“Neste” sāk piedāvāt ziemas dīzeļdegvielu “Neste Pro Diesel” ar salizturību -37 ºC 1

 

Neste dīzeļdegvielas cena 23.09.2016. Foto: iAuto.lv

Neste | 27.oktobris 2016 10:05

Jau šobrīd automātisko degvielas uzpildes staciju tīkla “Neste” stacijās ir pieejama dīzeļdegvielas “Neste Pro Diesel” ziemas versija, kas ir pielīdzināma arktiskajai A2 klasei.

Tā ir augstas klases dīzeļdegviela, kas šobrīd pieejama Latvijā. Pateicoties augstākam cetānskaitlim nekā tradicionālajā dīzeļdegvielā, “Neste Pro Diesel” nodrošina salizturību līdz pat -37ºC, savukārt tās unikālais sastāvs ļauj samazināt degvielas patēriņu līdz pat 5% un uzturēt dzinēju tīrāku ilgāk.

“Pro Diesel” ir augstākās klases dīzeļdegviela, kas tiek ražota modernākajā naftas pārstrādes kompleksā, Porvo rūpnīcā Somijā. Pateicoties mūsdienīgākajām pārstrādes tehnoloģijām, tai ir zemākā Latvijā pieejamā salizturības temperatūra (CFPP) – līdz pat -37ºC. Vērtējot dīzeļdegvielas atbilstību skarbiem ziemas laikapstākļiem, jāņem gan vērā ne vien temperatūra, pie kuras degviela sasalst (CFPP), bet arī cits būtisks parametrs – degvielas saduļķošanās temperatūra (Cloud point), pie kuras dīzeļdegvielā esošie parafīni sāk kristalizēties, veidojot parafīna sabiezējumus un pakāpeniski nosprostojot filtra mikroporas, tādējādi apgrūtinot degvielas padevi. “Pro Diesel” saduļķošanās temperatūra (Cloud point) ir -30 ºC, kas ir aptuveni 10ºC zemāka nekā tradicionālajai A2 klases dīzeļdegvielai. Visbiežāk mūsu platuma grādos nemaz neiestājas tāds sals, pie kura “Pro Diesel” varētu sākt mainīties fizikāli ķīmiskās īpašības,” skaidro Armands Beiziķis, SIA „Neste Latvija“ mazumtirdzniecības vadītājs.

“Neste Pro Diesel” ir pēc sastāva unikāla dīzeļdegviela no augstākās kvalitātes fosilajām molekulām un “Neste” atjaunojamās dīzeļdegvielas. Nedz ziemas, nedz vasaras “Pro Diesel” nesatur taukskābju metilesteri – biodīzeļdegvielai raksturīgo rapša piedevu. Tā ir pasaulē pirmā dīzeļdegviela, kas spēj izpildīt Pasaules degvielas hartas (WWFC – Worldwide Fuel Charter) augstākās jeb 5.direktīvas prasības. “Neste Pro Diesel” uzrāda pārākumu 10 būtiskākajos dīzeļdegvielas parametros:

  • samazina degvielas patēriņu līdz pat 5%;
  • palielina dzinēja jaudu līdz 4%;
  • nodrošina salizturību līdz -37C;
  • samazina CO2 izmešu daudzumu līdz 20%;
  • uztur dzinēju tīrāku;
  • motoreļļa kalpo ilgāk;
  • nodrošina klusāku dzinēja darbību;
  • samazina piedegumu uz inžektora;
  • cieto daļiņu (kvēpu) filtrs kalpo ilgāk;
  • samazina kaitīgo izmešu daudzumu.

“Neste Pro Diesel” ir piemērota visām vieglajām un smagajām automašīnām ar dīzeļdzinējiem, neatkarīgi no to ražošanas gada.

 

 
Visi komentāri
 
khe 27.oktobris 2016 14:50
0 0 Atbildēt

"samazina CO2 izmešu daudzumu līdz 20%"

vai šitai degvielai akcīzi uztaisīs mazāku par parasto dīzeli ja jau izmeši samazināti?

...retorisks jautājums drīzāk

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 3

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 2

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti