Rallijā "Kurzeme 2015" uzvar igaunis Sīms Plangi

 

Igaunijas ekipāža Sīms Plangi/Mareks Sarapū Foto: Mareks Seleņa

30.augusts 2015 10:12

Jubilejas rallijā "Kurzeme" uzvaru izcīnījusi Igaunijas ekipāža Sīms Plangi/Mareks Sarapū, kuri sacensību vadībā izvirzījās jau pirmajā ātrumposmā, un ne uz brīdi neatdeva konkurentiem rallija vadību.

Vienlaikus, S.Plangi izvērtās ļoti sīva cīņa ar patlaban ātrāko Latvijas ekipāžu Jāni Vorobjovu/Andri Mālnieku, kuri uzvarēja četros no 12 ātrumposmiem, turklāt abās rallija dienās demonstrēja ļoti stabilu sniegumu, un finišā no uzvarētājiem atpalika vien 11,34 sekundes.

"Sacensību pirmajā dienā iekrājām labu pārsvaru, ko rallija turpinājumā izdevās noturēt. Protams, braucām ļoti ātri, un vēlos pateikties Jānim Vorobjovam par skaisto cīņu abās rallija dienās," pēc finiša sacīja S.Plangi.

S.Plangi uzvarēja sešos ātrumposmos, savukārt divos pēdējos ātrumposmos uzvarēja viņa pārstāvētās ASRT komandas vadītājs Mārcis Ķenavs ar stūrmani Gati Cimdiņu, kuri sacensību pirmo dienu nepabeidza, jo trešajā ātrumposmā avarēja. Naktī automašīna tika salabota, un M.Ķenavs spēja priecēt līdzjutējus ar ļoti ātru un atraktīvu braukšanu.

3.vietu rallija kopvērtējumā un 1.vietu LRC1 klasē izcīnīja Jānis Berķis/Edgars Čeporjus, kuri no uzvarētāja atpalika 51,52 sekundes. Jāatzīmē, ka S. Plangi un J. Vorobjovs startēja LRC2 ieskaitē.

LRC1 ieskaitē 2. un 3.vietā ierindojās attiecīgi Guntis Lielkājis/Vilnis Miķelsons un Staņislavs Travņikovs/Aleksejs Bašmakovs, savukārt uz LRC2 klases goda pjedestāla trešā augstākā pakāpiena kāpa Mārtiņš Svilis/Ivo Pūķis, kuri rallija trasēs atgriezās pēc pusgadu ilga pārtraukuma.

LRC3 klasē, kur sportisti startē ar priekšējās piedziņas automašīnām, uzvarēja ar Latvijas karogu startējošais krievu sportists Nikolajs Grjazins, kuram visā rallija garumā bija ārkārtīgi sīva spēkošanās ar šī rallija jaunāko dalībnieku – talantīgo somu braucēju Kalli Rovanperu. Pēc rallija pirmās dienas vadībā bija K. Rovanpera, taču otrās dienas pirmajā ātrumposmā N.Grjazinam savu konkurentu izdevās apsteigt un uzvarēt sešos no septiņiem sestdien notikušajiem ātrumposmiem.

Foto: Mareks Seleņa

Finišā K. Rovanperam gan tikai 3.vieta, jo sacensību noslēgumā viņam garām aizsteidzās arī Emīls Blūms – abus sportistus rallija noslēgumā šķīra mazāk par septiņām sekundēm.

Īsi pirms rallija vienpadsmitā ātrumposma finiša smagu avāriju piedzīvoja Ukrainas ekipāža Jurijs Kočmars/Sergijs Kovals, un sportisti tika nogādāti slimnīcā. Braucēju veselības stāvoklis ir stabils un viņi atrodas mediķu uzraudzībā.

Ātruma festivālu - ralliju "Kurzeme 2015" atbalsta: iAuto.lv, "LDZ Cargo", Liepājas pilsēta, "Lauma Fabrics", "Vega 1", "Canon Biznesa Centrs", "LDC Datortehnika", "Cēsu alus", "If apdrošināšana", oficiālais auto – "Nissan" no "Skandi Motors".

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti