Dacia Duster 2018/2019 tests, atsauksmes un iespaidi

Redaktors Reģ.: 31.08.2001

Jaunais Dacia Duster 2018 /2019, kāda pieredze?

 
Redaktors Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

iAuto.lv izmēģina jauno "Dacia Duster" (+ FOTO) 

www.iauto.lv/zinas/testi/27889-iauto-lv-izmegina-jauno-dacia-duster-foto

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

Tīri labs izskatās. Būtu ar ko sēnēs un ogās bez bēdu braukt

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
2 0 Atbildēt

Dacia Duster 2018 / 2019 foto:

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
1 0 Atbildēt

Duster (pilnpiedziņas versijā) ir vienīgais īstais apvidus auto šajā krosoveru kompānijā, tagad arī Duster dizains un gaita uz asfalta ir vidusmēra krosovera līmenī. Taču labākajā komplektācijā vairs nav nekāds lētais.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
2 0 Atbildēt

Nav noslēpums, ka mūsdienās tik populārie krosoveri vairāk specializējušies šosejas braukšanā un ne katrs apvidnieciska paskata modelis spēj pieveikt pat vieglu bezceļu. Lai gan Dacia Duster konceptuāli ir tāds pats krosovers, faktiski šis budžeta klases auto joprojām ir kārtīgs bezceļnieks, protams, ja iet runa par pilnpiedziņas versiju.

Jaunais Duster no priekšgājēja atšķiras ar mūsdienīgāku dizainu, taču raksturīgākās iezīmes ir saglabājušās. Lielākais lēciens ir noticis interjera noformējuma, kā arī pieejamā drošības un komforta aprīkojuma ziņā. Apsēžoties pie stūres uzreiz var pamanīt, ka sēdpozīcija ir kļuvusi krietni ērtāka un dažādu regulēšanu iespējas ir plašākas. Noteikti jāuzsver, ka salonā ir ievērojami uzlabota skaņas izolācija. Labas ziņas ir arī tiem, kas šo auto vēlas izmantot kā apvidnieku. Salīdzinoši viegla un pareizi veidota virsbūve (mazas pārkares, pietiekams klīrenss un gana aizsargāta apakša) apvienojumā ar labu pilnpiedziņas sistēmu nodrošina, ka pārgājamības ziņā Duster joprojām ir uzskatāms par vienu no labākajiem piedāvājumiem tirgū. Vēl jāpiebilst, ka smagos apstākļos jūtami palīdz tāds vienkāršs tehniskais risinājums, kā pirmais pārnesums ar augstu pārnesumu attiecību, kas ļauj ļoti lēni ar stabiliem dzinēja apgriezieniem pārvarēt šaubīgas vietas, nebaidoties nosvilināt sajūgu.

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
1 1 Atbildēt

Neskatoties uz uzlaboto versiju, tā kā salonā daudz plastmasas paneļu, salons ir paskaļš un priekšējais panelis absolūti minimālisma garā. Sēdpozīcija priekšā ļoti augsta, blakussēdētājam šai versijā pat nebija regulējama, toties bagāžās nodalījums respektējami liels. Varbūt vajadzētu samierināties ar manuālo kārbu, jo 6-pakāpju automāts pārslēdzas ļoti lēni, līdz ar to cena varētu būt atraktīvāka.

Taurus Reģ.: 09.04.2005
0 0 Atbildēt

Bezceļos spējīgs krosovers, kas pieejams jau zem 10 000 eiro. Protams, saprātīgā tehnisko agregātu un aprīkojuma kombinācijā Duster maksās jau starp 15 un 20 tūkstošiem eiro, taču tik veiktspējīgam bezceļu apvidniekam šajā cenu kategorijā būs grūti atrast alternatīvu. Jau pirms šī testa brauciena bija iespēja pārliecināties, ka pat ar standarta ielas riepām Duster pilnpiedziņa un klīrenss ļaus izbraukt vietās, kur mēs atļautos dzīt tikai offroad smagsvarus.

Saprotams, ka būs jāsamierinās ar dažiem kompromisiem interjera apdarē un skaņas izolācijā, taču savu pamatuzdevumu - būt uzticamam palīgam ikdienas darbojas - tas pilda teicami. Testa braucienā piedalījās priekšpiedziņa ar automātu. Manā skatījumā pilnpiedziņa ar mehānisko transmisiju būtu krietni pieprasītāka un saprotamāka izvēle.

Nesamākslots un patiess auto.

xx89 Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Duster viens no retajiem īstiem budžetniekiem kdosoveru saimē. Salīdzinot ar priekšgājēju auto ieguvis mūsdienīgākus vaibstus un kļuvis pievilcīgāks. Auto ieguvis dažādas tehnoloģiskas "odziņas", tomēr vadāmība palikusi iepriekšējā līmenī. Auto pārāk ļodzīgs uz ceļa, asākos līkumos jūtamas sānsveres. Sēdēkļa un stūres regulēšanas iespējas, kas ļauj ērtāk iekārtoties pie stūres, taču sēdekļu forma varēja būt ērtāka ar lielāku sānu atbalstu lai līkumos nav jāturas pie rokas bremzes.Neskatoties uz atjaunoto modeli ražotājs joprojām saglabājis trumuļu bremzes aizmugurējām tiltam. Duster ir lieliskas apvidus pārvarēšanas spējas, ko nodrošina augstais klīrens un atbilstošā virsbūves forma, tāpēc neskatoties uz modi, 4x2 transmisija šādam spēkratam mazliet pārsteidz. Nu bet biznes paliek biznes. 1,5 dīzelītis kombinācijā ar domājošo "automātu" nav tas spriganākais variants. Duster 4x4 versijā ir ideāls palīgs sadales tīkliem un valsts mežiem nesteidzīgajā ikdienā.

RaitisMazjanis Reģ.: 12.01.2017
0 0 Atbildēt

Piekare laba - mīksta. Savā vienkāršumā pavisam pārspēj Seat Arona ( kaut kāda sjūta no Ladas ) bagažnieks liels, bet aizmugurē sēdēt pagrūti. Nedrošs līkumos. nav USB izejas ( tā nu gan nav grūti ieliekama par nelielu naudiņu)

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Tiešām nav USB?! Cik atceros, iepriekšējam modelim pat vienkāršakajam aparātam bija USB un pat BT.

Dieselfan Reģ.: 02.11.2016
0 0 Atbildēt

Pārsteidza zemais trokšņu līmenis salonā un mīkstā piekare. Dinamika arī ļoti pieņemama. Vadāmība nedaudz pieklibo, taču nevar visu gribēt no ekonomiskās klases krosovera kurm ir visas primārās ekstras.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
0 1 Atbildēt

Protams pēc Kia Sportage brauciena pārkāpt Dusterī ir nedaudz kultūršoks. Tomēr tā salīdzināt šādus auto nedrīkst. Dusteris dzīvo citā pasaulē, citos apstākļos un tam ir pavisam cita pircēju auditorija. Protams arī viņi ir mūsdienu cilvēki un kāpēc gan tiem nedrīkstētu būt pieejami jaunākie šnikšnaki. Tā Dusteris arī dara. Paliek pie klasiskajām vērtībām dzinēju gammā, un ar nopietnu attieksmi uzlabo gan dizainu gan tehnisko aprīkojumu. Piemēram jaunulis tici pie sakarīga dizaina aizmugures optikas, kas tagad jau nedaudz līdzinās džipiskajai. Salons arī palicis ērtāks un acij tīkamāks, tomēr mežavecis varētu mierīgi iztikt bez lētās antīkās navigācijas. Tā navigācijas tēma vispār ir nedaudz smieklīga, bet par to citos topikos. Citur nav kur piesieties. Aizomas par slikto vecā moeļa ātrumkārbas darbību dīlera pārstāvis noliedza pilnīgi kateoriski, apgalvodams, ka viss ar to ir kārtībā, un arī vecajā modelī tik daudz kārbu remoni nemaz nav bijuši. Labi. Tomēr mans praktiskā latvieša bonusa punkts pienākas aizmugurējām bremzēm. Tās ir vecie labie trumuļi. Jā, ja kāds jau ir aizmirsis kas tie ir, tad tie ir tādas bremzes, kas praktiski tuvāko pāris simtu tūkstošlu laikā nav jāaiztiek un jāremontē. Tās vienkārši tur ir kā pats Dusters.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

AGRISSTANEVICS rakstīja: Neskatoties uz uzlaboto versiju, tā kā salonā daudz plastmasas paneļu, salons ir paskaļš un priekšējais panelis absolūti minimālisma garā. Sēdpozīcija priekšā ļoti augsta, blakussēdētājam šai versijā pat nebija regulējama, toties bagāžās nodalījums respektējami liels. Varbūt vajadzētu samierināties ar manuālo kārbu, jo 6-pakāpju automāts pārslēdzas ļoti lēni, līdz ar to cena varētu būt atraktīvāka.

Ja viņš ir krossovers ,kas vairāk domāts lauku ceļiem un konforts šim auto nav primārais, viņam jabūt pēc iespējas lētakam un praktiskam, viens no nedaudziem krossoveriem kas atbilst tā uzdevumam, ,nevis ta kā vairums, kas nav īsti piemēroti ne šosejai ne lauku ceļiem

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Kurai mašīnai salons nav plastmasīgs? Tās jau ir pilnīgi citas cenu kategorijas, lai tā nebūtu... Piemēram, par to pašu vw tiguan auto apskatos dzirdēju, ka salonā sajūta pēc lētas plastmasas, a cilvēks iesēdies 30k mašīnā...

Vot, ja Dacia vispār paneļi nebūtu, lai ietaupītu pāris EUR, nu vot tad gan cita lieta būtu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti