW ar laba advokaata paliidziibu var pieraadiit bezmaz jebko, tai skaitaa, ka sienaazim ir iztruukumi zinaashanaas, kuras maaca 3. klasee.

Patiesiibaa muusu likumu baaze nav nemaz tik nevariiga un visi, kam pietiek uznjeemiibas, speej aizstaaveet taisniibu.

CP pagaidaam izmanto tikai to, ka cilveekiem nav laika jamos draazt un chakareet peec pilnas programmas un ka daudzi nezin, kaa to smalki izdariit.

404. viesis 16.jūlijs 2001 17:58
0 0 Atbildēt

ari esmu piedzivojis - jo ilgak runa ar CP, ja vel saki ka protokolu neparakstitisi (ja esi parliecinats par savu lietu kaut nedaudz) tad saruna atri beidzas un tu tiec palaist briviba.

405. viesis 16.jūlijs 2001 18:22
0 0 Atbildēt

Aprakstiet biezak sadas situacijas ar komentariem, lai zinu kaa rikoties lidzigas situacijas.Saja gadijumaa apsveicu sievieti. Gribu teikt, ka ne visi policisti ir lohi, bet lielakaa dala gan.

406. viesis 16.jūlijs 2001 20:07
1 0 Atbildēt

Patiesiibaa policistiem nebuutu jaapaarmet tas ka vinji raush sev naudu... Taadas diagnozes "policistz" NAV, tb lielaakaa dalja jaanjtaarpu ir taadi pashi kaa mees - IMO tas saals sleepjas dziljaak (darbadeveeji, neatbilstoshs atalgojums, likumdoshana kura to klaji atbalsta, etc) jo nabuus jau taa ka tas kas saak straadaat par mentu uzreiz paliek mantkaariix vai izspiedeejs :)))...

Es nezinu ko tur samuldeeju bet cerams ka doma saprotama ;))

407. viesis 16.jūlijs 2001 20:08
0 0 Atbildēt

Es gan nezinu kas man uznaacis ka pogainos aizstaavu :)) ... Laikam tuulinj saieshu sviestaa!

410. viesis 17.jūlijs 2001 9:44
0 0 Atbildēt

Ja es buutu policists es to daamu nostraafeetu par to vien ka vina nejeedz aiz elementaaras pieklaajiibas pabraukt tos 80m atpakal un vinas deel ar kaajaam ir jaaiet taads gabals.

Un vispaar tas viss ir absoluuuts sviests noteikti daama bij uzraavusies uz pirms kaada km esosa stalkera un tagat teelo nevainiigo un tie policisti ar ne par matu nav gudraaki ja riiko sitaadu marasmu taa vietaa lai uzrakstiitu protokolu peec pilnas programmaas.

411. viesis 17.jūlijs 2001 9:46
0 0 Atbildēt

Pieklājība pret policistu, kurš to vien gaida, kā "pietesties" pie dajebkā? Nekad. Domāju, ka reiz viņam ir ienācis galvā apstādināt auto no 3 joslas -- uz priekšu! Lai nāk.

412. viesis 17.jūlijs 2001 11:58
0 0 Atbildēt

KAs attiecas uz lūgum policistam parādīt dienesta apliecību - vai iAuto nevarētu nopublicēt bildi, kāda tā izskatās? Jo citādi jau neviens to nezina, un CP var pavicināt jebko, retais uzdrošināsies teikt, ka tā nav tā apliecība...

416. viesis 17.jūlijs 2001 15:54
0 0 Atbildēt

Nu bet kameer iAuto nau paraadiijis focheni tu arii vari teikt ka taa nav iistaa lai ko vish arii tur vicina! Kautvai iisto!

:))

419. viesis 17.jūlijs 2001 17:43
0 0 Atbildēt

redakcijas commenti ir ok

423. viesis 17.jūlijs 2001 23:21
0 0 Atbildēt

ja ir daudz mašinas uz 3 joslām tad nav ko raustīties , bet ar mierīgu sirdi braukt tālak , jo varbūt tas žests nebija tev domāts......

440. viesis 18.jūlijs 2001 11:45
0 0 Atbildēt

IAuto šeit nedaudz kļūdās:

"Nekad nekāpiet ārā no auto, kamēr CP nav pienācis un speciāli palūdzis to. Tādā veidā Jūs parādīsiet, ka Jums NAV PAR KO BAIDĪTIES!"

Izkāpt no auto, ko apturējis CP AIZLIEDZ ceļu satiksmes noteikumi. Un patiesībā pareizi vien ir CP savā stulbumā var iedomāties ka Jūs bēgat un sākt šaut (kā 90 gadu sākumā).

441. viesis 18.jūlijs 2001 11:49
0 0 Atbildēt

Būtu ļoti interesanti uzzināt CP viedokli (komentāru) par šo gadījumu, kā arī to ko viņi dara lai tā nenotiktu. Varbūt IAuto varētu vērsties pie CP ar attiecīgu iesniegumu?

455. viesis 18.jūlijs 2001 14:44
0 0 Atbildēt

katrai nuujai divi gali! Bet goda vaards savos astonjos gados neesmu saskaaries ar negodiigiem policistiem. Radars vienmeer ir raadijis tieši tik cik spidometrs. Bet vienreiz Rīgaa man jautāja uz kurieni suutiit tiesiibas, kur iznaaks leetaak. Un ja iznaak paskriet garaam policim vienmeer iespeeju robezhaas padodu atpakalj.

Un lielie breeceeji, padomaajiet ko juus dariitu ja buutu vinju vietaa ar algu 110 Ls meenesii! Padomaajaat? Nu ko...?

456. viesis 18.jūlijs 2001 15:11
0 0 Atbildēt

dazhaas vietaas man buutu labaak paticis korektaaks iAuto komentaars, nevis taads, kura beigaas likumsakariigi ir ieraudziit :) sho.

Redaktors 18.jūlijs 2001 15:20
0 0 Atbildēt

Viss šis raksts patiesībā ir :) šāda komentāra vērts, jo šeit redzama diezgan nekorekta, mūsuprāt, CP inspektoru rīcība.

465. viesis 18.jūlijs 2001 22:24
0 0 Atbildēt

Nav, ko man sseit pasacinjas staastiit, nevainiigaa!

467. viesis 19.jūlijs 2001 12:27
0 0 Atbildēt

kameer dziivosim taadaa nabadziibaa - ljoti daudzaas sfeeraas nekas nemainiisies! Cik % ljautinju iet straadaat uz CP patriotisku iemeslu deelj?

Vienkaarshi - darba nav, bet CP truukst darbinieku - taatad - pastaav stipri piezemeeti kriteeriji, lai tiktu straadaat policijaa - taa arii visaadi biezaadaini tipi tur nokluust. Protams, ir izneemumi - reti.

474. viesis 19.jūlijs 2001 14:07
0 0 Atbildēt

a mani vakar nenoshtraafeeja pie draamas teaatra par nepareizu pagriezienu!

515. viesis 21.jūlijs 2001 14:12
0 0 Atbildēt

Lielaakaa dala no viniem ir Salashnas kas beerniiba tikusi sisti un abizoti bet luuk izaugot un uzvelkot "IZPALIIDZIIGAA" Cela Policista formu vini juutas visuvareni un visuzinoshi da LODI galvaa taadiem kretiiniem

527. viesis 23.jūlijs 2001 15:20
0 0 Atbildēt

un pareizi dara ka čakarē braucējus, kas aiz savas pārliecības >>es taču neko nepārkāpju>> brauc ar 50 km/h pa trešo joslu. Noteikumos ir rakstīts, ka jāturas brauktuves labajā pusē.

mb

532. viesis 23.jūlijs 2001 16:10
0 0 Atbildēt

So rakstu izlasiiju jau sen un ar nepacietiibu gaidiiju kompetentu komentaaru. Iauto reklameejas ka izgliito cilveekus utt. Katraa zinja esmu viilies Iauto komentaaros, jo taadas situaacijas saskarsmee ar CP ir ikdiena. Saadus komentaarus var uzrakstiit ikviens, kas ir kautreizi izlasiijis satiksmes noteikumu graamatu. Kartaa zinjaa diezvai mees te varam guut kaadu izgliitojosu momentu. Taada papljaapaasana vien te sanaaca. Zeel ka taa....

Redaktors 23.jūlijs 2001 17:11
0 0 Atbildēt

Ja katrs autovadītājs būtu kaut vienu reizi izlasījis Ceļu satiksmes noteikumus, nevis vadītāja apliecību nopircis kopā ar auto, tas nebūtu tādās situācijās nokļuvis. iAuto nevēlas mācīt vadītājiem kautko tādu, kas būtu pret CSN, bet gan atgādināt tos.

537. viesis 23.jūlijs 2001 17:52
0 0 Atbildēt

Tieši tā strādā VISI policisti! Mani stādina 2x mēnesī un pagaidām rezultāts ir CP labā, bet es izaugšu un uzvarēšu! Nelaipnība, nekaunība, zeku manieres un kukuļņemšana ir mūs CPistu stiprākās puses! Arī mani regulāri ceļ ārā no 3 joslas uz automašīnu pilnas Jūrmalas šosejas pilnīgi bez pamata, tikai apdraudot satiskmes drošību!

557. viesis 24.jūlijs 2001 14:57
0 0 Atbildēt

Sveiki, Visiem! Man paaris meeneshus atpakalj gadiijas interesanta situaacija. Braucu no mezhciema uz juglu pa to ielu gar kinostudiju un tur pa vidu bija apmetushies ar radari viltiigie polichi. Es martaa nomainiiju auto un veel nezinaaju vai man spidometrs melo vai nee, un ja melo tad uz kuru pusi un par cik. Es neskreeju (pa priekshu brauca veel dazhas mashiinas) un peec sava spidometra man raadiija kaadi 50-55 km/h, polichi mani apturēja un teica, ka mazliet paarsniedzot aatrumu. Pabriiniijos un prasiiju cik tad, teica, ka 66km/h. Nu neko, iebildu mazliet, bet daudz neceremoneejos samaksaaju 5Ls, sanjeemu kviiti, pavidam dzirdeeju visu ko par riepu izmeeriem, ziemas-vasaras riepaam (priekshaa bija peec rūpniicas izmeeriem bet aizmuguree +5 diametrā,nieks vai ne ?). Bet pac jautraakais bija tas, ka peec kaadaam 15-20 minuuteem es no juglas pa to pashu celju braucu atpakalj, un zinaadams, ka vinji tur veel vareetu staaveet, speciaali braucu ar aatrumu 40-45 km/h (peec mana spidometra), skatos, jaa staav, un atkal iznaak mani aptureet!. Pirmais ko es izdzirdeeju bija izbriinas pilns:"Atkal Juus !!!". Es atteicu: "Jaa atkal es! Par ko ne ?!". Man pazinjoja, ka es atkal esot paarsniedzis aatrumu, es ljoti gaidiiju kad pateiks ciparu - un tas atkal bija magjiskais 66 km/h !!! :))) Es saakumaa saaku smieties un tad izlecu no mashiinas, piegaaju pie taa kursh seedeeja mashiinaa, pieklauveeju pie stikla, attveeru durvis un saaku mazliet paceltaa balsii apskaidrot smiekliigo situaaciju. Policists mazliet apmulsis nezinaaja ko atbildeet, bet tad vinjam naaca apgaismiiba un vinjsh atkratoties suutiija mani uz servisu, lai es braucot un taisot savu spidometru it kaa vinjsh man leekaatu peec garastaavoklja gan +10, gan -10, shaaveejs veel paspeeja piebilst, ka vinjs neko nezinot, ka vinjam tur raadot 66 km/h un viss. Protams ,ka otrriez mani nesodiija, bet bija shkrobe par to, ka nepatiesi nosodiija turp braucot. Smiekliigi vai ne :)) Tagad sho celju es saucu par "Shoseju 66" :)))

585. viesis 25.jūlijs 2001 15:30
0 0 Atbildēt

Sandra V. juus nau vieniigaa, kas cietusi, bet es juusu vietaa buutu uzracis kas tie par fruktiem bija.

Un veel viens gadijums ir taac, braucaam ar chomu Dobele - Jelgava, un aiz liikuma no graavja izleza mazais, spilgti dzeltenais ( Cpoilcistc) un muus panjeema uz aatrumu.

Paarkaapushi bijaam, par to nau ko runaat, bet rakstu par to , ka vish bija pilniigi viens pac ar savu darba auto. Sodu mums uzlika un palaida! Bet kaa veelaak uzzinaaju, vish itkaa nedriiksteeja to dariit buudams vins pac, bez naparnjika!

JAUTAAJUMS IAUTO......Vai celju polichi (vispaar polichi) driikst likt sodu bez naparnjika, vai vinjiem obligaati ir jaabuut divaim vai vairaak?

Redaktors 25.jūlijs 2001 15:52
0 0 Atbildēt

CP drīkst patrulēt tikai patruļās - tas nozīmē 2 vai vairāk darbinieki katrā patruļā.

588. viesis 25.jūlijs 2001 15:55
0 0 Atbildēt

Nu, ko gan var pateikt... CP bija, ir, un būs viena normālam cilvēkam nesaprotama tauta. Bet šādu situāciju gan nu nepavisam negribētu piedzīvot...

594. viesis 25.jūlijs 2001 23:15
0 0 Atbildēt

Braucu ar auto 10 gadus.Uz Briiviibas ielas radaraa uzraadiija 80 km/h,policists atvainojaas jo reaali 6 autinji nevareeja ta skriet,tanii vietaa. Preteeji tam;Jugla,Neste,policija,Braucu 50 jo ieprieksh tiku pabriidinaats,stipri ieprieksh.Tacju 150m pirms zaljajiem man garaam pa pirmo josslu aiztraucaas auto!Mani izceela no otraas joslas un veesi paraadiija 72! Sekoja nekas,vainiigs redz.Apmainiijaamies ar taisniibaam,un protokolaa tika ierakstiits,aatrums,josta,kaut kas par civiltiesisko uzliimi utt.Izskatiija lietu,sods 6 Ls. Razumee; Varas paarstaavji nekljuudaas,jo nevar!

599. viesis 26.jūlijs 2001 13:34
0 0 Atbildēt

Yo! Mani vakar paneejma uz taa celja aiz Mezhciema, kursh iet uz ( nu kaa to ciematu sauca? nu 16 autobuss tur iet ). Pie sazarojuma ar celju kursh iet uz BSlimniicu. Nu labi, nostpee- apstaajos. Pienaak ments ( vairaak peec cietumnieka izskatiijaas- ar nikniem tetoveejumiem utt. ) Iedodu dokus. Vecis paarbauda. Man logaa nebij taa apdr.uzliime, laikam taapeec nostopeeja. Paskataas dokos viss ok. Peekshnji:"a kur jums ziime 80". Es arii raadu ( nu man jamaa taa simboliski uz aizmugureejaa plaukta meetaajaas ). Vecis vairs ne paldies, ne svaini, ne laimiigu celju, atdod dokus un aiziet. Pieklaajiba 1. vietaa!!!!!!

Janka.

P.s. Skatiijos peec tam spogulii, jamais atkal BMW panjeema ( man arii BMW ).LAikam puishi uz piepelniishanos cereeja.....

638. viesis 30.jūlijs 2001 12:58
0 0 Atbildēt

Katra vadītāja sastapšanās ar CP darbiniekiem izvēršas par naudas izspiešanas mēģinājumu un ja tas neizdodas uz jums tiek izgāsta žults.Tas ka CP dotā brīdī pati sev pelna iztiku un meklē sponsorus dienestu automašīu uzturēšanai un piešķirot labvēļiem imunitāti uz ceļiem vien nenorāda uz valsts korumpētības pakāpiu?

651. viesis 31.jūlijs 2001 17:25
0 0 Atbildēt

Gribu Jūs visus informēt par slepeno CP zīmju valodu - par ko tikai nesen uzzināju! Vispirms tā vērīgi aplūkojiet savas autovadītāja apliecības, īpašu uzmanību pievērsiet savām acīm fotogrāfijā. Man ir pāris pazīstamu cilvēku, kuru acis (viena vai abas) ir izdurtas (uz apliecības ir redzamas adatas dūriena lieluma pēdas tieši acij pa vidu). Dūrieni ir tik mazi, ka tos var pamanīt, tikai grozot apliecību pret gaismu visādos leņķos. Tādā veidā Jūs tiekat iezīmēts un cits CPists noteikti redz, ja viņam sanāk laiks, ka Jūs mīlat daudz un pamatīgi pārkāpt CSN prasības, vienkārši mīlat runāt pretī - aizstāvēt savas tiesības. Nezinu, varbūt tas ir jaunums tikai man, bet izrādās tādas lietas notiek.

665. viesis 1.augusts 2001 16:40
0 0 Atbildēt

Shaadi teksti ar redakcijas komentaariem ir labi saprotami,tapeec iesaku shaadi turpinaat!

Man ir gadiijies sakjerties ar CP,taa kaa biezhi paarkaapju aatrumu.Bet nekad ar vinjiem nestriidos,vienmeer censhos skjirties pa labam.Man nav skaidrs,kur beidzas vinju riiciibas tiesiibas.Ja es saakshu apstriideet vinju teikto,tad tachu vinji piekasiisies pie jebkaa.Baumu liimenii zinu,ka,ja vinji veeleesies,tad tiesiibas var konfisceet uz neiedomaajamu laiku pat par mazu paarkaapumu.Vajag tikai kaadam policistam pateikt,ka shis cilveeks ir jaanoformee peec pilnas programmas un viss...

783. viesis 9.augusts 2001 11:32
0 0 Atbildēt

Iesaku mašīnā glabāt diktofonu un ierakstīt sarunas ar CP, būtu vēlāk ko paklausīties un gadījumā, ja kādas problēmas, pabrīdināt, ka viss tiek ierakstīts lentē, varbūt problēmas atrisināsies pašas no sevis.

Nebūtu slikti izveidot lapu, kurā sarakstīt CP stulbākos vai smieklīgākos izteicienus

799. viesis 9.augusts 2001 18:19
0 0 Atbildēt

man bija visnotalj liidziiga situaacija.aptureeja starp vairaakaam masjiinaam ,pateica ka aatrums ir bijis par lielu (paraadiija arii radaru) ,bija arii mazs beerns.lieta nonaaca liidz akta rakstiisjanai.toreiz CP veel bija Tallinas ielaa,aizbraucu - tur tante ar pagoniem kas latviski runaaja ljoti slikti izlasiija manis rakstiito protokolaa un aciis skatoties paskaidroja:

muusu policisti ir speciaali maaciiti sjaut ar radariem un kaapeec juus domaajat ka es ticeesju jums nevis saviem darbiniekiem.... sods 5.00Ls.

taa arii viss beidzaas

Redaktors 10.augusts 2001 9:22
0 0 Atbildēt

Jāraksta sūdzība un jāizklāsta visa notikumu gaita. Viņi 15 dienu laikā nolems, ko darīt. Pēc tam, ja nekas nav uzlabojies, jāsūdz CP tiesā.

Neaizmirstiet, ka ne jau Jums jāpierāda sava nevainība, bet gan CP ir jāpierāda Jūsu vaina!

1600. viesis 24.septembris 2001 13:28
0 0 Atbildēt

Mani paziņas uzskata, ka esmu "kritis" uc ceļu policistiem, t.i., pilnīgi visas situācijas starp mani un CP nonāk tiesā, izņemot vienu, kur kāds CP priekšnieks izbeidza administratīvo lietu.

Zinu, cik "balti " un "tīri" visi CP kļūst, kad lieta nonāk tiesā. Priekšnieki tos ir smācījuši uzrakstīt dienesta ziņojumus un paskaidrojumus, kuros figurē "godīgie un pieklājīgie " policisti un "drausmīgi rupjie un melojošie" autovadītāji.

Cik komiski sanāca tiesā, kad izrādijās, ka šie savus "kristālskaidros" paskaidrojumus nebija pārāk labi savstarpēji saskaņojuši, un izrādijās, ka taisnība ir manai protokolā norādītajai informācijai.... Vai!!! Tas no valsts iestādes darbiniekiem gan nebij pārāk smuki...

Laimīgu ceļu, visiem!

1790. viesis 28.septembris 2001 12:34
0 0 Atbildēt

Citeeshu vienu viesi: "Vispirms tā vērīgi aplūkojiet savas autovadītāja apliecības, īpašu uzmanību pievērsiet savām acīm fotogrāfijā. Man ir pāris pazīstamu cilvēku, kuru acis (viena vai abas) ir izdurtas (..). Tādā veidā Jūs tiekat iezīmēts un cits CPists noteikti redz, ja viņam sanāk laiks, ka Jūs mīlat daudz un pamatīgi pārkāpt CSN prasības, vienkārši mīlat runāt pretī - aizstāvēt savas tiesības." - TAS IR SVIESTS! Taatad uz manaam tiesiibaam ievilktajai striipai blakus burtam D (otraa pusee) ko vajadzeetu noziimeet - draazt? Imho, pilniigs fufelis, es gan meedzu runaat pretii, jo savas tiesiibas zinu diezgan labi, bet nekaadu iipashu attieksmi pret sevi vai taas izmainjas peec manu tiesiibu apluukoshanas nekad neesmu maniijis. Arii viesoshanaas Stabu un Tallinas (tagad Klijaanu) ielaa ir beigushies bez tiesiibu atnjemshanas.

Shii raksta un vispaar "saskarsmes ar CP" sakaraa gribu visiem vadiitaajiem ieteikt panjemt un atkaartoti izlasiit CSN graamatinju, iipashi taas vietas, kur runaats par biezhaak sastopamajiem iespeejamiem paarkaapumiem - staaveeshana, apstaashanaas, aatrums, pagriezieni, utt., katram tie var atshkjirties. Peec tam panjemt un izlasiit APK pantus par sodiem. Peec tam ielikt abus shos dokumentus mashiinas bardachokaa un vadaat liidzi. Ja sanaaks kaads gadiijums, vismaz vareesi paarliecinaaties, vai policim ir taisniiba (biezhi gadaas, ka policis par Tavu paarkaapumu nosauc baigo sodu, un peec tam Tu laimiigi atpeercies par 5-10 Ls, lai gan to pashu sodu Tu buutu oficiaali nomaksaajis).

Veel tas komentaars, ka katra tikshanaas ar CP paarveershoties ar naudas izspieshanas meegjinaajumu -nu tas laikam buus ljoti atkariigs no katra vadiitaaja, pirmaamkaartaam. Esmu vairaakas reizes aptureets, kad man nav bijushi liidz ne personas, ne auto dokumenti. Sodu nekad neesmu maksaajis, par ideju evakueet manu auto arii nekad nav teikts (APK 257.p. to pieljauj). Laikam taapeec, ka taados gadiijumos censhos policim normaalaa balsii arii pateikt, kas un kaa, nevis saaku dirsties, ka vinjsh nav nosaucis savu uzvaardu, utt. Arii aptiecinju vai 3stuuri man tikai 1x muuzhaa ir prasiijushi uzraadiit, un tie pashi bija leishu muitnieki :)

Lai Jums visiem veicas!

JanisPuu

3565. viesis 2.novembris 2001 12:26
0 0 Atbildēt

Pats kaadreiz straadaaju CP vienaa no latvijas pilseetaam.Nespriediissu par konkreeto rakstu,jo cilveeki ne vienmeer staasta kaa bija patiesiibaa.Kaut gan CP arii nav nekaadi sveetie,tikai nevajag aizmirst to,ka CP naak no ptautas.Muusu passu,taadi esam mees visi.Ari CP var kljuudiities,diemzzeel ir taadi kuriem gruuti to atziit.Pieredze raada,ka daudzi,kas paarkaapussi sat. not.un kuriem pienaaktos sods kuraa paradzeeta tiesiibu atnjemssana biezzi vien grib ar CP

saruunaat.samaksaat to passu 5-ciiti un protams,ka kviiti arii nevajag.Nez kaapeec par taadiem gadiijumiem runaajam visai maz.Tas ir gari un passi diskuteejams jautaajums.Lai kaa,bet CP par to algu dara sameera gruutu darbu.Naakas saskarties ar dazzaadiem cilveekiem,gadaas arii kad neervi uzdod,neviens nav no dzelzs.

Mans ieteikums:Neprasiet,lai CP nosauc savu vaardu uzvaardu un zzetona nr.tas tikai saasinaas situaaciju un sadusmos CP.Peec tam varat necereet,ka jums tiks samazinaats sods.Protams,ja esat par 100 procentiem paarliecinaats,ka nevainiigs par taisniibu vajag ciiniities.Biezi vien ar normaalu izrunaassanos var tikt sveikaa arii bez soda.

Lai jums veicaas!

4142. viesis 9.novembris 2001 22:30
0 0 Atbildēt

Viesim 2001-11-02 12:26:27

Laikam pastrādājot CP var nonākt pie šādas atziņas.Var padomāt ,ka tā pati tauta nestrāda vēl grūtākus(atbildīgākus) darbus par vēl mazāku samaksu.Es runāju par mūsu mediķiem!

Un ja tā samaksa ir tik maza,tad kā var tikt pie pie NOKIA 8110 vai BMW 518(1995g) godīgi strādājot,KO?

Par to piecīšu maksāšanu uz rokas var pastrīdēties.

Mans ieteikums:prasiet visu ,ko var uzprasīt!!!(Pēc likuma)

CP algu MAKSĀJAM MĒS NODOKĻU MAKSĀTĀJI!

Vai es kļudos ko?

Par to es vēlos saņemt pretī normālu,korektu izturēšanos.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Aceman – trešais modelis ar elektropiedziņu Mini aptverē (+ FOTO)

Britu autoražotājs Mini pievienojis savam modeļu piedāvājuma kompakto krosoveru Aceman, kas kļūs par trešo modeli ar pilnībā elektrisku piedziņu. Lasīt vairāk

 

CATL prezentē akumulatoru 1000 kilometru sniedzamībai 9

Ķīnas uzņēmums CATL Auto China 2024 izstādē iepazīstinājis ar jauno ražošanai gatavo LFP akumulatoru, kas elektroautomobilim bez papildu uzlādes ļaus nobraukt vairāk nekā 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 14

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Brauc trīs promiļu reibumā: policija aiztur smagi iereibušus kravas auto un elektrovelosipēda vadītājus 1

Uz Jelgavas šosejas aiztur kravas automašīnas vadītāju trīs promiļu reibumā, bet Imantā policijai nācās aizturēt vīrieti, kurš šādā reibumā brauca ar elektrovelosipēdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti