Sirmača ekipāža 14.vietā pēc ERČ posma Čehijā otrās dienas 1

 

Sirmača ekipāža Igaunijas posmā Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 28.augusts 2016 10:24

Latvijas autorallija braucējs Ralfs Sirmacis ar stūrmani Artūru Šiminu ("Peugeot 208 R2") ieņem 14.vietu pēc Eiropas čempionāta (ERČ) Čehijas rallija pirmajiem deviņiem ātrumposmiem.

Pirmais "dops" tika aizvadīts vēlā piektdienas vakarā un tajā Sirmacis guva 12.vietu, no labākā rezultāta īpašnieka mājinieka Jana Kopeckī ("Škoda Fabia R5") ekipāžas atpaliekot par 8,5 sekundēm, turklāt šī pilsētas ātrumposma laikā latvieši arī pamanījās sagriezties.

Nākamie divi ātrumposmi tika aizvadīti sestdienas rīta sesijā, vispirms Sirmacim izcīnot piekto vietu, bet brīdi vēlāk trešajā "dopā" gūstot astoto pozīciju, kas arī summā ļāva atrasties astotajā pozīcijā.

Vēlāk sestdien dienas sesijā sarežģītos un tramplīniem bagātos ceturtajā un piektajā ātrumposmā Sirmacis guva attiecīgi divpadsmito un astoto pozīciju, bet kopvērtējumā pēc pagājušās sezonas Eiropas čempiona un pašreizējā kopvērtējuma līdera Kajetana Kajetanoviča ("Ford Fiesta R5") izstāšanās saglabāja astoto pozīciju.

Tomēr sestajā "dopā", kas bija 11,5 kilometrus garš, Sirmača ekipāža vispirms pārdūra riepu, bet pēc tam arī piedzīvoja mehāniskas problēmas, tāpēc mierīgi aizbrauca līdz servisa parkam un zaudēja nepilnas trīs minūtes, kopvērtējumā atkrītot uz 22.pozīciju.

Zīmīgi, ka pēc šī dopa sekojošajā servisa parkā Sirmača ekipāža remontdarbos vien par desmit sekundēm izvairījās no tā, lai saņemtu laika sodu.

Vakara sesijas trijos ātrumposmos Sirmacis turpināja apgūt asfalta ceļus, ieņemot attiecīgi sesto, piekto un devīto pozīciju, kas arī ļāva kāpt uz augšu kopvērtējumā.

Pēc deviņiem ātrumposmiem līderis ir Kopeckī, kurš vien par 0,5 sekundēm apsteidz krievu Alekseju Lukjaņuku ("Ford Fiesta R5").

Savukārt Sirmacis atpaliek par četrām minūtēm un 12 sekundēm, kas dod 14.vietu. No labāko desmitnieka viņš atpaliek vairs tikai par minūti un sešām sekundēm.

Svētdien tiks aizvadīti noslēdzošie seši ātrumposmi.

Sirmača plānos šosezon bija startēt piecos grants posmos Grieķijā, Portugālē, Igaunijā, Latvijā un Kiprā. Ņemot vērā, ka divos no trim posmiem ekipāža izcīnīja uzvaru, ir radusies iespēja cīnīties arī par čempiona titulu, tāpēc tai obligāti jāpiedalās vismaz vienā asfalta etapā.

Kā zināms, maijā Sirmacis un Šimins sensacionāli triumfēja Akropoles rallijā. Jūnija sākumā Azoru rallijā viņi ilgstoši turējās labāko četriniekā, tomēr noslēdzošajā dienā nācās izstāties no sacensībām, bet jūlijā Igaunijā Sirmacis pārī ar stūrmani Māri Kulšu triumfēja, kad priekšpēdējā "dopā" avāriju piedzīvoja līdzšinējā līdera krieva Alekseja Lukjaņuka ekipāža. Sirmacis šogad ir vienīgais pilots, kuram izdevies uzvarēt divos ERČ posmos. Viņš sacensībās piedalās ar "Škoda Fabia R5" automašīnu un pārstāv SRT kluba rallija komandu "Škoda Baltic Motorsport".

Pēc septiņiem posmiem kopvērtējuma līderpozīcijā ar 160 punktiem ir Kajetanovičs, kuram ar 84 punktiem seko Lukjaņuks, bet Sirmacis ar 79 punktiem ieņem trešo pozīciju.

Iepriekšējā sezonā Sirmacis veica pilnu ERČ junioru ieskaites sezonu, noslēgumā ar 104 iekrātiem punktiem gūstot otro vietu.

 
Visi komentāri
 
Harijs 28.augusts 2016 11:57
0 1 Atbildēt

Vācieši vakar EČ TV apskatē, rādot Sirmaci trasē, sauca viņu par "brīnumpuisēnu no Baltijas"!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti