Rallijs Sarma 2017 jau šo sestdien!

 

Foto: Publicitātes attēls

Rallijs Sarma | 10.februāris 2017 13:44

11. februārī Gulbenes novada ceļus pārņems motoru rūkoņa, azarts un ļoti interesanta cīņa par uzvaru rallijā Sarma 2017, kurā uz starta stāsies vairāk nekā 70 ekipāžas ar sportistiem no deviņām valstīm.

Lai arī lielākajā Latvijas daļā nekas, izņemot salu, neliecina par iespēju sarīkot lielisku ziemas ralliju, Gulbenes novada ceļus sedz perfekta ledus kārta un ceļa nomalēs vēl ir saglabājies pietiekami daudz sniega, lai izbaudītu ziemas ainavu.

Rallija oficiālā atklāšana notiks jau dienu pirms sacensībām – 10. februārī, pulksten 19:30 pie Gulbenes kultūras centra, sportisti šķērsos tradicionālo starta estakādi, lai jau nākamajā rītā netērētu laiku un uzmanību nekam citam kā vien ātrumposmiem un cīņai par uzvaru. Sacensību dienā pirmie startēs vēsturiskie rallija automobiļi, kuriem starts tiks dots 25 minūtes pirms rallija galvenās ieskaites. Attiecīgi, ja pirmā ātrumposma starts rallija galvenajai ieskaitei ir paredzēts 09:46, tad skatītājiem ir jāņem vērā, ka jau pulksten 09:21 startēs pirmais vēsturiskais rallija automobilis.

Cīņas par uzvarām
Vēsturisko automobiļu klasē viennozīmīgi visa uzmanība būs pievērsta diviem krāšņiem Audi, kurus trasē pilotēs Ivars Vēlme un rallija debitants Artūrs Batraks. Viņiem konkurenci viennozīmīgi sastādīs Atis Bruņinieks ar savu Lada Samara, bet par šovu skatītājiem noteikti rūpēsies Ivo Ķilpis, kurš labi pazīstams ar savu plašo braukšanas stilu.

Cīņa par uzvaru rallija Sarma kopvērtējumā būs ļoti aizraujoša – nevienam nav skaidrs vai lidojošais soms Kalle Rovanpera spēs konkurēt ar tikko WRC automašīnu ieguvušo Georgu Grosu? Šajā cīņā noteikti iejauksies arī Nikolajs Grjazins, Ranno Bundsens, kā arī Jānis Berķis un Vitālijs Puškars.

Savukārt priekšpiedziņu klasē aizraujoša cīņa tiek solīta starp Mārtiņu Sesku, Kenu Tornu un Lukasu Pienazeku. Tajā gan noteikti centīsies iejaukties arī Kenets Sepps un Jonas Piparas. Protams, visa rallija pasaule gaida, kādas sekmes būs Petera Solberga dēlam Oliveram, kuram Sarma būs otrais rallijs karjerā.

Ātrumposmi
Rallijam ir sagatavoti četri ātrumposmi, kas visi tiks veikti divas reizes. Visi ātrumposmi atrodas netālu no Gulbenes – reģionā starp rallija Sarma galvaspilsētu, Silmačiem, Ranku un Beļavu. Astoņi ātrumposmi ir sadalīti trīs “cēlienos” ar servisa parkiem starp tiem. Pēdējo cēlienu neveiks rallijsprinta dalībnieki, bet pēdējo ātrumposmu neveiks vēsturiskie rallija spēkrati.

Ātrumposmu kartes un apraksti
Ātrumposmu aprakstus un kartes var atrast mājas lapā www.autorally.lv – lejupielādējamā un/vai izdrukājamā skatītāju ceļvedī ir sagatavoti QR kodi ar jau iepriekš sagatavotiem Google Maps maršrutiem, lai uz izvēlēto skatupunktu būtu iespējams aizbraukt, pat neskatoties kartē. Lejupielādējamajā skatītāju ceļvedī katram QR kodam ir pievienots atbilstošs links, lai ceļvedis būtu ērti lietojams arī tālrunī, un nebūtu nepieciešams katrreiz izmantot QR lasītāju.

Rallija radio
Rallija Sarma 2017 laikā darbosies rallija radio, ko būs iespējams dzirdēt gan internetā (radio.autorally.lv), gan FM viļņos tikai Gulbenes apkārtnē. Pirmo reizi Latvijas rallija vēsturē tiks izmēģināta tehnoloģija, kura ļauj pieslēgties reģionāliem radio raidītājiem un radīt īpašu programmu. Tas nozīmē, ka rallija radio 93,6 FM frekvencē būs dzirdams tikai reģionā, kurā notiek rallijs.

Rallija video žurnāli
Sarmas rallija laikā tiks filmēti un regulāri YouTube TavsAuto kanālā youtube.com/tavsauto izplatīti rallija video žurnāli, ar kuru palīdzību būs iespējams panākt klātienes efektu pat tiem, kuri galīgi nekā nesēj izbrīvēt laiku, lai dotos uz Gulbeni un vērotu ralliju klātienē.

Sociālie tīkli
Visi rallija fani tiek aicināti aktīvi izmantot Facebook un Twitter, lai paziņotu par redzēto un aktuālo. Taču, lai ziņa sasniegtu visus adresātus, vēlams ziņām, kas saistītas ar ralliju, pievienot @RallySarma un/vai #RallySarma.

Rezultāti
Kā jau ierasts visi rallija Sarma rezultāti būs redzami mājas lapā autorally.lv, kurai ir pieejama arī ērti lietojama un vieglāk atverama mobilo telefonu versija m.autorally.lv

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti