Rallijā "Sarma 2015" uzvar Sims Plangi (+ foto)

 

Ralfs Sirmacis Foto: Jānis Grīnhofs

Jānis Grīnhofs speciāli iAuto | 25.janvāris 2015 22:45

Rallijs "Sarma 2015" aizvadīts īstos ziemas apstākļos. Naktī uz otru sacensību dienu uzsnigušais sniegs padarīja ralliju interesantāku un skatāmāku.

Rallijs "Sarma 2015" bija pulcējis braucējus no Latvijas, Lietuvas, Krievijas,Somijas, Ukrainas un Igaunijas. Tā kā paralēli Latvijas čempionātam norisinājās arī Igaunijas čempionāts, ziemeļu kaimiņi bija ieradušies ar spēcīgu dalībnieku sastāvu. ierindā bija visi labākie, kuriem 2015 gadam nav starptautisku plānu.

Aizraujoši noritēja cīņa absolūtajā vērtējumā, kurā vadošie braucēji bija bruņojušies ar N4 klases(LRC 2) spēkratiem.Startā bija cerība, ka konkurenci igauņiem sastādīs mūsu Jānis Vorobjovs un Andis Neikšāns. Taču mūsējiem viss negāja tik gludi, gadījās kļūdiņas un igauņi: Rainers Aus, Sims Plangi un Timu Korge uzņēmās vadību, cīnoties savā starpā. Jānis Vorobjovs divreiz pārsita riepu, Andis Neikšāns kupenā "atrada" celmu, bet Mārtiņš Svilis vēl īsti nebija apradis ar Evo X. Cīņas karstumā riepas pārsita arī Aus un Korge. Rezultātā uzvaru izcīnija Sims Plangi, otrais ar pusminūtes bagāžu Rainers Aus, bet trešo vietu, braucot stabili, neriskējot, izcīnija Mārtiņš Svilis. Mārtiņš trešais arī LRC 2 ieskaitē. LRC 1 vērtējumā labākais Jānis Berķis.

Ļoti sīva spēkošanās notika vienas ass piedziņas auto grupā(LRC 3). Pirmajā sacensību dienā Ralfs Sirmacis sekundi sekundē cīnījās ar igauni Karlu Martinu Volveru, Dienu kā līderis noslēdza Volvers. Sirmacis zaudēja pavisam nedaudz. pārējie ievērojami atpalika. Līderu cīņās nespēja iesaistīties arī LMT autosporta akadēmijas braucējs Emīls Blūms. Izskatās, ka jaunie Peugeot 208, ar kuriem brauca līderi,  ir pārāki par jau novecojušajām Ford Fiesta. Otrajā sacensību dienā Sirmacis saņēmās un spēja apsteigt igauni izvirzoties vadībā un nosargājot uzvaru līdz finišām. cenšoties panākt Ralfu sirmaci Karls Martins Volvers pielaida vairākas kļūdas un finišā atpalika no uzvarētāja 37 sekundes. Gulbenē Ralfs Sirmacis jau svinēja otro uzvaru jaunās komandas sastāvā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti