Pētījums - Katrs trešais Latvijas iedzīvotājs tarifu paaugstināšanas rezultātā mainītu operatoru 3

 
Nozare.lv | 10.maijs 2017 12:39

Tarifu paaugstināšana liktu mainīt sakaru operatoru katram trešajam (34 procenti) no aptaujātajiem Latvijas iedzīvotājiem, liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" veiktais pētījums.

Savukārt, apmēram katrs piektais Latvijas iedzīvotājs atzīst, ka pēdējo divu gadu laikā manījis savu sakaru operatoru vismaz reizi, kā galvenos iemeslus minot augstās cenas un sliktu sakaru kvalitāti.

Lielākā daļa respondentu atzīst, ka tarifu paaugstināšanas rezultātā būtu gatavi mainīt sakaru operatoru, attiecīgi 34 procenti atbildējuši, ka noteikti mainītu, kamēr 37 procenti norādījuši, ka iespējams mainītu. Starp aptaujātajiem 14 procenti min, ka cenas visiem operatoriem ir līdzīgas, tāpēc nemaz neizskata pāriešanu pie cita sakaru sniedzēja. Savukārt, ar visu apmierināti ir 12 procenti aptaujas dalībnieki un atzīst, ka par kvalitatīviem sakariem būtu gatavi maksāt arī vairāk.

Interesanti, ka tie dalībnieki, kas norādījuši, ka pie tarifu paaugstināšanas noteikti mainītu sakaru operatoru, ir gados jauni cilvēki vecumā no 25 līdz 34 gadiem (32 procenti). Starp tiem, kas atzīst, ka cenas visur līdzīgas un pakalpojuma sniedzēju nemainītu, katrs trešais ir vecumā no 55 līdz 74 gadiem.

Runājot par sakaru operatora izvēli pēdējo divu gadu laikā, gandrīz piektā daļa jeb 19 procenti aptaujas dalībnieku atklāja, ka ir mainījuši telefonsakaru kompāniju. Visuzticīgākie klienti ir LMT, kur 88 procenti norāda, ka nekādas izmaiņas nav veikuši, savukārt starp šī brīža Bite klientiem, tie ir 80 procenti un starp Tele2 klientiem 78 procenti apaujāto.

Teju puse par būtisku kritēriju sakaru operatora maiņai min cenu, kā otru populārāko iemeslu atzīmējot sakaru kvalitāti un pārklājumu. Savukārt 14 procenti aptaujāto atzīst, ka nav atraduši sev piemērotu tarifu plānu, kā rezultātā mainījuši operatoru. Jāatzīmē arī respondenti, kas pārgājuši pie cita operatora mainoties darba vietas apstākļiem (12 procenti). Vēl retāk tiek minēti tādi iemesli kā neapmierinošs klientu serviss (5 procenti) vai par sakariem maksā kāds cits (4 procenti).

Kopumā starp aptaujas dalībniekiem, populārākais mobilo sakaru operators ir LMT, kura pieslēgumu izmanto 28 procenti aptaujāto, 25 procenti norādījuši Bite pieslēgumu kā savu sakaru veidu, bet 22 procenti izmanto Tele2 pieslēgumu. Salīdzinoši retāk atzīmēts kāds no priekšapmaksas veidiem, starp kuriem Amigo izmanto 10 procenti aptaujāto, kamēr Zelta Zivtiņu 9 procenti. Jāpiemin, ka katrs trešais aptaujātais vecuma grupā no 55 līdz 74 norādījuši, ka izmanto priekšapmaksu, kamēr pieslēgumu vairāk izmanto gados jauni cilvēki.

Pētījumā piedalījušies 509 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem un tas veikts, izmantojot interneta aptauju - gemiusAdHoc ar izlecošo interneta anketu palīdzību, kas tika rādītas pēc nejaušības principa izvēlētiem interneta lietotājiem. Aptauja īstenota šī gada aprīlī.

 
Visi komentāri
 
tarifs 10.maijs 2017 13:19
1 0 Atbildēt

Kurš taisās mani celt?

BMW 10.maijs 2017 13:38
4 1 Atbildēt

Kur var celt???

Es jau tā savam 315 uzliku gāzi, un knapi pietiek naudas. Man ir jāmaina cilindra galvas blīve, putekļu aizsargkomplekts, sajūgs, zobsiksna, lambda zonde, un jāsametina 4 vietās, citādi, TA nevaru iziet.

Man vēl tek eļļa, bet es pirms apskates nomazgāšu, un iesmērēšu ar silikonu. Un vēl vajadzēja nomainīt spoguli. Bet Vovans viņu man vakar atnesa. Kaut kur dabūja pa lēto.

Plus pie šī visa, vēl tarifi kļūs dārgāki! Par 2 eiro! Šausmas! Par 2 eiro es varu amortizatoru tolmetā nopirkt.

BMW 10.maijs 2017 13:39
0 0 Atbildēt

BMW krutākais autiņš pasaulē!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti