Divi minirallija “Karosta” ātrumposmi vīsies arī pa Rudes ciemu un kartinga trasi

 

Foto: Liepaja.lv

minirallija "Karosta" | 24.augusts 2017 11:57

Standarta automobiļu sacensības minirallijs “Karosta” dalībniekiem sagatavojis sešus interesantus asfalta ātrumposmus Karostā un arī Nīcas novadā.

Šis minirallijs būs kausa izcīņas noslēdzošais posms, un tajā izšķirsies daudzu sezonas titulu liktenis. Vienlaikus tā ir arī iespēja pamēģināt savus spēkus rallija disciplīnā ar auto, kas tiek izmantots ikdienas braucieniem, un netiek īpaši gatavots sportam.

Sacensības sāksies ar diviem ātrumposmiem Karostas industriālajā parkā, kas izbūvēts ar mērķi nodrošināt infrastruktūru ražošanas uzņēmumiem. Pirmais šīs teritorijas īrnieks ir Liepājā strādājošā metālapstrādes uzņēmuma “Jensen Metal” saistītais uzņēmums "JM Properties", kurš patlaban izstrādā tehnisko projektu savai ražošanas ēkai, lai jau nākamajā gadā veiktu būvniecības darbus 10 tūkstošus kvadrātmetru plašai ražošanas ēkai.

Pēc pirmajiem diviem ātrumposmiem pa gludi asfaltētajām Karostas industriālā parka ieliņām sportisti dosies uz Nīcas novadu, kur vairāk nekā divus kilometrus garš ātrumposms vīsies gan pa Rudes ciema ielām, gan arī caur 30 gadu jubileju nosvinējušo kartinga trasi.

Sacensību noslēgumā dalībniekus sagaida minirallija “Karosta” garākais ātrumposms. Tā sākuma daļa izvietota industriālajā parkā, savukārt noslēdzošā daļa, pabraucot garām slavenajai Karostas manēžai, ievīsies ostas teritorijā – vietā, kur padomju laikos maršēja karavīri, bet jau pēc dažiem gadiem sliesies vairāku ostas termināļu būves un tiks krauti kuģi. Kamēr vēl tas nenotiek, vecos militāristu vajadzībām būvētos celiņus un laukumus ir iespējams izmantot sacensībām. Šī ātrumposma noslēdzošās daļas asfalta un betona plātņu segumu klāj smilšu un grants kārta, kas nozīmē iespēju labi paslidināties.

Sacensību starts tiks dots plkst.13 Imantas ielā ar zeltītajiem Svētā Nikolaja pareizticīgo Jūras katedrāles kupoliem fonā, savukārt apbalvošana notiks plkst.19.30 jūras krastā, kafejnīcā “Rietumkrasts” pie Ziemeļu mola.

Sacensībās paredzēti seši ātrumposmi, un to kopējais ātrumposmu garums sasniegs 15 kilometrus. Trasi galvenokārt veidos gluds asfalta segums ar nelieliem netīra asfalta un grants segumu posmiem.

Minirallija sacensībās dalībnieki startē ar standarta automašīnām, kas nav aprīkotas ar speciālu drošības karkasu, savukārt "Open" klasē drīkst sacensties arī ar rallija vai rallijsprinta sporta automašīnām.

Minirallijs "Karosta" 2.septembrī būs Latvijas Minirallija 2017. gada kausa izcīņas noslēdzošais posms. Tas notiek mēnesi mēnesi pirms tradicionālajiem motoru sporta svētkiem Ātruma festivāla “Kurzeme” un Eiropas rallija čempionāta posma noslēdzošajām sacensībām rallija "Liepāja 2017".

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti